23 lutego 2016

Wafle kukurydziane kasza jaglana i czarny pieprz, Good Food

Nie wiecie jaka radość ogarnia me serce gdy na rynku pojawiają się coraz to nowe wersje wafli chrupkich :)

Wafle kukurydziane są powszechnie dostępnie i często rywalizują z ryżowymi. Od własnych upodobań zależy, które są według was smaczniejsze. 
Ja nie będę ukrywać, że moim faworytem są jednak ryżowe, ale kukurydziane w niczym gorsze nie są.

A wy które wafle najbardziej lubicie?

Wafle są świetną przekąską, którą bezkarnie można spożywać pomiędzy posiłkami, zwłaszcza będąc na diecie.


Wafle kukurydziane kasza jaglana i czarny pieprz, Good Food


Wafle od początku kuszą opakowaniem. Połączenie bieli, ciemnego śliwkowego fioletu z jego jaśniejszym odcieniem jest fenomenalne.
Opakowanie jest niewielkie i mieści się z powodzeniem w kobiecej torebce.
Dla mnie to duży plus, gdyż często zabieram je do pracy czy na uczelnie a duże opakowanie jest wtedy nieporęczne. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w domu. Tam niemal wyłącznie korzystam z dużych wersji. Niestety ta w takowej nie występuje.

Na stronie głównej zamieszczono informację o standardowym schemacie. Dodatkowo podano, że wafle te zawierają aż 5,6% błonnika.

Opakowanie mieści 7 extra cienkich wafli co daje 35 g. 

Z drugiej strony informacje takie jak na wielu innych produktach.

Wafle składają się w głównej mierze z nasion i grysu z kukurydzy, natomiast 10 % produktu stanowi kasza jaglana, dodatkiem do wafli jest sól morska i czarny pieprz. To wszystko. Więcej składników nie ma. I już jest fantastycznie. 

W opakowaniu znajduje się 7 okrągłych wafelków. 
Ich średnica jest standardowej wielkości natomiast ich grubość jest zdecydowanie cieńsza. Określiłabym, że jest to 1/3 standardowego wafla i 1/2 wafla Slim. Dokopałam się do informacji, że są one o grubości 6 milimetrów :)
Zazwyczaj przy tego typu produktach ziarna są bardziej zbite i mocniej sprasowane niż przy jego rodzeństwie o większych gabarytach, ale tu akurat tak nie jest..
Wafle mają bardzo ładny słoneczno-żółty kolor, a to za sprawą jaglanej kaszy połączonej z kukurydzianym składnikiem.

W smaku są pysznie kukurydziane lecz kasza jaglana zupełnie nie jest wyczuwalna, co akurat dla mnie jest minusem, bo bardzo ją lubię :)
Cały wafel jest mocno kukurydziany, odrobinkę słony (zdecydowanie za mało) i wyczuwalna jest nuta pieprzu. Wiele osób, mówi, że to bardzo intensywny ostry smak tej przyprawy, ja natomiast powiedziałabym, że bardziej lekko umiarkowany, bo ja generalnie dużo pieprzę. Mimo tego, cały ten posmak jest fajnie wzbogacony.

Wafle są kruche, niezbyt zbite, świetnie się je gryzie. Nic nie strzela, nie ma w nich twardych łusek.Dzięki temu, że zapakowane są w małe opakowanie są zawsze świeże

Podsumowując to jedne z lepszych wafli a już najlepsze z kręgu kukurydzianych. 


a 1 wafelek to tylko 19 kcal :)

 

Wafle kukurydziane kasza jaglana i czarny pieprz, Good Food
Ocena: 6/6
383kcal/100g
134 kcal/1 opakowanie
(35g)
19 kcal/1 wafelek (5 g)
Kupione w: Carrefour
Cena: ok. 1,50
Czy kupię jeszcze raz? Tak!

