10 grudnia 2016

Mam dość!

Mam dość! To książka dla mocno wkur... i zestresowanych . ..
Tak też miałam zatytułować ten post, poprzestałam na Mam dość! bo naprawdę mam dość...


Książka, którą Wam dziś pokazuję to ta z rodzaju książek "Wyżyj się twórczo", znacie już na pewno inne tego typu pozycje, choćby "Książkę bez tytułu" czy "Zniszcz ten dziennik".

O ile poprzednie propozycje były nakierowane na rozrywkę i kreatywne myślenie o tyle dzisiejsza propozycja jest niczym innym niż świetnym rozładowywaczem napięcia.
Książka jest skierowana raczej do osób dorosłych, bo też i realia są inne. Nie widzę zbyt mocno tego, by nastolatek chciał się wyżywać na swojego szefa, którego zapewne nie ma ;)

W książce znajdziecie nie tylko fajne zadania, gdzie trzeba nie tylko rysować, bazgrolić czy dopisywać rzeczywistość, ale też przeczytacie kilka zabawnych historii, pozwalających na oderwanie się od trudów życia.
Miłym dodatkiem są obrażające fiszki, które można wyciąć i wsadzić komuś do kieszeni, albo postawić na biurku kolegi z pracy ozdobioną karteczkę, na której napisane jest: "Nie wywyższaj się, bo zostaniesz poniżony"

Generalnie książka służy rozrywce i chwilom umilenia sobie trudnego czasu, gdy opanuje nas złość. Z lampką grzanego wina może być świetną propozycją relaksu.

Chciałam też powiedzieć Wam, że osobiście mam dość. Wczoraj zakończyłam jedenastoletni związek. To trudne doświadczenie, ale mam nadzieję, że właściwe.

Mam dość!, Dariusz Wanat
Wydawnictwo Dragon, Bielsko-Biała 2016
Średnia ocena z lubimyczytac.pl: 6/10
 
  • Po przeczytaniu tej książki zyskałam1,9 cm do akcji "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu"
Pozostało mi jeszcze: 69,2 cm

 Przeczytaj moją recenzję na BookHunter.pl  

18 komentarzy:

  1. Każde zakończenie związku jest trudne a jeśli dzieje się to po takim stażu... cóż, życzę Ci, żeby bolało jak najmniej :) ja rozstałam się po 5,5 letnim i to była zdecydowanie najlepsza decyzja, jaką podjęłam w życiu :) i nigdy nie będę jej żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ja też jej nie pożałuję, to była decyzja do której długo dojrzewałąm :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za takimi publikacjami- dla mnie są dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kazdy musi lubiec, rozumiem i szanuje :)

      Usuń
  3. Przepraszam za słownik, ale- dziś by mi się ta książka kur... przydała, mam dość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sama mam dość i codziennie się zastanawiać czy nie rzucić wszystkiego w cholewe... Ale nie dlatego piszę... bardzo mi przykro z tego powodu i życzę Ci byś na nowo poukładała sobie życie! Oby było szczęśliwsze i pełne samych radości dla Ciebie :) A rozstanie nie przyprawiało o boleści i przykrości- głowa do góry! A nuż za rogiem czai się książę w lśniącej zbroi i na białym rumaku :D Samych dobrych rzeczy Ci życzę! Powodzenia kochana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to wiele dla mnie znaczy, że napisałaś :)
      nawet nie wiedziałam, że zaglądasz :P
      dziękuję jeszcze raz, powiem też nieśmiało, że taki książę chyba się przewinął gdzieś na mojej drodze ; )

      Usuń
    2. zawsze zaglądam z każdym nowym wpisem ;) Hahaha, na pewno! Tylko jak zawsze byłaś tak zajęta, że nie zwróciłaś na niego uwagę :D

      Usuń
  5. Pamiętaj że nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie :* sama byłam w jednym bardzo długim związku... Gdyby nie jedno rozstanie też trwało by prawie tyle co i twoje. W sumie to był ktoś z kim chodziłam od 15 roku życia gdzieś do 25-26... z jedną małą przerwą. w zasadzie Ten związek zakończył się ponad 3 lata temu, mimo że było mi szkoda to teraz wiem że to był najlepszy wybór w moim życiu. Głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjjj... czasem tak w życiu bywa, oby to była najwłaściwsza decyzja. A póki co, pozwalam Ci się wyżyć :*. Ja ostatnio też miałam dość, więc potrzebowałam wyluzować.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow 11 lat to sporo czasu. Wierzę że dasz radę :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak chcę się wyżyć twórczo to mam milion pomysłów jak mogę dać ujście swoim emocjom w artystyczny sposób. Takie książki mnie nigdy nie pociągały i tak już chyba zostanie ;)
    A co do związku... Może tak miało być. Trzeba żyć dalej i odkrywać świat na nowo.
    Pozdrowionka serdeczne :) Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z Nas ma okres typu "MAM DOŚĆ", ale twarde z Nas sztuki i damy sobie radę. Współczuję rozstania, ale na pewno wyjdzie Ci to na dobre, trzymaj się Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tytule zgadłam już, że własnie o to w niej chodzi. Cóż, mocno przewidywalne. Wolę sama coś kreatywnego stworzyć. Szkoda wydawac kasę na coś, co ulegnie destrukcji w pewnym sensie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, i już wiem o co poproszę Mikołaja! Bo mam dość! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa propozycja dla osób sfrustrowanych różnymi sprawami :)
    Mamy nadzieję, że to bardzo dobra decyzja i nigdy nie będziesz tego żałować :)

    OdpowiedzUsuń