30 kwietnia 2016

Yankee Candle - Fresh Cut Rose

Nigdy nie recenzowałam dla was świec, ani wosków. Choć wiem, że wiele z Was to robi na swoich blogach, a teraz pomyślałam, że warto i dla was i dla samej siebie, bo pamięć bywa zawodna:)

Recenzje te będą raczej krótkie bo nie jestem ekspertką w tej dziedzinie.

Woski są moim świrem już od prawie roku. Wcześniej do kominków wlewałam jedynie olejki.

Yankee Candle - Fresh Cut Rose



Wosk Fresh Cut Roses to standardowej wielkości wosk tartinka od Yanee Candle. 
Struktura zwarta, mydełkowa i lekko krucha przy krojeniu.

Fresh Cut Roses to kolor delikatnego różu w odcieniu, który w Polsce popularnie zwany jest majtkowym (co podejrzewam ma korzenie w PRLu).

Zapach prócz tego, że jest bardzo intensywny to ma mydlaną nutę. Nie jednoznacznie wskazałabym, że chodzi tu o kwiatowy zapach i to w dodatku 'świeżo ściętych róż'
Troszkę jest tu nuty poziomki i i raczej to ten zapach wskazałabym gdyby ktoś zawiązał mi oczy.
Zapach jest słodki i niedrażniący. 

Wosk po rozpuszczeniu raczej traci na intensywności i zapach nie jest już taki ostry. 
Czas użytkowania wosku jest też raczej umiarkowany i nie jest to wosk, który będziemy mogli palić przez kilka tygodni.
Jedna porcja do małego komika wystarczy nam na max 2 tygodnie.

Czy też macie ten problem z woskami, że najpierw wywąchacie milion a potem i tak bierzecie niemal przypadkowy?
Ten chyba był kupiony właśnie w taki sposób.
Nie został moim ukochanym woskiem i właściwie zużyłam tylko ćwiartkę i wciąż nie mam dużej ochoty by spalić go do końca. 

Yankee Candle - Fresh Cut Rose
Cena: 8 zł
Ocena: 3/5

Ponowny zakup? Nie

30 komentarzy:

  1. Nie przepadam za aromatem róż choć białe na długich łodygach są moimi ukochanymi kwiatami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja każde lubię, choć to nie moje ulubione kwiaty :)

      Usuń
  2. Oj, czuję tu zapach dla mnie :) Uwielbiam zapach róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdych czy masz jakiś wybrany kolor, gatunek?

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z negatywną recenzją tych świeczek. Fajnie, że szczerze piszesz co uważasz. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko złoto co się świeci a ja staram się być obiektywna :)

      Usuń
  4. Zapach róży to nir mój zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Beauty to nie mój zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy mus lubić, ja też mocno nie przepadam

      Usuń
  6. Taki zapach to nie dla mnie, podejrzewam, że by mi się nie spodobał. Obecnie mam z Yankee duże świeczki Vanilla Cupcake i Soft blanket - obydwie są super, ale ta waniliowa jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ani jednej ani drugiej, ale vaniliowa może być swietna, słyszałaś że waniliowe świeczki czy odświeżacze wzmagają apetyt?

      Usuń
  7. Oo uwielbiam te o zapachu róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za zapachem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdania jak widzę sa mocno podzielone :)

      Usuń
  9. Akurat ja jestem chyba dziwna, bo nie przepadam za zapachem róż, zwłaszcza takim w kosmetykach lub właśnie świeczkach. Ale zapach zapachowi nie równy. Nie mówię nie, póki nie powącham konkretnej woni, wtedy dopiero wyrokuje ;) Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, Ty takze masz racje, a ten wlasnie nie jest taki bardzo rozany a niec poziomkowy

      Usuń
  10. z pewnością piękny zapach :D lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za woskami o zapachu różanym

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak , z woskami najczęsciej jest taki własnie problem jak napisałaś, ten też wąchałam ale .. był wrzucony w pudełeczko z milionem innych wosków toteż nic nie mogłam wyczuć i dałam sobie spokój z jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego idealną ideą byłoby wąchanie max 5 i wybór spośród nich, bo przecież już w tych 5 znajdzie się jakiś, który będzie nam odpowiadał

      Usuń
  13. Jeszcze żadnego wosku nie miałyśmy a wydaje nam sie jakbyśmy znały je wszystkie xD Są bardzo popularne na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musicie wiedzieć, że mocno uzalezniają :)

      Usuń
  14. Lubię zapach różany o ile nie jest zbyt słodki i mulący :p ale inne bardzo słodkie zapachy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest słodki, ale po rozpaleniu ta słodycz zanika

      Usuń