18 lutego 2016

Batonik Milka Oreo

Czasem recenzowanie słodyczy wymaga poświęcen.

Pierwsze Oreo kupiłam na stacji benzynowej, wsadziłam do torebki i przygniotłam zeszytami. Po prostu je zmasakrowałam...
Drugie zostawiłam w samochodzie a potem znikło.
Trzecie zostawiłam w szafce na zapomnienie a jak wyciągnęłam było po terminie i wyrzuciłam

A więc czas na czwarte Oreo które się uchowało.

Osobiście lubię czekoladę Milki ale ciastek Oreo zwyczajnie nie lubię.
Tu miks dwóch ambiwalentnych smaków.

A jak wypadło???

Batonik Milka Oreo
Czekolada z mleka alpejskiego z nadzieniem z mleka alpejskiego o smaku waniliowym oraz pokruszone ciastka kakaowe

Batonik Milka Oreo jest zawinięty w klasyczny dla tej marki fioletowy kolor opakowania, Zgrzewany po bokach i wzdłuż na odwrocie. Na głównej prócz charakterystycznego napisu "Milka" znajduje się także ten typowy dla ciasteczek "Oreo" na zdjęciu widnieje przekrój batonika w towarzystwie ciastka Oreo. Na głównej stronie znajdziemy także znacznik GDA (skrócony) natomiast z tyłu wszystkie te informacje, które powinny się znaleźć.

W opakowaniu znajdziemy batonik o masie 41 g 

Batonik jest średniej długości i składa się z siedmiu garbów, które w razie czego łatwo można rozłamać i podzielić batonik na porcje jeśli zajdzie potrzeba podzielenia się z kimś (szkoda, tylko że nie będzie to sprawiedliwe).
Na górze każdego pagórka znajdziemy wyżłobiony wzorek fali

Czekolada ma piękny mleczno-brązowy kolor jest idealnie równomiernie położona, nie ma żadnych bąbelków na powierzchni.
Smak czekolady to klasyka mlecznej Milki. Bardzo słodka, aromatyczna, szybko rozpuszcza się w ustach.

Batonik pachnie wybornie pyszną mleczną czekoladą

W środku batonika znajduję się mleczny krem. W smaku nieodzownie przypomina ten który znajduje się w Kinderkach czy 3bicie. Nie muszę mówić, bo wszyscy ten smak znają: słodziarski i pyszny. Mocno zbity ale rozpuszczający się w ustach pod wpływem ciepła. W nazwie batonika wyróżniono, że jest to krem o smaku waniliowym, moim zdaniem waniliowego aromatu w nim tyle co kot napłakał, co mnie bardzo cieszy (bo nie lubię kocich łez wanilii)

W kremie zostały zatopione mniejsze lub większe cząstki ciemno-popielatego ciasteczka Oreo. Ciastko to jest zbite ale piaskowe w swojej konsystencji, całkiem nieźle przypomina to oryginalne, choć może nie jest aż tak twarde gdyż krem wpłynął trochę na jego rozmiękczenie. 
Ciastko jest niezbyt słodkie ale to nie ma największego znaczenia przy tak dużej słodkości kremu i czekolady.

Podsumowując jest pysznie ale przeraźliwe słodko. Najbardziej w batoniku smakuje mi krem, potem czekolada a Oreo... jak oreo, mogłoby go nie być i nie byłoby mi smutno. 

cukier, olej palmowy, mąka pszenna, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku (z mleka), miazga kakaowa, tłuszcz mleczny, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (1%), syrop glukozowo-fruktozowy, skrobia pszenna, emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa), substancje spulchniające (węglany potasu, węglany amonu, węglany sodu), sól, aromaty, pasta z orzechów laskowych,  
Nadzienie mleczne z mleka alpejskiego o smaku waniliowym zawiera 7% odtłuszczonego mleka w proszku.

W 100 g batonika jest 550 kcal
1 batonik Milka Oreo o wadze 41 g dostarcza 225 kcal


 
Batonik Milka Oreo
Ocena: 4,5/6
550 kcal/100g
225 kcal/1 batonik
(41g)
Kupione w: zwykły sklep
Cena: ok. 1,50
Czy kupię jeszcze raz? Tak

48 komentarzy:

  1. Nie jadłam i chyba wolę milkę i oreo oddzielnie :) Ale moja siostra je bardzo lubi, z tym że ona kupiła zapas w Chechach (myślała, że w Pl nie ma :D) i tamte miały inny kształt- zwyczajny kwadratowy, bez żadnych garbów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są u nas ale dopiero od wakacji :) A ja Wolę Milką, a Oreo nie mój smak..

