23 lipca 2016

Puder ryżowy Dermafixer i pędzel Prestige P-99 do konturowania od Deni Carte

Deni Carte to marka, z którą spotkałam się przypadkowo mając gdzieś w głowie świadomość, że takowa istnieje i po blogosferze gdzieś krążą opinie o niej. 
Nie wiedziałam natomiast nic i postanowiłam zaryzykować. 

Postawiłam na trzy produkty:

1.Puder ryżowy - bo od dawna chciałam go mieć
2. Pędzel - bo takiego w kształcie jajeczka jeszcze nie miałam
3. Lakier dający efekt syrenki - bo na hybrydach często stosuję, a chciałam porównać i sprawdzić (recenzję lakieru pozostawię na kiedyś)


Już teraz mogę jednak powiedzieć, że Deni Carte to marka, która mnie oczarowała

Puder ryżowy Dermafixer, Deni Carte


Puder ryżowy to ze swej natury produkt wyjątkowy i jeśli nie jest wzbogacany w celach przemysłowo-ekonomicznych to niemal złoto wśród kosmetyków. 
Ma za zadanie matowić i utrwalać makijaż. 
Jest wyjątkowy jeśli chodzi o skład: nie zawiera parabenów czy talku. Wskazany jest więc dla osób o alergicznych skłonnościach. 
Nie skłamię jeśli powiem, że nieszczególnie lubię się z sypkimi pudrami, może z wyjątkiem mineralnych z Pixie, ale w tym pudrze pokładałam duże nadzieje i tak też się stało. 

Produkt jest leciutki, niczym mączka z mocnego przemiału. Kredowo białej barwy i bez żadnego zapachu. 

Przeznaczony jest dla osób o cerze mieszanej i tłustej, ale ja mając umiarkowanie suchą z powodzeniem mogę go stosować.
Wiem, że wiele osób mówi, że jest on na tyle transparentny, że dopasowuje się do wszystkich odcieni skóry, ja jednak po zasosowaniu go na mamie, która ma ciemną karnację widziałam ten komiczny efekt mączki. 
Ale z całą odpowiedzialnością polecam go wszystkim tym, który mają od jasnej po średnią karnację (mniej więcej do połowy palety podkładów). 


Puder ryżowy stosuję głównie jako wykończenie makijażu. Uzyskuję wtedy efekt matowej cery, wyrównanej pod względem struktury i pięknie rozświetlonej. Twarz wygląda na piękną i gładką. Dotychczas żadnym pudrem nie uzyskałam takiego efektu. 

Kilka tygodni temu skończyła mi się moja ukochana zielona baza z Ingrid więc sięgnęłam po puder ryżowy i nim nałożyłam podkład obsypałam nim twarz. Początkowo efekt trochę mnie zszokował, bo puder zaczął się rolować, jednak za chwilę cały pięknie się rozprowadził. 
To świetny patent gdy skończy Ci się baza. Istotny też gdy kupisz zbyt rzadki podkład. Wtedy całą sytuację można uratować. 

Polecam i zdecydowanie śmiało mogę dać najwyższą notę, a biorąc pod uwagę niską cenę, to czy można wybrać lepiej? 

Cena: 16,90 (teraz w promocji 14,90)
Kupione: www.denicarte.pl


Pędzel Prestige P-99 Tapered Brush, Deni Carte



Pędzel Deni Carte służy przede wszystkim do nakładania sypkich kosmetyków na niewielkie partie twarzy. Dlatego idealnie sprawdza się do konturowania, świetnie nakłada się nim zarówno bronzer jak i rozświetlacz i nieźle radzi sobie z różem (którego ja nie używam). 

Pędzel ma idealną to tych zadań końcówkę, gdyż jego włosie przypomina jajeczko, pozwala to na ograniczenie pola powierzchni i wyeksponowanie jednej z części twarzy np. kości policzkowych.
Jego włosie zostało wykonane z najwyższej jakości tworzywa zwanego taklonem. Włosie w dwóch odcieniach: ciemne z jasnymi końcówkami. Rączka pędzla wykonana jest z drewna i pokryta matową czarną farbą. Włos skupia się w miedzianej skuwce więc już sam design produktu powala klasą. 

Pędzel mam już ponad miesiąc, od tamtej pory wielokrotnie przeszedł proces tarkowania podczas mycia. Jestem pod wrażeniem, bo świetnie się doczyszcza i do tej pory nie wypadł z niego ani jeden włosek. 


Jeśli tak jak ja stoicie przed wyborem pędzla do bronzera czy rozświetlacza, to ten jest idealny. 

Cena: 27,10 zł
Kupiony: www.denicarte.pl


A na zdjęciach przedstawiam Wam efekty makijażu z zastosowaniem pudru ryżowego w użyciu z rozświetlaczem i bronzerem nałożonym pędzlem P-99 (rozświetlacz i bronzer The Balm)



21 komentarzy:

  1. Ryżowy puder???? O czymś takim nie słyszałam ;P

    Piękna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o pudrze ryżowym, ale nie pamiętam już jakiej firmy - może Paese? Chciałam nawet kupić, ale ciężko było z dostępnością. Teraz się tak nie świecę, mam więcej przebarwień raczej, więc nie jest mi niezbędny, ale jakbym miała puder kupować, to na pewno postawiłabym na taki :)
    A jeśli chodzi o pędzle - mam EcoTools i są świetnej jakości :) Też nie wypadają z nich włosy (a z takich tańszych bardzo często). Nie mam akurat takiego kształtu, bo rzadko się maluję :) Ale do różu lub rozświetlacza byłby jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ten jest moim pierwszym więc mogę tylko powiedzieć, że jak na pierwszy puder to trafiłam w 10tkę :)
      Pędzle Eco Tools są mi nieznane, ale tańszych kupiłam cały komplet i może nie ubywa z nich włosia, ale się rozklejają przy klamerce i rączce

      Usuń
  3. Ja mam innej firmy i całkiem go lubię, chociaż ten nie matuje na za długo, może ten byłby lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ten u mnie się sprawdza doskonale, nie wiem jak u Ciebie

      Usuń
  4. Pudry i pędzle kompletnie mnie nie interesują (mam dwa do cieni), ale moja siostra ma całą kolekcję pędzli, które regularnie kąpie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszej rodzinie to też moja siostra jest bardziej zafiksowana na punkcie pędzli i ich kąpieli :)

      Usuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o pudrze ryżowym i muszę w końcu go kupić i sprawdzić jak zachowa się na mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno puder ryżowy jest w Biedronce (?), jeśli jest to ciekawe czy tak samo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałąm wczoraj to sprawdzić, ale byłam ze znajomymi, oni spieszyli się na grilla i nie dali mi popatrzeć:)

      Usuń
  7. Ale ty jesteś śliczna :)
    Mam puder ryżowy ale EcoCera jeszcze go nie używałam bo chce wykończyć puder transparentny z wibo. Z tą firmą spotykam się po raz pierwszy a jeśli chodzi o pędzelek to mam taki ale od Kavai i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twój też siię sprawdzi :)
      dziękuję:*

      Usuń
  8. mam ryżowy puder czeka na swe użycie ale myślę że sprawdzi się:D ślicznaś ziomuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby był doskonały jak mój, dziękuję :*

      Usuń
  9. O pudrach ryżowych sporo dobrego słyszałam, muszę zakupić ten produkt i sprawdzić na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam puder bambusowy jak na razie, ale jak się skończy kupię ryżowy

    OdpowiedzUsuń