13 lutego 2017

Podbój, Elle Kennedy - moja rekomendacja z okładki

Dziś mam zaszczyt przedstawić Wam książkę, do której miałam przyjemność poczynić rekomendację :)

Znajdziecie na okładce również rekomendację moich koleżanek z portalu www.BookHunter.pl bo to dzięki niemu mogłyśmy dostąpić tego zaszczytu :)

Sam BookHunter  przejął nad książką patronat


Podbój jest trzecim tomem cyklu Off-Campus autorstwa Elle Kennedy.
I choć okładki były mi znane to sięgając po książkę nie miałam świadomości, że to któryś z kolei tom.
Cieszę się, bo ten fakt zawsze mnie demotywuje.

Choć akcja kręci się wokół tego samego Campusu a bohaterami są hokeiści i seksowne studentki, to fabuła nie przeciąga się z powieści na powieść.
Jeśli nie czytaliście poprzednich tomów, to nic nie tracicie.

Dean to lovelas i akademicki playboy.
Gra w drużynie hokeja, jest seksowny i uwodzicielski, bogaty i inteligentny.
Nie znosi porażek, a że jest seksoholikiem, to w tych sprawach otrzymuje zawsze to, czego oczekuje.

Tymczasem Allie, dziewczyna, którą sobie upatrzył leczy zranione serce po rozstaniu z chłopakiem.
To był długi związek pełen zaangażowania, więc Allie nie w głowie przelotne romanse, przede wszystkim dlatego, że nie reprezentuje takiego stylu bycia.

I tak jak skomplikowane bywa życie, tak komplikują się losy bohaterów.
Allie po jednej z imprez ląduje w łóżku Deana
A zasadniczy Dean, który nigdy nie miał panienki na drugą noc nagle zabiega o spotkanie z dziewczyną.

Jeśli chcecie wiedzieć czy ta para ma szanse na związek, to zapraszam do lektury.
Dziś premiera.
Jutro walentynki, a w książce nie brakuje ostrych scen seksu i sprośnego języka.



Wydawnictwo Edipresse, 2016
Moja ocena: 7/10
  • Po przeczytaniu tej książki zyskałam 3,2 cm do akcji "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu"
Pozostało mi jeszcze: 141,7 cm


 Przeczytaj moją recenzję na BookHunter.pl
Przeczytane w tym roku 15/70

11 komentarzy:

  1. W zeszłym roku też stwierdziłąm że przeczytam tyle ile mam wzrostu ;D niestety mi się nie udało ;D Może w tym roku mi się uda ! :) Książki kompletnie nie znam, obecnie czytam Mroza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, ja bardzo dużo czytam i też mi się nie udało :)
      Liczę na to, że w tym się poprawię :)

      Usuń
  2. Czyli dość zawirowane te losy bohaterów. Jeśli bym się tylko nie pogubiła kto z kim jest parą, a kto z kim ląduje w łóżku - to się na to piszę :D
    Pozdrowionka. Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie zamotasz się, bo nie ma ich wiele a główną rolę odgrywają w zasadzie to dwie postacie

      Usuń
  3. Miałam kiedyś coś podobnego i mi się bardzo podobało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesu :) Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń