16 grudnia 2016

Avon Alpha - zapch dla niej i dla niego

Cześć :)

Choć jeszcze nie tak dawno, bo zaledwie miesiąc temu prezentowałam Wam najnowszy zapach od Avon by Kenzo Takada Life w wersji dla niej  i dla niego, to kuszona rewelacyjną opinią o tych perfumach postanowiłam nabyć kolejne.

Moja o Avon Alpha, które są również tak jak poprzednicy tegoroczną nowością, choć nieco starszą, bo swoją premierę miały z tego co pamiętam w czerwcu.

To również duet i jeśli chcecie zobaczyć jak wypadł, śledźcie post ;)


Perfumy Avon Alpha dla niej to wysoki i smukły flakonik, który mieści w sobie 50 ml zapachu. Avon Alpha for Woman należy do kategorii zapachowej z grupy orientalno-owocowej. 
Główne nuty zapachowe perfum to  malina, lilia wodna i zmysłowe piżmo. 

Zapach jest umiarkowanie słodki i raczej nieco powłóczysty i zmysłowy. Jednak nie jest ciężki, bo malina daje o sobie znać już od pierwszego wdechu. 

Zapach dla kobiet przypadł mi niesamowicie do gustu. 
Moja mama jest nim oczarowana i podbiera mi go gdy tylko ma okazję. 
Co przełożyło się w dużej mierze na fakt, że zostało mi już tylko nieco ponad połowę flakonika. 
A szkoda, bo dopiero je kupiłam. 

Na pocieszenie powiem jedynie, że jest to bardzo trwały i długo utrzymujący się zapach.

Nieco inaczej sprawa wygląda z wariantem męskim. 
Tu podobnie jak w przyadku zestawu dla niej i dla niego z zapachami Life wersja męska to nie woda perfumowana a toaletowa. Dlaczego tak jest? Nie wiem, czyżby mężczyźni nie potrzebowali trwałych zapachów? A może Avon zna zapędy większości mężczyzn do uporczywego i ciągłego psikania się gdzie się da... 
I nie mówicie mi, że nie mam racji. 

Tak więc Avon Alpha for men to 75 ml zapachu, innych kształt i kolorystyka flakonika a w dodatku jak w przypadki Avon Life to także zupełnie inna kompozycja zapachowa niż w wariancie damskim. 

Woda toaletowa dla mężczyzn to kategoria drzewno orientalna o dominujących nutach zapachowych: bergamotki, lawendy i cedru. 

Zapach męski nie przypadł mi do gustu, Jest ciężki i mocny, odrobinę duszący. 
Mojemu tacie się spodobał, natomiast ja wiem, że juz nie polecę go nikomu. 

Zapewne dlatego, że są gusta i guściki. 

Chciałabym, by Avon produkował serie perfum w bardziej dopasowanych wariantach dla niej i dla niego. 


23 komentarze:

  1. Widziałam je, ale nie wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o męski? mam.. :D

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o uporczywe i ciągłe psikanie się gdzie się da. :D
      Nie, no, może są tacy faceci, jednak zdecydowanie częściej spotykam kobiety, koło których nie da się stanąć (bo można stracić przytomność od intensywności perfum) niż facetów. Nie dalej jak dziś, idąc chodnikiem, musiałem odejść dwa kroki w bok, bo nie dałem rady iść gęsiego za panią przede mną. :D
      Nie, no, oczywiście wszystko zależy od konkretnego przypadku. Musiałaś mieć pecha, skoro mężczyźni w Twoim otoczeniu faktycznie przesadzają z zapachami. :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za perfumami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że nie przypadłyby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że musiałabym powąchać ten wariant dla kobiet. Brzmi jak idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o damskie perfumy to chyba większość z nich ma pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich ale ja za nim kupię jakiś zapaszek muszę najpierw wypróbować go na nadgarstku i zobaczyć jak się utlenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie kojarzę tego zapachu. Co do avonowych perfum - nigdy jakoś nie mogłam tam znaleźć nic dla siebie. Ale kiedyś... może... ;) Tak czy siak musiałabym powąchać najpierw.
    Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze ich powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dawno nic nie kupowałam z Avon, a zapachów mam od nich sporo w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Damskie wąchałam tylko z próbki i nie podbiły mojego serca. Męskich jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. musiałabym poniuchać, żeb stwierdzic zy dl amnie czy ne ;D

    OdpowiedzUsuń