17 maja 2016

Jogurt kremowy z jeżynami, z truskawkami, Amores (Biedronka)

Hej

dziś chciałam wam zaprezentować dwie wersje (z dostępnych trzech) jogurtów kremowych Amores dostępnych w sieci sklepów Biedronka. 

Te dwie wersje to akurat wersje smakowe: jeżynowa oraz truskawkowa. 
Wspominałam o trzeciej wersji, ale ta akurat jest po prostu kremowa i nie wzbogacona o żaden dodatek smakowy.






Jogurt kremowy z jeżynami, z truskawkami, Amores (Biedronka)


Oba warianty są tak samo opakowane  w papierowe kartoniki.
Kolorystyka identyczna wyróżnia ich tylko określenie smaku przedstawione w ramce i otoczenie owoców charakterystycznych dla danego smaku.

Jogurty są tak solidnie opakowane, że tak naprawdę nie wiadomo czego się spodziewać w środku.
Rąbek tajemnicy uchylają okienka znajdujące się na dole i na górze opakowania. Na górze podejrzeć możemy, że wieczko to bardzo ładne złotko. Na dole natomiast można spostrzec, że warstwa owoców nakryta jest jogurtem.

Każde opakowanie mieści 2 jogurciki po 125 g. Co daje 250 g produktów w dwóch słoiczkach.
Jogurt z truskawkami



Oba jogurty umieszczone zostały w identycznych opakowaniach.
Są to urocze słoiczki bez pokrywki z szlifowanym rantem.
Mają niewielką pojemność i z pewnością także i u was znajdą ponowne wykorzystanie np. jako świeczniki :) 
Jogurt z jeżynami
Pokryte są równie uroczym złotkiem, kto starszak ten pamięta, że w takie pokrywki miały dawniej śmietany i mleka w butelkach. 


Jogurt z jeżynami
Formuła jogurtów nie różni się jeśli chodzi o warianty. W obu jest taka sama. Na górze gęsty jogurt naturalny. Na dole w warstwie ok. 1-1,5 cm znajduje się warstwa konfitury owocowej.
Jogurt jest w kolorze idealnej bieli.
Ma gęstą, kremową konsystencję. Nie opada z łyżeczki.
Nie jest słodki, w smaku odrobinę kwaskowaty.
Generalne raczej średniak wśród jogurtów naturalnych. 

Jogurt z jeżynami
Jogurt w wariancie jeżynowym ma ciemno bordową barwę. Na jego spodnią warstwę składa się frużelina w której zatopione są owoce. Smak jest naprawdę ciekawy. Kwaskowy i troszkę cierpki. W konfiturze zatopione są sporej wielkości kawałki jeżyn. Naprawdę jestem zaskoczona, nie spodziewałam się, że będą tu całe owoce, raczej dałabym sobie głowę uciąć, że będzie tu sama żelatyna z sokiem i barwnikiem.
Smak jaki uzyskamy po połączeniu jest naprawdę fajny. Przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy uważają, że owocowe jogurty są zbyt słodkie.
(serio?)

Jogurt z truskawkami
Wariant truskawkowy ma jaśniejszą barwę. Jego konsystencja jest także inna, bardziej przypomina dżem truskawkowy.
W jego wnętrzu także zatopione są kawałki owoców.
Ten dodatek do jogurtu jest też bardzo, bardzo słodki.
Cały jogurt po wymieszaniu z neutralnym jogurtem wcale nie niweluje tej słodkości. Nadal świszczy cukier po zębach.
Samą owocową warstwę można porównać do domowego dżemu truskawkowego. Jest słodko, aczkolwiek w smaku bardzo naturalnie.


Jogurt z jeżynami
Nie jestem przekonana czy powrócę do tych jogurtów jeszcze kiedyś. W zasadzie do jeżynowego nic nie mam. Był bardzo dobry. Truskawkowy zbyt mocno mnie zasłodził, bym kupiła go ponownie.
Jednak w ostatecznym rozrachunku nie przypadły mi one do gustu tak by stały się moimi naj. 
Jogurt z truskawkami
Kwestia techniczna - nawet plastikowa łyżeczka pociągnięta po brzegach słoiczka skrzypi... brrr... 


