8 lutego 2016

Brązowy żel do stylizacji brwi Eyebrow stylist, Wibo



Brązowy żel do stylizacji brwi Eyebrow stylist, Wibo

Żel do stylizacji brwi nie jest specjalnie popularnym kosmetykiem, jednak akurat ten w blogosferze doczekał się wielu recenzji i komentarzy. Zapytasz pewne dlaczego? A ja odpowiem Ci, że zagadką nie będzie tu cena, bo jest niska ani fakt, że jest dostępny w wielu drogeriach.

Żel umieszczony jest w opakowaniu przypominającym maskary do rzęs. W podobny sposób się go aplikuje bo posiada on szczoteczką podobną do wielu tuszów o nieskomplikowanym działaniu (czyli tych bez pogrubiania, powiększania itd.)

Kolor tuszu jest brązowy w metalicznym odcieniu co nie do końca mi się podobało i obawiałam się efektu "lali z dyskoteki lat 90tych". Na szczęście ten efekt po rozprowadzeniu się normuje i nic nie błyszczy.

Wiele osób narzekało na jego konsystencję, że nabiera się zbyt dużo itd. początkowo owszem tak było, teraz już z upływem zużycia nie ma nadmiernego osadzania się na szczoteczce, to podobna sprawa jak z nowymi maskarami.

Nakładanie tuszu nie jest wcale prosta sprawą. Szczoteczka jest zbyt długa i nie trudno o pociapanie czoła.
Żel sprawdzi się u osób o gęstych brwiach, jeśli ktoś ma rzadkie to niestety nie jest to kosmetyk spełniający marzenie o bujnych brwiach. Może i odrobinę sprawia efekt szerszej linii ale ostatecznie nie wygląda to naturalnie. Zdarza się, że pojawiają się grudki i trzeba się natrudzić by je usunąć, ja wspomagam się wykałaczką.
Żel utrzymuje brwi w ryzach, ale w moim przypadku nie jest to konieczne.

Rzadko go używam i nie uważam go za konieczny kosmetyk w moim kuferku, dlatego gdy się skończy nie odczuję potrzeby kupna nowego.
Wolę dołożyć do cieni z woskiem.

Plusy:

- delikatny efekt
- cena
 


Minusy:

- kolor (jeden do wyboru w ofercie)
- robi grudki
- niezbyt przystępny w aplikowaniu
- za długa i sztywna szczoteczka




Kupione w: Rossman
Cena: ok. 10 zł
Czy kupię ten produkt ponownie:  nie

66 komentarzy:

  1. nie mam na niego w ogóle ochoty
    mam swój zestaw do stylizacji brwi avon i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie stylizuję brwi, jakoś nie czuję takiej potrzeby... Uważam, że po wyregulowaniu są ok, może się mylę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę jeśli tak :) ja niestety nie mam tak dobrze w tej kwestii

      Usuń
  4. o boże to coś dla mnie i zapisuje od razu do kupna! Używam zawsze brązowych kredek do podkreślania brwi, ale tego cuda nie widziałam! Jak będę w Rossmannie kupię go na 200%!!! Muszę go mieć *____* Mam dosyć maziaji z kredek >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś może cienie? ja najbardziej lubię ich używać do stylizacji brwi

      Usuń
    2. tak, ale zawsze się kruszą i opadają. Polecasz coś konkretniejszego? :)

      Usuń
    3. a masz pędzelek o miękkim czy twardym włosiu? Ja polecam po nabraniu cienia zrobić pstryczek w rączkę pędzelka i wtedy się osypie nadmiar

      Usuń
    4. szczerze to ja tego nie rozróżniam :D Jeżeli musiałabym obstawiać to o sztucznym włosiu :)

      Usuń
    5. hmm cięzko mi to wytłumaczyć, ja mam o miękkim i bardziej się osypuje, ale ja taki wolę, choć trzeba mieć większą precyzję, moja siostra ma twardy, nie osypuje tak, ale tez nie jest zbyt przyjamny w uzyciu.
      Choc ona uwaza inaczej

      Usuń
    6. kurde... chyba za głupia na to jestem, albo zmęczona bo nie rozumiem xDD

      Usuń
    7. aaa.. w sumie to nieważne, musiałabym Ci pokazać :P

      Usuń
  5. Jakoś mnie nie kusi ;) wolę malowac cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, ja mam calkiem geste rzesy, to pewnie by mi sie spodobalo takie cos :) jestesm tez blodnynka, Worcester i tak staram sie uzywac brazowych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze z powodzeniem geste rzesy by okielznal:)

      Usuń
  7. Efekt mi się podoba, szkoda tylko że grudki robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mój akurat, bo jak robilam rozeznanie na blogach, to inne blogwrki wrecz w zaletach wymienialy brak grudek

      Usuń
  8. Widzę że ma więcej minusów niż pozytywnych zalet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tu akurat nie mam czego chwalic :/

      Usuń
  9. łeee to można go użyć jedynie np do malowania szefa jak śpi hahahaah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz fajnego to mozesz malować :D

      Usuń
    2. hahaha niestety ziom odchodzi...

      Usuń
    3. :( może kolejny będzie jeszcze lepszy :)

      Usuń
  10. kolorystycznie bez sząłu fakt

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) powróciłam po porodzie i zapraszam na nowe wpisy! :) Co do specyfiku do koloryzacji brwi - też wolę cienie w wosku do ich wymodelowania :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2016/02/ultradelikatny-krem-do-depilacji-9-w-1.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz jeszcze dzisiejszego dnia zapraszam na nowy wpis :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2016/02/blogosfera-canpol-babies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie mogę trafić na odpowiedni kolor do moich brwi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może kup sobie poczwórna paletkę np z W7

      Usuń
  14. nigdy nie próbowałam tego typu produktów, jednak wydaje mi się, że cienie lub woski i tak są lepsze. Osobiście używam grafitowego cienia z inglota i jestem z niego bardzo zadowolona, jego cena nie jest zbyt wysoka, a sprawdza się on naprawdę świetnie, nie wspominając o tym, że mam go od września, a jego nie ubywa ;)
    zapraszam http://katy-closet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przetestowałąm juz kilka ale zazwyczaj stawiam na brazy, czy ten z inglota jest dedykowany specjalnie do brwi?

      Usuń
  15. Miałam jedynie eyeliner z tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja tez mam ten w pisaku i tez jestem zadowolona :)

      Usuń
  16. Nigdy nie używałyśmy takiego kosmetyku do naszych brewek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go - nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam. Efekt końcowy bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć nie o taki efekt do końca mi chdziło :)

      Usuń
  19. A ja chyba nie potrzebuję, chociaż efekt ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak robi grudki to automatycznie u mnie odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jakoś też nie porwał...wciąż szukam ideału ;)
    Przy okazji zapraszam do udziału w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm podobno FM ma dobry, ale jakos nie ufam tej marce

      Usuń
  22. Strasznie mi się podoba opakowanie tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie nie jest jakos wybitnie piekne, nie wspomnialam o tym ale jest plastikowe

      Usuń
  23. Moim zdaniem ten tusz jest trochę niedopracowany, bo szczoteczka jest zdecydowanie za dużo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ciężko nią manewrować i wogóle jest tak sztywna

      Usuń