16 czerwca 2016

BookHunter.pl - spraw by czytanie stało się modne!

Cześć Robale :)
Strasznie długo do Was nie pisałam i dziękuję tym samym za węszenie gdzie się podziewam :)
Już jestem, wróciłam z zielonej szkoły, obecnie jak wiecie zbliża się koniec roku a to dla nauczycieli gorrrący okres zabunkrowania w czterech ścianach i liczenia, pisania i podsumowywania całych 10 miesięcy pracy.
Kolejnym powodem są moje studia podyplomowe, ale ostatni wpis w karcie dziś uzyskałam więc już troszkę mi się zluzowało napięcie.

A do tego wszystkiego masa stresów, które już wychodzą mi bokiem.

Dziękuję za uwagę i przechodzę do sedna tego postu...



Zapraszam Cię na portal BookHunter.pl



To od teraz moje nowe miejsce pracy. Portal stworzony dla ludzi z pasją do czytania.

Chciałabym Cie serdecznie zaprosić, byś też miała w nim swój udział.

Możesz go z nami współtworzyć dodając recenzję, nowości wydawnicze i uzupełniać z nami bazę książek, która jest mocno świeża.

Za swoją aktywność otrzymasz punkty
A najbardziej aktywni, którzy będą dzielić się z nami recenzjami w nagrodę otrzymają od nas stałą recenzencką współpracę.

Jeśli jeszcze zastanawiasz się czy warto... to przestań się zastanawiać.

Czekamy na Ciebie!







36 komentarzy:

  1. Zalogowałam się :D zobaczymy co dalej z tym będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! BookHunter! <3 Już niedługo to będzie największy portal książkowy w kraju (bo najlepszy jest już teraz)! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratulacje:) Fajna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wykluczam, że w wakacje fajnie by się było wykazać! Zobaczymy, a tymczasem zazdroszczę zajęcia.

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatni tydzień przeczytałam pół książki, więc do ich recenzowania się nie nadaję :P
    Życzę Ci szybkiego uporania się z tymi papierzyskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak dobry wynik :)
      ale fakt, na napisanie recenzji tez trzeba miec czas

      Usuń
  6. W ostatni tydzień przeczytałam pół książki, więc do ich recenzowania się nie nadaję :P
    Życzę Ci szybkiego uporania się z tymi papierzyskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja. Ja niestety ostatnio mało czytam(ale czytam!:)), a także czasu mniej na recenzowanie, ale ogólnie lubię czasami poczytać czyjeś opinie czy warto sięgnąć po książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie byłoby ciężko z recenzjami książek bo bardzo mało czytam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się cała akcja;)W wolnej chwili się zarejestruję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego portalu. Zatem nie pozostaje mi nic innego jak zajrzeć na Bookhunter :) Pozdrowieńka cieplutkie! Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że Cię tam ujrzę :)

      Usuń
  11. Mamy nadzieję, ze wycieczka udała się wyśmienicie :)
    Ciekawy portal, zdecydowanie dla wszystkich książkopochłaniaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo przyjemnie :) Bez snu ale wrażeń mnóstwo :)

      Usuń
  12. Oooo nie wiedziałam, że jesteś nauczycielką.
    Trzymam kciuki za portal. Ja nie jestem bookomaniaczką taką wielką, choć kiedyś wyglądało to trochę inaczej. Teraz głównie wczytuje się w książki na temat żywienia i nie sądzę, żeby kogoś one tak zainteresowały jak mnie.
    Jednak wiem i powtarzam to wszystkim dookoła, że dzieciom należy czytać książki od najmłodszych lat, żeby obudzić w nich wyobraźnie i kształtować rzeczywistość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki o zdrowej żywności też są ważne, ja sama za nimi przepadam, chetnie ujrzelibysmy kilka słów i o takich pozycjach :)

      Usuń
  13. Brzmi interesująco! :) Czytam bardzo dużo i uwielbiam książki, może się wkręcę w tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią się zarejestruje :)

    OdpowiedzUsuń