1 czerwca 2016

6 propozycji na Dzień Dziecka dla dorosłych i konkurs

Dziś Dzień Dziecka.
Ja powtarzam sobie, że taki dzień mam zawsze, bo pracuję w przedszkolu.
Ale podpowiem Ci co możesz zrobić dla siebie by poczuć się jak dziecko: radośnie i fajnie.


1. Kup sobie kolorowankę i kredki

www.kobietakreatywna.pl







Jako dziecko nieszczególnie lubiłam kolorować. Pamiętam fascynację kolorowanką Scooby Doo, którą dostałam od mamy, ale nic poza tym, no może to, że zawsze zazdrościłam dzieciakom sąsiadów, których mama była nauczycielką, że mieli w domu całe pudła małych kredek. Zawsze myślałam, że uczniowie muszą być strasznymi gapami, a mama sąsiadów bohaterką, która po lekcji sprząta podłogę w sali zasypaną kredkami.
Wracając do teraźniejszości - wszystkie znane mi dzieci uwielbiają kolorować, z moimi uczniami wymieniamy się kolorowankami, nałogowo je kserujemy, by mieć taki sam rysunek a potem porównywać swoje poczynania.

To nie tylko wyzwala radość, ale według najnowszych doniesień jest jednym z lepszych sposobów na ukojenie nerwów.

2. Tańcz i śpiewaj 


Ciapa la Galeina - absolutny hit w każdej sekcji dziecięcej Zumby :) Gdy moje dzieciaki wołają "jeszcze" po 4 tańcu ja padam ze zmęczenia :D



Piosenka skakanka - kolejny przebój wielu imprez szkolnych. Osobiście nie wiem jak można bez tej zabawy w kółku przeżyć na wycieczkach czy zielonej szkole. Śpiewa cały autokar i każdy w mig nastraja się pozytywnie, bo jak tu nie mieć dobrego humoru przy takiej piosence :)

3. Zjedz lody

Pamiętasz czasy, gdy stać Cię było tylko na Lulka za 35 groszy, albo za pałkę wodną (my tak je nazywaliśmy) za 20 groszy? A ta radość, gdy trafiłaś na dostawę i akurat były o smaku Coli?

Dziś pewnie stać cię na lody z droższej komory w sklepowej zamrażalce. Nie szczędź sobie. Dziś Dzień Dziecka :)


4. Obejrzyj ulubioną bajkę lub film dla dzieci 



Jeśli miałby to być film to na pewno byłoby to "Małolaci Ninja", ale że znam każdy dialog na pamięć i niedawno przy okazji emisji w tv nadrobiłam to co umknęło mi przez te kilka lat gdy leciały okrągło puszczane na VHS.

Dziś będę więc oglądać "Zaplątani" - to nic, że też znam ją na pamięć. To moja ukochana bajka i koniec. Mogę oglądać ją non stop (a dziś koniecznie w połączeniu z lodami)


5. Pocałuj mamę



Dzieci są spontaniczne i naprawdę uczuciowe. A co najważniejsze wyrażają swoją miłość zupełnie bezinteresownie. Przyznaj, że tobie nie zawsze się to zdarza?

Dziś absolutnie zrób to, czego pewnie dawno nie robiłaś. Przytul się do mamy i daj jej buziaka - jak wtedy za dzieciaka.

Zobaczysz jakie to miłe

6. Zrób sobie prezent



 Postanowiłam sobie zrobić prezent. I ty także go sobie zrób. Kup coś co będzie kojarzyć Ci się z dzieciństwem. Ja gdy tylko zobaczyłam perfumy o zapachu gumy balonowej w Naturze nie mogłam się im oprzeć. Do tego dokupiłam płyn do kąpieli o zapachu Coli z Ziaji seria Maziajki.

I myślałam, że to by było na tyle :) 
Ale rodzice po powrocie z pracy także postanowili zrobić mi niespodziankę. Dostałam od taty pudełko Tofflairsów a mama postanowiła ugotować moją ulubioną potrawę z dzieciństwa: Gołąbki :) 

Teraz na 100% byłam przekonana, że to już koniec mojego dnia dziecka. Aż do niedawna, gdy piszę sobie tę notkę a do pokoju wchodzi mój narzeczony i mówi: "Zrobiłem nam prezent na Dzień Dziecka, chodź" 
Tego się nie spodziewałam. P. kupił nam Quada, stwierdzając, że należy nam się trochę frajdy :D
To kończę notkę i lecę się szykować bo na 19tą jestem umówiona na plenerowy wypad na Quadzie :D 
Kocham tego szaleńca 


A Wam polecam być dzieckiem każdego dnia, bo to wyzwala radość i sprawia, że dzień staje sie piękniejszy. 

A ja by go Wam umilić mam na facebooku rozdawkę :) Jak macie ochotę zapraszam 



https://www.facebook.com/zaklecienaszczescie/photos/a.432348266967823.1073741828.432323503636966/534292176773431/?type=3



 


30 komentarzy:

  1. Wszystko to praktykuję codziennie : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zajebistego szaleńca :) jaaaaa ale ci fajnie sama bym pojeździć chciała na quadzie :) przyjedzcie do mnie na kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem budzi się w nim wariat :)
      nie wiem jak daleko mieszkasz, ale akceptuję zaproszenie :)

      Usuń
  3. Świetne pomysły na Dzień Dziecka :)
    Miałam dziś zjeść loda (w żabce były w promocji -50% i kupiłam całą torbę magnumów i grycanów :D), ale było mi zimno :/ Wieczorem może obejrzę bajkę - kiedyś bardzo lubiłam Dzieciaki z klasy 402 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej bajki :) U mnie dziś cały dzień było bardzo gorąco :)

      Usuń
  4. O tak, prezent i kolorowanka i kredki muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lody sobie dzisiaj pozwoliłam ;) Mamę chętnie też bym ucałowała, ale jest 500km stąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło będzie jej gdy powiesz jej coś dobrego przez telefon :)

      Usuń
  6. Taniec i śpiew najlepsze!:)
    Udanej jazdy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i inspirujaca lista ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. przypomina mi się tekst z bajki tabaluga:D Jakubie zrób mi loda xd

      Usuń
  9. Ja o swoim wewnętrznym dziecku nie zapominam, ale znam wielu którym te rady bardzo by się przydały, aby znów odnaleźli w sobie dziecięcy pierwiastek! :) Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, może oni chociaz 1 czerwca uciekanqa troche w dziecinstwo

      Usuń
  10. nie obchodziłam dnia dziecka ;D a skzoda ;<<

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w dzień dziecka były lody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja mam codziennie dzień dziecka, bo codziennie jem lody! I nie wiem czy się z tego cieszyć czy nie, po po kieszeni ceny lodów dają niesamowicie, zwłaszcza, że uwielbiam te z manufaktur (super smaki moim ulubionym jest karmel na słono, nigdy nie sądziłam, że da się połączyć takie smaki), a po drugie w boczki również idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas wolno :) a codziennie hmm.. może chociaż co drugi :D

      Usuń
  13. Mamy ten perfum i jest uroczy.... i taki balonowy! :D Lody też mamy zaliczone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były inne zapachy ale tylko ten mi się podobał :)

      Usuń
  14. Ja uwielbiałam kolorować jak byłam dzieckiem, teraz też lubię, ale nie bardzo mam na to czas :) Czekam aż córa podrośnie i będę z nią kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że chcesz nauczy,c dziecko obycia z kolorowanką, będzie jej zdecydowanie łątwiej pisać :) to tylko zaowocuje w przyszlosci :)

      Usuń