63 komentarze:

  1. Jadłam je,bardzo mi smakowały :D Lubię czasem takie chrupaki,ale tylko czasem,bo bardziej ciągnie mnie do słodkiego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze musze mieć je w szafce :) mogę nie mieć słodkiego.. a to muszę :P

      Usuń
  2. Wafle ryżowe kojarzą mi się ze styropianem - kukurydziane jadłam raz w zyciu i według mnie są smaczniejsze :) Te z chęcią bym spróbowała chociaż nie jem tego typu przekąsek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) są całkiem wartościową przekąską :)

      Usuń
  3. kochaaaaaaam kukurydziane i są one dla mnie bezkonkurencyjne :) Znasz moje zdanie,co będę Ci spamować :) Co do tych, uważam, że są lepsze z kukurydzianych, ale co inna osoba, to inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) akurat tę kwestię przedyskutowałyśmy :) te są miłą odmianą :) Luuubię... wszystkie :)

      Usuń
  4. Dla mnie to fajna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre ale szału na nas nie zrobiły :P Raczej wracamy do tych zwykłych kukurydzianych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja marzę by te pojawiły się w większej paczce;)

      Usuń
  6. Nie jadłam i zazwyczaj wybieram wafle nez soli, ale te na pewno kiedyś kupię, tym bardziej że piszesz, że nie są mocno słone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm.... w Twoim przypadku ciężko mi to orzec, jeśli Ty jesteś osobą, która nie soli w ogóle a ja tą, która sól uwielbia :)

      A jakie bez soli kupujesz?

      Usuń
    2. Ostatnio kupiłam kukurydziane z kupca, pyszne są :) A tak to kupuję wszystkie, bez soli w składzie, ale ogólnie to nie jem ich zbyt często...

      Usuń
    3. chodzi Ci o te Kukuryki?

      Usuń
  7. Bardzo lubię wafle kukurydziane i ryżowe:) te cienkie w małych paczuszkach zawsze mam w aucie, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię od czasu do czasu je przekąsić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich lekko pikantny smak. Zjadam na dwa razy z masłem orzechowym. Mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jadłam z masłem orzechowym a i równie pycha są z twarożkiem ze szczypiorkiem i rzodkiewką :)

      Usuń
  10. ja rzadko sięgam po tego typu przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie kuszą, ale wersję z ziołami uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z ziołami również, choć są bardziej twarde

      Usuń
  12. Nie wiem czy dałabym radę się do nich przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jadłaś już kiedyś wafle kukurydziane, lub ryżowe?

      Usuń
  13. Ostatnio polubiłam wafle ryżowe, te cienkie są genialne, ale z kukurydzianymi jeszcze do czynienia nie miałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co kto lubi, ja jednak jestem fanka ryzowych :)

      Usuń
  14. kukurydzianych jeszcze nie jadłam, muszę poszukać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaglane najlepsze, chcę je :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadalam nigdy za takimi suhcymi przekąskami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, że można się nimi zapchać więc polecam mieć przy sobie wodę i się nimi nie zajadać a przekąszać :P

      Usuń
  17. Uwielbiam takie przekąski mniam mniam.
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię i też zaraz Cię odwiedzę :)

      Usuń
  18. Ja lubię te wafelki ale w wersji z czekoladą :P wiem mało to fit :P ale nie moja wina że jestem łasuchem :P w sumie lubię wszystkie wersje tych wafelków i te z dmuchanego ryżu i te kukurydziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dodałam do obserwowanych :) Aneczkablog.blogspot.com

      Usuń
    2. ja z czekoladą jadłam chyba ze dwa razy w życiu :) nieszczególnie je lubię, a jeśli już mam ochotę na słodkie to wolę sobie na wafelki nałożyć dżem :)

      Usuń
  19. Ale smaka mi zrobiłaś :D lubię podgrzać wafle, szczególnie gdy aktualnie kończę pisać magisterkę a w leżaczku obok mój mały Kajtuś :D ogólnie jestem pozytywnie nastawiona do wszystkich wariantów smakowych marki GoodFood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaciekawiłaś b=mnie w jaki sposób je podgrzewasz?

      Usuń
  20. Fajnie byłoby je kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jadłam je, są przepyszne :) świetny post ♥
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne są! Ja to generalnie wolę kukurydziane od ryżowych (nawet pszeniczne je wyprzedzają. ;p), ale te to wręcz uwielbiam.
    Witam w klubie 'dużo pieprzących'. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak je znajdę to na pewno kupie :) Muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wafle ryżowe bardzo lubię, ale tych jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń