22 września 2016

Fit kakaowo-bananowy mug cake, bez mąki i bez cukru


Do jego przygotowania potrzeba niewielu składników. I mikrofala :)
W smaku pychotka. 
Wybierzcie dojrzałe banany, albo kupione odstawcie na 2-3 dni na parapet, to sprawi, że ciacho będzie słodziutkie.

  • 1 jajko
  • 1 banan
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka kakao 
  • 3 łyżki mleka 
 1. Banana rozgnieść.
2. Jajko roztrzepać.
3. Wszystkie składniki połączyć.
4. Przelać do miseczki i piec 4 minuty w mikrofalówce



Tymczasem u mnie:
Nawał pracy, nadrabianie zaległości, wstrętne zmęczenie i tyle chyba :)
Gdy wracam koło 17 z pracy od razu idę spać, budzę się koło 18-19 i już niewiele jestem w stanie zrobić.
Mam nadzieję, że u was lepiej :)
Przepraszam, że nie odwiedzam was tak często jak kiedyś, może się to niedługo ustabilizuje :)


45 komentarzy:

  1. Ale pyszny mug cake :) To jest świetna opcja na taką małą, słodką przekąskę. Sama robiłam tylko raz w życiu. Muszę spróbować znowu... Pozdrowionka cieplutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez obiecałam sobie czesciej robić :)

      Usuń
  2. O matko ale bym zjadła :) normalnie teraz do kawki w pracy idealnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze pakuję w folię spożywczą i wtedy wciaz jest mięciutki

      Usuń
  3. Świetny przepis! Na pewno wypróbuję ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przepis a i ciastko wygląda całkiem apatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wypróbować, zapewne smaczne, no i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsze niż ciastka, choć ja dziś nie mogłam się powstrzymać i upiekłam muffiny :)

      Usuń
  6. Super sprawa! Żałuję, że nie mam mikrofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj w formie omleta z patelni:)

      Usuń
  7. Wygląda apetycznie!:)) Mam nadzieję, że wrócisz do sił i pracy będzie mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracy mniej nie będzie, ale może nastawienie bedzie lepsze ;)

      Usuń
  8. A da radę zrobić bez mleka? :D Chyba, że zmieniłabym na roślinne, bo ostatnio dostaje po wszystkim uczulenia. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że da :) czasem robię na wodzie, ale spokojnie możesz na roślinnym :)

      Usuń
  9. Muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba gdzieś w gimnazjum miałyśmy wręcz chopla na punkcie ciasta z kubeczka :D Szybko, smacznie no i zawsze sam decydujesz co w środku się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis ciekawy, ale niestety nie mam mikrofalówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę taki płaski, a na dodatek nie mam mikrofalówki.
    Banany w Biedrze w promocji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszedł płaski, bo wzięłam miseczkę o szerokiej podstawie. Mogłam jednak zrobić w kubeczku :)
      A Banany już kupiłam, namroziłam sporo na szejki :)

      Usuń
  13. O, to ja do Ciebie wpadnę a Ty takie jedzonko przygotuj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo tych zaleglosci mamy, wino, jedzenie i plotki

      Usuń
    2. A Ty nie chciałaś wziąć udziału w moim BookTour? :)

      Usuń
    3. rzuciłam tylko okiem na Twój post i póki co nie będę mieć czasu, ale w sobote zrobie rozeznanie

      Usuń
  14. O to przepis dla mnie - akurat ja mąki nie mogę więc wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie niezbyt wychodzą mug cake, miałam już kilka prób ale każda kończyła się niepowodzeniem ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj pamiętam jak robiłam takie ciasto w mikrofali- świetny sposób na słodkiego głoda. Dzięki za przypomnienie:D

    OdpowiedzUsuń