2 listopada 2016

Perfumy Avon Life dla niej i dla niego

Czy też macie tak, że na waszych półkach stoją perfumy, które całkowicie się wam znudziły?
Mnie taki zapachowy marazm dopada dość często.

Jestem tak skomplikowaną osobą, że nie zawsze mam ochotę na wybór perfum w drogerii, bo nie raz i nie dwa wychodzę stamtąd z bólem głowy i uczuciem mdłości :)
Czasem więc wymyślam sobie perfumową loterię.
Jak trafię to świetnie (tak było z perfumami Mercedes Benz) a jeśli mi nie podpasują (jak te J.Lo) to po prostu oddaję/odsprzedaję je taniej komuś, komu przypadną do gustu.

Perfumy Avon Life zamówiłam jeszcze przed premierą i to nie w jednym a w dwóch wariantach i dla niej i dla niego.
Wiedziałam jedynie tyle, że to ekskluzywne zapachy o kwiatowo-drzewnej nucie zapachowej. Pomyślałam, że takie połączenie nut zapachowych świetnie sprawdzi się jesienią.




Zapachy Avon Life to linia perfum stworzonych przez Kenzo Takadę. 
Sięgając po perfumy w wersji dla niej i dla niego spodziewałam się tożsamych zapachów. Zamawiając je  jeszcze nie wiadomą był sam wygląd buteleczek. 

Po odebraniu przesyłki okazało się, że nic co miałam na myśli nie było prawdą :) 

Ona - królowa, dostojna i pełna wdzięku. W flakoniku o okrągłym kształcie znajduje się woda perfumowana. Pojemność buteleczki to 50 ml. Zatyczka to misternie wykończone dzieło sztuki przywodzące na myśl diamenty. Zapach jest rewelacyjny, nieco kwiatowy ale z wyraźną domieszką mocnego zapachu ekskluzywnych perfum. Perfumy naprawdę były strzałem w dziesiątkę, niezwykle dopasowują się do mojej osobowości i naprawdę w tym starciu wygrałam zamawiając zapach w ciemno. Dodatkowo powiem, że są na tyle uniwersalne, że powinny przypaść do gustu każdemu. 

On - jest niczym tło dla królowej, jak posłaniec tego co świeże i męskie. Nie jest tożsamy z zapachem damskiej wersji perfum Life, a tego się spodziewałam. Jest to zapach zdecydowanie bardziej świeży i podbijający zmysły. Nie jest to woda perfumowana a woda toaletowa, ale za to pojemność jest większa, bo we flakoniku znajduje się 75 ml produktu. Powiem Wam, że jednak wolę mojego chłopaka w tych perfumach niż siebie w moich :)  

Jesteśmy zadowoleni z tego duetu. I choć nie są to perfumy identyczne tak jak sie spodziewaliśmy, to jednak wiem, że idealnie do nas pasują. Bo my też nie jesteśmy identyczni :) 

Avon Life kupicie obecnie w promocji po 89,99 zł za flakonik zarówno damskich jak i męskich perfum. 

14 komentarzy:

  1. Widziałam tę nową linię perfum w katalogu. Nie znam jeszcze ich zapachów. Z chęcią bym się z nimi zapoznała. Przyznam, że nie wszystkie zapachy z Avonu lubię, większość nie jest w moim guście. Ale może z tymi byłoby inaczej. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to różnie, ja też nie przepadam za większością ale tym razem to naprawdę był świetny wybór

      Usuń
  2. Muszę spojrzeć na nuty zapachowe, bo wstępnie widzę, że mógłby mi się spodobać ten dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie umiem ocenic po nutach zapachowych ;)

      Usuń
  3. Mam z Avonu kilka wód i bardzo lubię, ta ma bardzo uroczą butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat na kilka które miałam tylko z jedna sie nie polubiłam :)

      Usuń
  4. Ja muszę najpierw piniuchać zanim kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. Moja siostra kiedyś zamawiała kosmetyki z Avonu ale perfum nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas znów kupić sobie jakiś ładny zapach z Avonu :D Uwielbiamy Pur blanca, polecamy go :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny flakonik! Zapach wydaje się być interesujący.

    OdpowiedzUsuń