29 czerwca 2016

Energetyzujący kremowy peeling oraz Emulsja do mycia twarzy Planet Spa, Oriental Radiance seria z białą herbatą, Avon

Moja cera zwykle nie jest szczególnie wymagająca, poza jednym mankamentem.
Jest naczynkowa i skłonna do zaczerwień.

W związku z tym nie każdy peeling i nie zawsze mogę stosować.
Nie lubię kosmetycznej stagnacji, więc też ciężko mi się zakumplować z którymś peelingiem na dłużej (choć chyba najczęściej wpadał do mnie ten owocowy z Joanny ze względu na wybór zapachów, niewielką pojemność i niską cenę).

Jeśli chodzi o wszelkie myjące środki to tu prócz wygładzenia mocno zwracam uwagę na to, czy jest bezpieczny dla oczu i czy nie szczypie, bo noszę soczewki i to wszystko w połączeniu z zaczerwienionymi po myciu oczami zmusząłoby mnie do noszenia okularów, czego iście nie znoszę.


Seria Oriental Radiance obejmuje linię trzech produktów z białą herbatą. To wspomniane i opisane poniżej przeze mnie dwa produkty oraz maska typu peel-off, którą zabrała mi siostra, a którą raz miałam okazję użyć. 

Energetyzujący kremowy peeling do twarzy z białą herbat Oriental Radiance, Planet Spa, Avon


Peeling zamknięty w tubie zamykanej na klik o pojemności 75 ml. Tak jak cała seria ma jasno beżowo-popielaty kolor opakowania.
Na głównej stronie zamieszczono sporo informacji w języku angielskim. Informacje w języku polskim znajdują się dopiero na odwrocie opakowania.

Producent zapewnia, że zadaniem peelingu jest dogłębne oczyszczanie porów oraz ożywienie i odnowienie skóry. 

Peeling jest dość gęsty. Z tubki wyciska się niczym pasta w jednym kawałku. Nie ulega roztopieniu. Dopiero rozsmarowany palcem zmienia swoją formę.
Peeling ma mlecznobiały kolor. Przypomina masło do ciała w swojej strukturze a w jego wnętrzu zatopione są niewielkiej wielkości kuleczki. 
Pachnie pieknie. Jest to połączenie białej herbaty z nutą jaśminu. Naprawdę subtelny i delikatny zapach, który pobudza skórę niczym filiżanka białej herbaty o poranku. 

Peeling nie jest zbyt ostry, nie podrażnia mocno skóry. Pozwala na usunięcie delikatnej warstwy naskórka. Dzięki swojej strukturze pobudza komórki i sprawia, że cera staje się milutka w dotyku. 

Należy pamiętać, by peeling nakładać na wilgotną skórę  wmasowywać go kulistymi ruchami. Gdy zaschnie dopiero zmywamy go z twarzy.
Ja do tego celu używam naturalnej płaskiej gąbeczki, która służy mi naprawdę od kilku tygodni po czym zmieniam ją na inną (nie jest to duży koszt, ok. 12-15 zł). Gąbeczkę zwilżam, a następnie delikatnie pozbywam się peelingu z twarzy.



Przy mojej cerze stosuje go jedynie raz w tygodniu, ale jeśli ktoś ma cerę normalną nie skłonną do zaczerwień i podrażnień może stosować ten peeling nawet 3 razy w tygodniu.










Peeling przez swoją konsystencję jest naprawdę wydajny. Aplikuje się go tyle ile trzeba, nie wycieka z tubki. Nawet po wielu aplikacjach korek pozostaje czysty.



Plusy: 
- odżywia skórę
- pobudza
- pięknie pachnie
- nie drogi

Minusy: 
- aż tak dogłębnie nie oczyszcza jak zapewnia Avon

Cena: 13 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: tak 





Emulsja do mycia twarzy przywracająca równowagę skory z białą herbatą Orienatal Radiance, Planet Spa, Avon 



Emulsja do ciała zamknięta jest w butelce o pojemności 150 ml. Butelka posiada pompkę dodatkowo zabezpieczoną przed użyciem zawleczką, którą należy zdjąć zanim po raz pierwszy użyjemy produkt. Pompka zapewnia wygodne dozowanie produktu w odpowiedniej dawce.
Podobnie jak w przypadku peelingu informacje na głównej tylko w języku angielskim i francuskim.




Zadaniem emulsji jest oczyszczanie cery z codziennego brudu i resztek makijażu.
Emulsja pachnie przyjemnie bardzo podobnie jest wyżej wspomniany peeling. Jest to nuta białej herbaty i jaśminu. 
Emulsja ma umiarkowanie rzadką konsystencję, jest znacznie rzadsza od żelu, bardziej uwodniona. Ma przezroczysty kolor Po nałożeniu bezpośrednio na skórę tworzy niemal krem, a dopiero po zastosowaniu wody delikatnie się pieni.




Emulsja jest bardzo delikatna. Cenię sobie ją za to, że nie podrażnia i łagodnie oczyszcza cerę. Jest naprawdę fajna i nie sądziłam, że będę z niej aż tak zadowolona.


Nie piecze po dostaniu się do oczu
. Jest łagodna i nawet powiedziałabym, że redukuje podrażnienia. 



Plusy:
- delikatnie oczyszcza
- ma piękny zapach
- lekko się pieni
- nie podrażnia oczu

Minusy:
- nie poradzi sobie z pełnym makijażem



Cena: 15 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: tak



Sprawdziłam obecny katalog: nie ma w nim tej serii, ale nie przejmujcie się, co jakiś czas się pojawiają.

Jeśli trafisz na okazję to możesz ustrzelić je po 9,99 zł/sztuka, a jeśli uda Ci się trafić mega promocję, to są nawet 3 produkty (z maską) za 15 zł.

28 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami, ale są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra nie lubi produktów z Avonu, więc nie będę eksperymentować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować! ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A na czym sie zraziłaś. Też mam sporo bubli na swoim koncie

      Usuń
  5. Jak ja dawno nie miałam nic z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętamy kiedy miałyśmy Avon ostatnio :P Ciekawe są te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja serię Avon Spa bardzo lubię i najczęściej kupuję maseczki, ale akurat nic z serii z białą herbatą nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawde fajna, mysle ze nawet lepsza niz inne Avonowe :)

      Usuń
  8. Znam "Planet spa", ale akurat o tych konkretnych kosmetykach nie słyszałam. Jakoś się na nie nie natknęłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pojawiaja sie sporadycznie, ale za to sa swietne

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam, aczkolwiek sa fajne produkty

      Usuń
  10. Myślę, że dla mnie byłby wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj narzeczony powiedział mi, że mam strasznie popękane naczynka na plecach... co z tym zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslisz ze mialas je od dawna, czy dopiero teraz?
      Może trzeba poszukac przyczyny, ja byłam na zabiegu IPL na twarzy i w sumie pomogło bo miałam o wiele gorzej :)

      Usuń