4 maja 2016

Płyn do kąpieli Avon, Dark Orchid & Raspberry

Jakie są wasze wymagania odnośnie do płynów do kąpieli?
Przyznam szczerze, że ja wygórowanych nie mam.
Płyn do kąpieli powinien ładnie pachnieć, a już zapach jest pojęciem względnym.
Lubię nagradzać siebie niespodziankami, dlatego ryzykuję z kategorią zapachową jeśli chodzi o płyny do kąpieli i wybieram je z katalogu Avon. Jeśli chodzi o inne kosmetyki nie zawsze jestem ryzykantką, ale w tym przypadku zbyt wiele do stracenia nie mam.

Płyn do kąpieli Avon, Dark Orchid & Raspberry



Płyn do kąpieli  umieszczono w niewielkiej buteleczce. Zawiera ona 250 ml płynu do kąpieli, co raczej jest skromnym wynikiem jak na płyny i Avon w ogóle. Ale za to posiada ładną, choć plastikową buteleczkę (zupełnie odmienną niż w ofercie klasycznej TU). Choć butelka plastikowa to mogłaby się nadawać na upominek, bo ma jakąś klasę :) 

Wewnątrz znajduje się burgundowy płyn o dość rzadkiej konsystencji. 



Zapach jest zniewalający. Naprawdę to jeden z ładniej pachnących płynów do kąpieli jaki miałam. Delikatnie dojrzała malina mieni się z nutą dzikiej orchidei a cały zapach jest dość mocny i tyle ciężki co przyjemnie orzeźwiający z delikatnie wyczuwalną nutą mentolu. 
Mówię Wam, fenomen i jeśli macie możliwość dobrania się do tego płynu (choć chyba w obecnej gazetce go nie ma) to bierzcie z zamkniętymi oczami 

Płyn tworzy obfitą pianę, choć jest niewydajny bo rzadki. Kąpiel z dodatkiem tego płynu to relaksująca i energetyzująca przyjemność

Plusy:

- piękny zapach
- powoduje obfitą pianę
- niedrogi

Minusy:

- niewielka pojemność
- rzadki, przez co niewydajny


Kupione:  Avon (u konsultantki z oferty katalogowej)
Cena: ok 6 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: tak

32 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie zamawiałam w Avonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam znajomą konsultantkę i gdy wszyscy w pracy zamawiają, to głupio nie zamówić :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu i dawno już nic nie zamawiałam. A od płynu do mycia oczekuję, że będzie ładnie pachniał i umiarkowanie się pienił, nie posiadając przy tym bardzo rozbudowanego składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie zamawianiae w Avonie to loteria i oczywiście w płynach najwazniejszy jest zapach :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu i dawno już nic nie zamawiałam. A od płynu do mycia oczekuję, że będzie ładnie pachniał i umiarkowanie się pienił, nie posiadając przy tym bardzo rozbudowanego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki... a co do płynu to wybieram takie, które mają krótki, prosty skład - lubię również takie cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie ten ból, gdy zamawiasz z katalogu skład jest Ci nieznany...

      Usuń
  5. Dla ego zapachu chętnie bym kupiła, potrzebuję relaksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowałam kiedyś żele pod prysznic z Avonu, ale już nie pamiętam kiedy to było! Muszę wrócić do produktów z tej firmy. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez dluzszy czas mialam przerwe ale ponownie powrocilam

      Usuń
  7. Nie używam płynu do kąpieli, zdecydowanie bardziej wolę sole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamiennie ale z tych dwóch chyba płyny jednak wolę :)

      Usuń
  8. Płyny do kąpieli z Avon lubię przede wszystkim za zapach - jeśli o mnie chodzi to nie miałam jeszcze takiego, który by mnie nie oczarował. Choć swoją drogą - bardzo dawno ich już nie zamawiałam. Jak ten robi pianę to bym go brała w ciemno :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kupiłam fiołkowy i obawiam się, że chyba mi nie spasuje ten zapach

      Usuń
  9. Ja mam punkt avon obok swojej pracy. Większość produktów dostępne są od ręki. Ale mało korzystam bo Panie konsultantki są średnio miłe i nie umieją doradzić. Wszystkie produkty mowia że są na poziomie luksusowych marek :p nawet jak coś jest bublem ;p. Zdecydowanie wolę drugi punkt w Wieliczce bo tam nie wciskają, każdy produkt opisują szczerze i jego + i - :)
    Tego żelu nie miałam ale pewnie jak będę płacić rachunki w Wieliczce to podejde i kupię bo lubię tego typu zapachy podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dużo zależy od konsultantek, bo nie oszukujmy się, AVON luksusowy nie jest :D

      Usuń
  10. Szkoda, że jest niewydajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie w płynach do kąpieli najważniejszy jest zapach i to żeby się dobrze pienił:) Ostatnio załapałam "fazę" na czekoladowe kosmetyki i coś czuję, że dłuuugo się jeszcze będę kąpać w mleczku czekoladowym.

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę mieć przygodę z czekoladą ale raczej krótkotrwałą bo tego typu zapachy szybko mi się nudzą

      Usuń
  12. Kosmetyków z Avon nie znoszę ale balsamy, mgiełki czy płyny pod prysznic lubie więc pewnie by mi nawet pasował. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mówisz o kolorówce to zdecydowanie tez nie znoszę :)

      Usuń
  13. No będę musiała zamówić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem czy w tym i nastepnym katalogu bedzie dostepny

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteśmy ciekawe jak pachnie bo nie bardzo chyba wiemy czym charakteryzuje się orchidea :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze lubialam plyny z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są całkiem niezłe, a może dlatego tylko, że nie wymagamy od nich zbyt wiele

      Usuń
  17. Ja kupuję kosmetyki z Avonu w tym sklepie: https://www.avon.pl/sklep/katarzynakurnik

    OdpowiedzUsuń