Jogurt kremowy z jeżynami, z truskawkami, Amores (Biedronka)
Ocena: 
- jeżynowy: 3,5/6
- truskawkowy 3/6
- jeżynowy145 kcal/1 kubeczek (125 g) 
116 kcal/100 g 
- truskawkowy 137 kcal/1 kubeczek (125 g)
Kupione w: Biedronka
Cena: ok. 2,99 zł
Czy kupię jeszcze raz? nie

47 komentarzy:

  1. No patrz, a ja jestem nimi zachwycona! Szczególnie jeżynowym...te całe kawałki owoców ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm dla mnie nie sa spenieniem marzen

      Usuń
  2. nie jadłam ale patrzyłam się nań;p może skosztuję a co tam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie;D jak zjem to powiem czy mi smakował:)

      Usuń
  3. Nie dla mnie takie jogurty, ale wyglądają smacznie w tych słoiczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama je próbowałam z ciekawości w smaku są ok. Ale skład mi nie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takim bym się mimo wszystko nie oparł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam i raczej nie zjem... tylko słoiczki mi się podobają ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są słodkie, można z nich wiele wyczarowac

      Usuń
  7. Słoiczki są naprawdę urzekające i nietypowe. Super pomysł. Na truskawkowy wariant bym się skusiła, choć muszę przyznać, że ostatnio niezwykle rzadko jadam jogurty. Pozdrawiam serdecznie! :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dla mnie jeżyna jest o wiele lepsza w smaku

      Usuń
  8. Kto twierdzi, że owocowe jogurty są słodkie? :D Niech ta osoba zje chałwę, to poczuje słodycz :D albo bezę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie... ale sporo jest takich co do bezy czy chałwy, właśnie przez tę słodkość ich nie lubię

      Usuń
  9. Nie lubię takiego skrzypienia łyżeczki.
    Za dużo słodyczy ostatnio mam do spróbowania, za dużo nowości.
    Po tych jogurtach świetne słoiczki zostają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wole sama robić sobie jogurty owocowe, niż je kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ale a to trzeba miec jeszcze czas..

      Usuń
  11. Wole sama robić sobie jogurty owocowe, niż je kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To całe kawałki owoców? Słoiczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to całe kawałki, pod tym wzgledem jogurt jest ekstra, no i te słoiczki...

      Usuń
  13. Muszę spróbować tego jeżynowego! Jutro z rana lecę do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leć le i powiedz wrażenia

      Usuń
    2. nie było z jeżynami!!!! :(
      ale wzięłam truskawkę...trochę za słodka jak dla mnie, jakby sam jogurt był nieco kwaśniejszy to byłoby ok.
      aleeee....chociaż słoiczki fajne i na pewno się je jakoś wykorzysta :)

      Usuń
  14. Siostra kupiła nam takie ale bez wsadu owocowego, słoiczek mamy do teraz ale drugi raz też byśmy ich nie kupiły :D Po prostu szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również miałam z nim tyllko jednorazową przygodę

      Usuń
  15. Jadłam jogurty w tym stylu we Francji, były pyszne. Zastanawiałam się nad tym z Biedrony, może się skuszę, chociaż od jakiegoś czasu unikam jogurtów owocowych. Ten widzę, że też ma sporo cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak smakuja takie francuskie mmm :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. jest gęsty i jeszcze te słoiczki :D

      Usuń
  17. Ojej, nie wiem dlaczego, ale słodkiego mi się zachciało...:D

    OdpowiedzUsuń
  18. A i smakował, ale kupiłam go przede wszystkim dla tych słoiczków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak słoiczki są świetne doo ponownego wykorzystania :))

      Usuń
  19. Ja dla mnie to może być świetna przekąska jeśli będę chciała coś przegryźć podczas pracy, a czasami mam bardzo wielką ochotę na coś z białkiem. Normalnie to będę się raczej trzymała swoich naturalnych z wkładką w postaci granoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często się wspomagam białkiem :) ale z granolą - to wersja pycha :)

      Usuń
  20. Truskawki są nudne, ale jeżynki to bym zjadła!

    OdpowiedzUsuń