      Usuń
  2. Kocham to połączenie, gdyż kocham zarówno Milkę jak i Oreo ;)

    http://markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... ciekawe połączenie :D za oreo nie przepadam, ale i tak bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale ogólna ocena wypadła nieźle więc śmiało próbuj :)

      Usuń
  4. NIe lubię ani milki, ani oreo więc to nie dla mnie chociaż kosteczkę bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm oreo też nie lubię ale nie jest tu nachalne, milka jako czekolada jest jej niewiele ale sporo kremu mlecznego ala kinder :)

      Usuń
    2. Nie pamiętam już jak smakuje taki krem :P

      Usuń
    3. OJEJ :)) a dla mnie kinderkowe nadzienie jest przepyszne :)

      Usuń
    4. Szkoda, że tych czekoladek nie można kupić na sztuki :)

      Usuń
    5. Kinderków?
      Najmniejsze opakowanie jest po 6 sztuk chyba wiec nie tak wiele :)
      Albo jajko niespodzianka tam czekolady jest malutko

      Usuń
    6. Może kiedyś kupię - mam nadzieję, że smak się nie zepsuł :)

      Usuń
  5. Kocham herbatniki Oreo, krem to porażka, za Milką przepadam, a jako, że batonika wypełniono mlecznym (bo waniliowym nazwać go nie można) kremem to mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie lubie ani herbatnika ani kremu w Oreo za to tu jest pysznie :)

      Usuń
  6. Ostatnio miałam okazję go jeść i baaardzo mi smakował!

    OdpowiedzUsuń
  7. o masakra! a ja odstawiłam słodycze w poście:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też próbowałam i mi nie wyszło :) ale jeszcze wszystko przede mna :)

      Usuń
  8. Mi smakował,ale wszystko co z Oreo mi smakuje ;) Milką zawsze robi mega słodkie rzeczy,ale mnie sie nie da zasłodzić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podobnie jak mnie, zasładzam sie na sekunde a potem mi przechodzi

      Usuń
  9. Uwielbiam Oreo w każdej postaci, więc i batonika zjem:D Szkoda tylko, że te wszystkie słodkości mają tyle kcal:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wszystko co dobre zazwyczaj jest okupowane kaloriami :)
      ale jesli sie go umiejetnie do jadłospisu przemyci to kto wie :P

      Usuń
  10. Milka to zdecydowanie moja ukochana czekolada, a kiedy pojawiła się milka oreo to praktycznie nie jem nic innego uwielbiam to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aż tak bezgranicznie nie jestem oddana temu połączeniu, ale przyznam ze bardzo lubie

      Usuń
  11. hahaha ty sadysto! A ja myślałam, że znęcam się nad jedzeniem, ale ty przebiłaś wszystko! :D Smakował mi ale dupy nie urwał, a szkoda :) Nie rozumiałam nigdy fenomenu oreo, bo samo mi nie smakuje, ale jako dodatek uważam go za genialny... dziwne nie :D Ja kocham wszelkie ciasteczkowe dodatki do lodów, kremów... to jedna z moich słabości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem najdelikatniejszą osobą świata :) zdarzy mi się czasem nawet na czymś przysiąść :D
      O tak, Oreo nie ma w sobie nic pociagajacego, ale ciasteczkowe lody... mniam, znam jedną fajną lodziarnię gdzie dają najlepsze :)

      Usuń
    2. polecam Ci z ręką na sercu, a nawet nakazuje iść Ci z ukochanym do Cukierni Sowy na lody o smaku słonego karmelu i ciasteczkowe. To najlepsze jakie w życiu jadłam z gałkowych! Musisz ich spróbować :D Hahaha wymiatasz, ale też parę razy tak miałam :D

      Usuń
    3. Obczajam i już wiem gdzie pójdę jak się wyrwę z wioski i pojadę do Wojewódzkiego Miasta:D

      Usuń
    4. naprawdę idź na pełną moją odpowiedzialność, wręcz błagam :* :)

      Usuń
    5. :* No, tak jest!- tak ię odpowiada Pani Generał :D

      Usuń
  12. Nie jadłam, ale wygląda ciekawie ;) Chociaż nie lubię przesłodzonych rzeczy, więc pewnie nie zasmakowałaby mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabyś spróbować żeby ocenić :) batoniki zazwyczaj sa slodkie

      Usuń
  13. To prawda, jest mega słodki, ale baaardzo, ale to baaardzo mi smakował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ale ja wszystko co milki lubię :)

      Usuń
    2. ja jestem raczej sceptyczna - nie mam aż tak bezgranicznej milosci do Milki

      Usuń
  14. Nie jadam batoników, ale ten wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. My jadłyśmy tą czekoladkę jak byłyśmy na głodzie słodyczowym i pamiętamy, że smakowała nam wybitnie :D Czy teraz byłoby tak samo? Musimy spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jadłam juz kilka razy i za kazdym razem smak jest tak samo dobry :)

      Usuń