28 lipca 2016

Uwikłani: Na zawsze, Laurelin Paige

To już trzeci tom serii Laurelin Paige
Ja zaczęłam czytać go dopiero od drugiego tomu.
Poprzednia część zatytułowana Obsesja, przypadła mi do gustu, zapraszam więc, jeśli jesteście ciekawi czy kolejna część była tak samo urokliwa.


Uwikłani: Na zawsze, Laurelin Paige
Wydawnictwo Kobiece, Białystok 2016


Związek Alayny i Hudsona przetrwał wszelkie przeciwności stawiane im na drodze do szczęścia.
Hudson nadal zajmuje się biznesem natomiast jego partnerka prowadzi klub, który wykupił  dla niej Hudson.
Pomimo tego, że para mieszka razem nie ma w ich związku normalnej relacji. To raczej układ, który opiera się na seksie i wzajemnych żądaniach i spełnianiach pragnień.
Na drodze do szczęścia stają po kolei osoby, którym związek nie jest na rękę.
Znów na ich ścieżkę wkracza Celia, była Hudsona. Śledzi Alaynę i za wszelką cenę chce udowodnić, ze Hudson nie jest takim wspaniałym facetem jak wydaje się to kobiecie.
Sytuacja staje się bardziej skomplikowana gdy Alana poznaje ojca Hudsona, tak samo przystojnego ale o wielem bardziej dojrzałego i zrównoważonego. Pomiędzy nimi zacieśnia się pewna więź, którą przerywa zazdrosna matka Hudsona. Kobieta ma problemy z alkoholem i szczerze nienawidzi Alayny.
To nie koniec problemów jakie pojawiają się w trzeciej części Uwikłanych. Hudson wyjeżdża z kraju, by pracować nad nowym projektem. Alayna nie potrafi poradzić sobie z rozłąką, budzą sie w niej dawne, ukryte demony. Zaborczość jaka dawniej zniszczyła jej życie teraz dała o sobie znać.



Czy związek Alayny i Hudsona po raz kolejny przetrwa przeciwości?
Czy Celia dopnie swego i odzyska straconą miłość?
Czy starszy mężczyzna zdominuje swojego syna i wygra miłosną rywalizację?
I wreszcie, czy zazdrość Alayny ma słuszne podstawy i czy wpłynie to na relację pomiędzy kochankami?


Powieść już nie tak ognista i erotyczna jak poprzednie części. Sporo w niej uczuć tak różnych i skrajnych, że akcja mimo iż niezbyt wartka jest niezwykle ciekawa i przejmująca. Nie znaczy to, że w powieści Na zawsze brakuje tych erotycznych scen, które charakteryzują serię. Po prostu już nie seks jest tu najważniejszy, ale jest dawkowany tak, że przyprawia wciaż o dreszcze, przez co robi się jeszcze pikantniej.

Jeśli miałabym oceniać tę powieść odnosząc się do poprzednich, to jednak Pokusa i Obsesja podobały mi się bardziej. Wiem jednak, że większość z was stawia Na zawsze wysoko przed poprzednimi częściami. Czekam jeszcze na kolejną część zatytułowaną Hudson, która pojawi się jesienią tego roku.


Na pocieszenie powiem Wam, że jestem taką dziwną osobą, która ma tak, że im dalej brnę (czy to przez serial, czy przez książkę) to większe odczuwam zmęczenie.

Uwikłani: Na zawsze, Laurelin Paige
Moja ocena: 7/10
Średnia ocena z lubimyczytac.pl: 7,8/10
Średnia ocena z goodreads.com: 4,3/5 
  




  • Po przeczytaniu tej książki zyskałam 3,2 cm do akcji "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu"
Pozostało mi jeszcze: 101,20 cm

Zapraszam do zapoznania się z recenzją książki na portalu BookHunter.pl TU


23 komentarze:

  1. Hmm sama nie wiem czy książka dla mnie choć lubię takie klimaty :) mogę się pochwalić że udało mi się przeczytać książkę Diany Wei Liang "oko jadeitu" i bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej wymienionej przez Ciebie, ale tez trudno mi powiedziec, czy ta przypadla by Ci do gustu

      Usuń
  2. Nie wiem czy by mi się spodobała, musiałabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zobacz w bidronce promocja jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i są Uwikłani? nie widziałąm, muszę chyba odwiedzić biedronkę :)

      Usuń
  4. Kiedyś przeczytam te serię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachecam, jesli lubisz ksiazki tego typu

      Usuń
  5. Wydaje mu się, że by mi się nie podobała, ale mam jakieś masochistyczne skłonności i chętnie bym się poznęcała nad tą serią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe Grey to nie jest, masochizmu tu mniej :)

      Usuń
  6. Trudno powiedzieć czy to nasz klimat xD
    P.S. Czy konkurs z Twoimi dzieciaczkami, na którego wysyłałyśmy smsa jest jeszcze aktualny? Mam kilka zł na tel, które mogę zużyć a wolałabym wydać je w taki sposób :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem,
      nie konkurs już się zakończył, zajęliśmy 16 miejsce, słabo ale na tym opieraja sie tylko tego typu konkursy, by ktos dobrze zarobił:)
      Dziękuję, że pamiętałyście :*

      Usuń
  7. Myślę, że ze względu na te różne emocje by mi się ten erotyk spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można zacząć czytać książkę od drugiego tomu!? A nie, czekaj... Ja nieświadomie tak zrobiłam.
    Mimo to książka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawnictwo blisko mojego zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń