4 sierpnia 2016

Konkurs i Nawilżający krem pod oczy, Gly Skin Care od Equalan

Czy macie czasem wrażenie napiętej skóry pod oczami.
Ja niestety od czasu do czasu tak. Zwłaszcza gdy zarywam nockę.

Wtedy gdy przeciągnę suchym palcem po tej wrażliwej skórze mam wrażenie jakby była na zawsze przyczepiona do jednego miejsca a każde jej delikatne przesunięcie sprawia ból.

Na takie odczucia zawsze aplikuję krem pod oczy. Przyznam, że nie stosuję go zawsze. Stosuję go przez jakiś czas gdy potrzebuję, a potem już po niego nie sięgam.

Nawilżający krem pod oczy, GlySkinCare


Nawilżający krem pod oczy GlySkinCare poprawia mikrocyrkulację skóry w okolicy oczu przez co zmniejsza opuchliznę i redukuje cienie pod oczami .

Wpływa korzystnie na zachamowanie procesów starzenia, odżywia skórę poprawia jej sprężystość i przede wszystkim nawilża.

Krem umieszczony jest w tubce o poj. 15 ml. Jest to niewielka tubka, ale taki rozmiar dla tego rodzaju kosmetyków jest najwłaściwszy, zwłaszcza, jeśli nie stosuje się ich każdego dnia.

Dozownik kremu to standardowo w tego rodzaju produktach lejkowaty dziubek. Ma małą dziurkę, którą wydostaje się wąski paseczek kremu.

Krem ma kremową konsystencję, lecz nie jest ani tłusty ani zbyt mocno uwodniony. To taka średnia gęstość, która pozwala na szybkie wchłanianie i nie pozostawia na skórze tłustego filmu.
Krem nie posiada żadnego zapachu.


Producent zapewnia, że redukuje worki od oczami, opuchliznę czy cienie - tego działania nie mogę wam opisać, bo na szczęście nie doskwierają mi tego typu problemy.
Od czasu do czasu odczuwam tylko napięcie i wtedy właśnie stosuję ten krem.
Szybko przywraca prawidłowe nawilżenie i przynosi ulgę w mocno napiętej skórze.
Lubię go za natychmiastowe i szybkie działanie. Nie muszę go stosować przez wiele dni, wystarczy tylko tubka.

Cena: 35 zł
Kupione: prezent


Moje drogie :) jutro są moje urodziny więc wymyśliłam dla Was prezent w postaci takiego samego kremu pod oczy jak mój


Aby wygrać zgłoś się w komentarzu :)

Możesz zrobić te wszystkie fajne rzeczy, które sprawią mi przyjemność do których stosowne przyciski znajdziesz po prawej stronie bloga :)

Konkurs będzie trwał także na FB więc jeśli chcesz zwiększyć szanse, zapraszam :) 

78 komentarzy:

  1. Cześć:) Na szczescie ja nie mam problemu z napięta skórą pod oczami, chociaż często zdarza mi się zarywać noce. Stosuje wyłącznie wieczorem jakies kremy nawilżające i nic więcej, jestem jakoś leniwa do wszelkich zabiegów pielęgnacyjnych. Pozdrawiam.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też nie często cierpie na napiętą skórę

      Usuń
  2. Chętnie bym go wypróbowała :) więc zgłaszam chęć udziału :)

    A więc tak kochana wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka (teraz szczególnie dla paluszka :P ) wiele cudownych i pięknych chwil, abyś przez życie szła zawsze uśmiechnięta by te większe i mniejsze marzenia się spełniały. I żebyś zwyczajnie była szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. również się zgłaszam i powodzenia - ps. u mnie na Insta @dajanalogist na dnia będze fajna paczka do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie przepadam za instagramowymi konkursami :)

      Usuń
  4. Świetny post :-) Nie słyszałam o tym kremie nigdy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) Mam nadzieje, że urodziny się udadzą :) Ja akurat z cieniami za bardzo nie mam problemu - spałam dzisiaj z 2-3 godziny i jakimś dziwnym cudem nic a nic szarości czy opuchlizny, jednie jakie opuchlizny nabyłam to od płaczu, ale dobrze, że istnieją takie produkty, moja przyjaciółka nie radzi sobie w ogóle z cieniami i nadal szuka tego idealnego, podpowiem jej co ma wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wiem czy poradzi sobie z cieniami, bo ja takich nie mam, musicie poczytać więcej w internecie :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! !!
    Nie znam tego kremu, ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sprawdzi się u mnie :) też potrzebuje dobrego nawilżenia! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym go poznać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, wcześniej go nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego... dużo, dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń a także sukcesów nie tylko zawodowych ale również w innych dziedzinach ;) Niech słońce zawsze Ci świeci, Twoje serce nie zazna bólu i smutku a oczy będą mokre tylko od łez szczęścia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo juz o nim czytałam ;)

    wszystkiego najlepszego, a do konkursu się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj!:)
    Powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie ;) Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, bo szczerze to go jeszcze nigdzie nie widziałam :)
    Wszystkiego dobrego, po prostu spełnienia marzeń, bo tam się kryje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione ale szczerze sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wtopa spóźniłyśmy się z życzeniami :( I tak życzymy Ci wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Wy, cieszę się bardzo, dziękuję :)

      Usuń
  18. Wow, jaki przyjemny i delikatny wygląd! Podoba mi się.

    Zgłaszam się do konkursu! Mam Cie w kręgach, dodałam się do obserwatorów (czemu tego wcześniej nie zrobiłam?) i komentuję. A no tak, życzę Ci spełnienia marzeń i sukcesów w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia wszystkim i 100 lat!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja największe problemy mam z cieniami pod oczami :/
    Spóźnione ale szczere 100 lat;*

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tej marki :)
    Sto latek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiłaś mnie... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj przydałby mi się taki krem :D chętnie stanę po niego w kolejce :D
    Obserwuje jako: Anna Hh

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Lubię na fb jako: Beata Kandzia
    Baner konkursowy udostępniam w Google+: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/DXvmiQZm6Bm

    Składam też spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe: zdrowia, szczęścia, radości i wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń i 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kosmetyki GlyskinCare, zwłaszcza kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
    Wszystkiego dobrego.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko ten, ale chetnie kupie serum pod oczy gdy skoncze ten krem

      Usuń
  26. Biorę udział w Twym konkursie i życzę jak najmniej zarwanych nocek (chyba, że na imprezowaniu() :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, żadna tam ze mnie imprezowiczka, ale niech tam będzie :)

      Usuń
  27. Zgłaszamy się oczywiście ^^ <3 Nagroda bardzo kusząca ;3 Powodzonka wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam sie! :)
    Obserwuje bloga jako: Kinga eMem
    Lubie na fb: Kinga Markiewicz
    Obserwuje na insta: kinkaa17
    Obserwuje przez Google+: Kinga eMem

    OdpowiedzUsuń
  29. Bawię się i ja, może uda się wygrać dla mamy :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    baner: http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń