12 listopada 2016

Calvin Klein Euphoria Endless

Dziś w poście opowiem Wam o perfumach, o których słyszałam wiele dobrego i które często pojawiają się w listach życzeń .

Mało tego, są to podobno perfumy, do których często się wraca i powiem szczerze, że ja też nie poprzestanę na tym jednym flakonie.


Jest to największy flakonik perfum jaki do tej pory miałam.
Mieści w sobie 125 ml wody perfumowanej i ma spory kształt, który akurat mieści się w dłoni. Minusem jest jego transport, bo ani myślę go włożyć do torebki, ale raz zabralam go na wyjazd. Dało radę :)
Plusów natomiast będzie dużo więcej, a ten pierwszy wysnuwa się od razu. Takimi perfumami będę mogła nacieszyć się zdecydowanie dłużej.

Jest to zapach przepiękny, słodki ale nie do przesady. Zapach zawiera w sobie kwiatowo-owocowe nuty. Głównie jest to kwiat wiśni, mandarynka, bez, bergamotka i róża. Wszystko to razem daje lekko świeży, egzotyczny i słodki zapach.

Perfumy są wydajne, bo dozują odpowiednią dawkę. Mają lekko różową barwę i niesamowicie długo utrzymują się na skórze i ubraniach.
Euphoria Endless stały się jednymi z moich ulubionych perfum i nie zamierzam nigdy z nich rezygnować.
Naprawdę do mnie pasują.
Uważam, że są do mnie podobne.

Calvin Klein, Euphoria Endless 125 ml / cena 180 zł (Drogeria Natura)

45 komentarzy:

  1. ładny zapach aczkolwiek nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałabym na żywo poniuchać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój facet jak niucha to mówi, że to piękny zapach :)

      Usuń
  3. Dla mnie to trochę za słodki i za ciężki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodki owszem, ale że ciężki bym nie powiedziała :)

      Usuń
  4. wąchałam go:) ładny ale nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten zapach. Podoba mi się, jednak na co dzień nie dla mnie. Znam wiele kobiet, które wręcz przepadają za tymi perfumami. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałąm, że większości przypadłby do gustu

      Usuń
  6. Muszę go powąchać przy najbliższej okazji, bo kilka zapachów CK bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, myślę że powinien się spodobać

      Usuń
  7. Nie znam ale chciałabym powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiem jak pachną. Czy to prawda, że Calvin Klein testuje na zwierzętach? Słyszałaś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam, postaram się to sprawdzić...

      Usuń
  9. A myślałam, że mój łapacz to wyjątek, a tu proszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzałam, zobaczyłam i odetchnęłam, ż to nie plagiat :D

      Usuń
  10. Ja takie lekkie perfumy lubię na lato, wtedy jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu nie potrafię się przestawić na cięższe zapchy

      Usuń
  11. Widziałam go w Naturze i zapach ma obłędny jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogo ale dla dobrych perfum można wyłożyć trochę pieniędzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak, zależy jaki kto sobie zapach upatrzy

      Usuń
  13. ja jestem szczęśliwą posiadaczką Calvin Klein, Euphoria Women! <3 a tego zapachu jeszcze nie miałam okazji wypróbować :D ale przy okazji sprawdzę go w perfumerii! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego zapachu, muszę sprawdzić w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem jak pachną <3 Cudowny zapach, świeży i słodki jednocześnie. :) Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację i ujęłaś to wszystko w jednym zdaniu :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. zachecam do powąchania przy najbliższych zakupach :)

      Usuń
  17. Z opisu wynika, że to coś dla mnie, będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma piękniejszego zapachu od euphorii czy to damskiej czy meskiej. mega!

    OdpowiedzUsuń