7 maja 2016

Granola orzechowa, Sante

Bardzo lubię granolę, od czasu do czasu robię ją sama, ale do stałych zapasów przyznać się nie mogę.
Dlatego postanowiłam wypróbować te od Sante.
Kupiłam dwa opakowania w różnych smakach, na pierwszy ogień poszła właśnie ta :)

Granola orzechowa, Sante


Granola o smaku orzechowym umieszczona jest w saszetce o gramaturze 50 g. 
W ofercie można znaleźć także opakowanie o większej wadze350 g.

Opakowanie koloru zielonego, czyli charakterystyczne dla orzechowych wariantów ktoś mi wytłumaczy dlaczego orzechy przyporządkowane są do zielonego opakowanie to będę rada :) (czy to przez orzechowe łupinki?)
Na opakowaniu wyjaśnione jest także, że orzechowa wersja granoli posiada jednak bogatszy smak, bo nie jest jedynie orzechowa, a kokosowo-orzechowa.
Na głównej stronie jest wyjaśnienie dla tych co nie wiedzą co znaczy granola (, czyli: chrupiące płatki zbożowe.

Na głównej mamy też dokładne GDA dla porcji.

Z tyłu wszystkie inne pożądane informacje wraz z dokładnym opisem produktu.

Granola ma średniej wielkości pozlepiane kuleczki zbożowe o raczej nieregularnym i wystrzępionym kształcie.  W głównej mierze na składniki zbożowe składają się płatki owsiane ale także dwa rodzaje mąki i kaszka kukurydziana.
Dodatkowo na granolę składają się niewielkie kawałki orzechów laskowych i płatki kokosowe ( już o różnej wielkości i małe i większe)
Granola ma złocisty kolor. Wygląda dość przyjemnie. 

Płatki mają ładny zapach, ale spodziewałam się lepszego. Jednak czuć tu troszkę taki zatęchły aromat. Najbardziej wyczuwalna w zapachu jest ta posypka miodowa (z cukru trzcinowego, melasy trzcinowej, inuliny ale i niestety z syropu glukozowego). Następnie uwalnia się dośc intensywny aromat orzechów laskowych. Natomiast nuta kokosowa jest już niemal niewyczuwalna.

Granola jest na szczęście nie mocno słodka, jedynie leciutko otoczona słodkim posmakiem.
Przyjemnie chrupie w zębach, według mnie dskonale smakuje zarówno dodana do jogurtu jak i jedzona na sucho.
Ogólnie sprawiła na mnie dość dobre wrażenie i chętnie sięgnę po nią po raz kolejny 
Oczywiście mogłabym się czepiać, że mogłaby pachnie

ć bardziej orzechowo i mieć większe cząstki orzechow czy więcej kokosa, ale przecież nie oto chodzi, bo generalnie ta granola bardzo mi posmakowała,.

płatki owsiane, mąka jęczmienna, mąka kukurydziana, kasza kukurydziana, nierafinowany cukier trzcino, tłuszcz palmowy, syrop glukozowy, orzechy laskowe 3,5 %, płatki kokosowe 1,9%, melasa trzcinowa inulina, sol himalajska, aromat, węglany sodu cukier, lecytyny, sól, ekstrakt słodu jęczmiennego

Granola orzechowa, Sante

Ocena: 4,5/6
218 kcal/1 porcja (50 g) 
436 kcal/100 g
Kupione w: Carrefour
Cena: ok. 1,69 zł
Czy kupię jeszcze raz? tak

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ale, że post, granola czy zdjęcia, stylistyka? czy coooo?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. u mnie ona szybko znika, zbyt wielu chętnych więc często mam deficyt ;D

      Usuń
  3. Granola jest przepyszna! Tych jeszcze nie jadłam :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej akurat nie lubię ale owocowa i czekoladowa od sante wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dawno temu oceniłabym ją na 4 ale teraz wypada o wiele, wiele słabiej bo jest dla mnie za słodka (pomijam skład) :P Truskawkową również jadłam i mi nigdy specjalnie nie smakowała... czekoladowa również była smaczna :) Teraz tak jak pisałam wcześniej wszystkie są dla mnie za słodkie, o wiele za słodkie - to bardziej takie ciastka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale od czasu do czasu dobrze coś takiego pochrupać :)

      Usuń
  6. Ulubiona granola mojego chłopaka i przyznam szczerze, że niejednokrotnie mu ją podjadałam. Ten smak ma coś w sobie i uzależnia ;) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Granolę orzechową bardzo lubię, to mój ulubiony smak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wydaje mi sie ze jest najlepszy sposrod dostapnych

      Usuń
  8. ojeju jak dawno granoli nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię najbardziej te egzotyczne z kandyzowanymi kawałkami owoców :) orzechową też prawie wszystkie lubię :)
    Czasami jem ją jak chrupki na zachcianke i nie zawsze zdąży trafić do jogurtu czy mleka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz granolę robię zazwyczaj sama, a jak nie mam to nie jem, ale pamiętam, że kiedyś ta całkiem mi smakowała :) Na pewno najbardziej spośród smaków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jakoś ostatnio nie mam weny do robienia granoli :)

      Usuń
  11. Też ją kiedyś kupowałam ale dla mnie była zdecydowanie za słodka. Osobiście jednak jestem wielka fanką owsianek ale jeżeli chodzi o granolę to wolę sobie ją sama zrobić - najlepiej orzechowo kakaową.

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ale owsianek takich saszetkowych? ja ich ie znoszę :)

      Usuń
    2. Nigdy w życiu nie zjadłabym owsianki saszetkowej. Sama sobie gotuję, ewentualnie jak zaśpię to mam awaryjną torbę płatek błyskawicznych. Ale saszetka- nigdy!

      Usuń
  12. Jeszcze nie jadłam takiego wynalazku, ale może się skuszę :D obserwuję bloga!
    annaxrev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy czy lubisz płatki śniadaniowe

      Usuń
  13. Lubię granolę i często ją jem na śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja raczej jako pozniejsza przekaske :)

      Usuń
  14. Po granolę sięgam bardzo rzadko, właściwie to wieki jej nie jadłam, więc 50 gramowa porcja wydaje się być idealna, lecz pewnie jeszcze sporo czasu minie zanim ją kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dla mne tez mala wersja jest bardziej wygodna

      Usuń
  15. Kokos w składzie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jogurtem naturalnym - fajna przekąska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za orzechowym smakiem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkryłam tę granole jakiś miesiąc, może dwa miesiące temu i jestem w szoku, że zasmakowała mi na tyle bym mogła jeść ją codziennie. Nie jestem fanką musli, za płatkami typowo dziecięcymi np. czekoladowe kulki również nie przepadam, więc granola jest dla mnie doskonałą alternatywą do jedzenia z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie przepadam za płatkami, ale granola i jeszcze może błnnik w pałeczkach są dla mnie jedyną opcją

      Usuń
  19. Jest przepyszna! Aczkolwiek mogłaby mieć lepszy, zdrowszy skład :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do domowej się nie umywa ale jest ok :)

      Usuń
  20. Tej nie miałyśmy. Jadłyśmy z jakimiś owcami leśnymi chyba i była całkiem, całkiem bez patrzenia w skład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję, bo truskawkowa mi nie smakowała

      Usuń