28 grudnia 2016

Odmładzające serum w kuleczkach od Bielendy,

Pamiętacie czasy gdy zdobycie eliksiru młodości było dla kobiet priorytetem.
Jedne posiłkowały się okiem traszki, inne zaklinały lustro by bezczelnie je kłamało, a jeszcze inne wysysały duszę młodych dziewcząt.
A dziś wystarczy iść do drogerii..


Kuleczki z serum przeciwzmarszczkowym należą do serii "Profesionalna terapia wieku" i jest to mój już drugi z tej serii produkt.
Ten należy do produktów inspirowanych zabiegiem karboksyterapii, który za pomocą dwutlenku węgla wpływa pozytywnie na skórę nie tylko twarzy. A co takiego dobrego powoduje? Przede wszystkim poprawia przepływ krwi i wzmacnia naczynia krwionośne, rzbija też złogi tłuszczowe i co ważne pobudza kolagen do pracy.

Kuleczki to takie mini kapsułki, które zanurzone są w przezroczystym serum. Po naciśnięciu pompeczki wtłaczane zostają do przewodu gdzie rozbijają się tworząc perłową masę.

Serum ma dość gęstą lecz lekką konsystencję. Posiada niejednolity perłowo-morski kolor z wyraźnymi przezroczystymi miejscami.
Posiada delikatny ledwo wyczuwalny zapach, który troszkę przywodzi na myśl mandarynki.

Serum bardzo szybko się wchłania i już niewielka ilość wystarcza do rozprowadzenia go po wybranej partii skóry.

Stosuję je już dłuższy czas, zazwyczaj rano i wieczorem. Skóra po użyciu jest fanie odżywiona, delikatnie świeża i lekko napięta. Początkowo bałam się efektu wzmocnienia naczyń krwionośnych, bo mam cerę naczynkową, lecz nic takiego nie wystąpiło. Skóra jest naprawdę jędrna.
Na szzęście nie mam zmarszczek więc, co do efektu ich spłycenia się nie wypowiem, ale efekt anti age spełnia w stu procentach.

W buteleczce znajduje się 30 ml produktu

Cena: ok. 25 zł

15 komentarzy:

  1. Hm, nie miałam niestety tych słynnych perełek ,chociaż w moim wieku mogłabym się już wypowiedzieć na ich temat ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile masz lat, ale ja przed 30stką się już wypowiadam :D

      Usuń
  2. Też mam skórę lekko naczynkową, więc pewnie bałabym się efektu. Super, że u Ciebie się sprawdził ten produkt. Widziałam gdzieś już to serum w drogerii. Bielenda ma fajne kosmetyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzil się wiec jesi kiedys bedziesz miala ochote to kup :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wygląda :) miałam kupować :) ale nie wiedziałam którą wersję wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki ma skład? Bo działanie widzę, że bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę się tu wymądrzać, bo nie znam się na tym aż tak bardzo :) Ale na pewnym blogu czytalam, ze calkiem przyzwoity

      Usuń
    2. To jak nie zapomnę, to zobaczę w drogerii, kiedy tylko tam będę;)

      Usuń
  5. Jakie te kuleczki mają piękny odcień, aż mi się oczy świecą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi mnie ten produkt, z pewnością kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń