26 czerwca 2016

Somersby jabłkowe - moje ulubione piwo w kampanii Streetcom


Upał niesamowity
Można chłodzić się wodą z limonką, można kefirem.
Ale koniec końców gdy Euro na ekranach a wieczory spędzane w przydomowym ogródku - to najlepsze jest wtedy schłodzone piwo.

Dziś opowiem Wam o moim ulubionym piwie. O piwie, w którym zachwyciłam się na studiach.
Ile to razy ubolewałam nad tym, że mnie nie stać i brałyśmy inne - tańsze. Ale żadne nie smakowało jak....



Somersby, Apple Beer Drink 

Do kampanii piwa Somersby początkowo się nie dostałam.
Jednak zadzwoniła do mnie pani, że mogę wystartować w kampanii jeśli sobie ją kupię...
Nie pamiętam ile już punktów zostało potrąconych z mojego konta, ale pomyślałam sobie, że to produkt, który znam i lubię więc chyba warto.
Nie byłam pewna czy chodzi o jabłkową wersję, czy może o inną (a za pozostałymi dwoma dostępnymi na rynku nie przepadam) a może o zupełnie nową (widziałam na instagramie u ludzi z zachodu:D).
Postanowiłam zaryzykować i za pięć dni przyszła do mnie paczka.

Otwierania paczki odbyło się komisyjnie w obecności mojej mamy, siostry, mojego brata i narzeczonego.

Po otwarciu wieczka oczom ukazały się ładnie zapakowane puszeczki, puszka i butelki piwa Somersby. Wszystko odseparowane od siebie tak, by się nie poobijały.

Zobaczcie sami:


W paczuszcze od Somersby znalazły się:

  • 2 butelki o poj. 400 ml
  • 1 puszka o poj. 500 ml 
  • 24 małe puszki o pojemności 150 ml 
 oraz karta ambasadora uprawniająca do zniżkowych biletów do Multikina.

Piwo Somersby, które można spotkać w sklepie dostępne jest albo w puszce 500 ml albo w butelce 400 ml. Zazwyczaj cena ich jest taka sama, albo nawet nieco niższa w puszce.

To co wyróżnia Somersby spośród innych piw to delikatny i wyjątkowy smak piwa, który nie jest nachalny i typowo piwny lecz lekki, jabłkowy, mocno orzeżwiający, delikatnie kwaśny i musujący. 

Jeśli miałabym pić standardowe nie smakowe piwo, to nie wiem czy byłabym w stanie wypić choć jedno.
Z Somersby nie mam tego problemu:)

A dodać muszę jeszcze, że Somersby nie jest piwem typu "Radler", które ma niską zawartość %.
Somersby ma aż 4,5 % alko :) 

Udział w kampanii zapewnił wszystkim moim przyjaciołom mnóstwo świetnej zabawy.
I podtrzymuję moje zdanie sprzed kampanii:

Somersby to najlepsze piwo dostępne  na polskim rynku!

A czy Wy też doceniacie walory piwa Somersby?
A może spośród was jest jeszcze ktoś, kto się na nie nigdy nie skusił?


Somersby, piwo jabłkowe

Ocena: 6/6
Kupione w: paczka ambasadorska
Cena: od 3,49 do 4,29
Czy kupię jeszcze raz? TAK











52 komentarze:

  1. Też lubię to piwo :) szczególnie latem :)
    Nie dochodzą mi Twoje wiadomości :( napisz na maila - tosia.antonina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOkładnie, latem zimne piwko jest najlepsze :)

      Usuń
  2. Jabłuszkowe lubię, choć wolę to o smaku bzu z limonką. Ale każde Somersby jak dla mnie jest smaczne. Jedyne piwo, które mi podchodzi ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to o smaku bzu jest kompletnym niewypałem. Po prostu śmierdzi mi PERFUMAMI :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za nim, ponieważ jak dla mnie jest za słodkie
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie uważam, choć smak na słodkie mam wyczulony :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam szczególnie jeżynowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie za bardzo, ale wolę jeżynowe niż o smaku bzu

      Usuń
  5. heheh kociątko piwoszek:)
    Herbatkę Dilmah tez lubię, ale czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jest lepsze od tych tradycyjnych "męskich" :P My i tak za piwem nie przepadamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie piłam i jakoś jak już piję piwo to wybieram reddsy smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to jedno z lepszych jabłkowych, nie jest aż tak słodkie że aż mdłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Może na jakimś blogerskm spotkaniu :D Nie wiem czy tam sie wogóle pije, Ty masz wieksze doswiadczenie :D

      Usuń
  10. Bardzo lubię somersby,najlepsze piwo :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione! Nowe smaki z bzem i jeżyną też są świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłam - smakuje mi nawet:)te małe puszki są świetne! - nie ma ich w sklepie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety te puszki to limitki tylko na potrzeby kampanii

      Usuń
  13. Raz za kiedy lubię wypić małą puszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja nie mówię żeby cdziennie :D

      Usuń
  14. Ja nie przepadam za piwem, w ogóle za alkoholem, ale to mogłoby mi posmakować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za prawdziwym piwem, ale smakowe jest dla mnie jak znalazł. Jabłkowe zdarzyło mi się spróbować, ale Somersby jeszcze nie. Może kiedyś. Szkoda, ze nie można kupić tych najmniejszych puszek.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że gdy spróbujesz to Ci posmakuje, jest naprawde dobre, nie tak kwasne jak np. reds

      Usuń
  16. Też lubię Somersby, przynajmniej da się to wypić w przeciwieństwie właśnie do zwykłego piwa;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o piwa smakowe najbardziej lubię Corneliusa bananowego i grapefruitowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam bananowe ale mi wybitnie nie podeszło.

      Usuń
  18. Zimne piwko idealne na lato :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń