22 kwietnia 2016

Uwikłani. Obsesja, Laurelin Paige


Uwikłani. Obsesja, Laurelin Paige
Wydawnictwo Kobiece, Białystok 2016


Sięgnęłam po książkę nie wyzbyta obaw.
Kto przy dobrych zmysłach zaczyna lekturę od środka?
Obsesja jest drugim tomem trylogii Uwikłani Laurelin Paige. 
Nie mogłam przegonić obaw. Zastanawiałam się czy kupić tom pierwszy, jednak nim go kupiłam otworzyłam książkę i zaczęłam czytać.
Wszelkie obawy zostały zmiecione pod dywan.
Spokojnie! Od drugiego tomu możesz zacząć czytać, świetnie się bawić a do tego być na bieżąco.
Książka nie tylko toczy się własnym rytmem, lecz przenika z wydarzeniami z przeszłości, dzięki temu wszystkie białe plamy zostają zapełnione w wyobraźni czytelnika.

Alayna Withers ma właśnie gorącą passę w życiu. Prócz tego, że udało jej się zakotwiczyć związek z miliarderem to jeszcze awansowała z asystentki na menadżera nocnego klubu.

Dotychczasowe życie Alayny nie było pasmem samych sukcesów. W dzieciństwie została sierotą a w dorosłym życiu miewała przelotne romanse  i ten jeden, poprzedni... Związek, który sobie wyimaginowała. Zakochała się w facecie, z którym łączyło ją tylko łóżko. Jego natomiast łączyło coś jeszcze: więzy małżeńskie z ówczesną żoną. Kłopoty jakie Alayna sama sobie zgotowała kochając zbyt mocno zaprowadziły ją na sądową wokandę.

Hudson Pierce to bogaty milioner. Wszystko co osiągnął jest wielkim sukcesem. Jednak matka nie podziela jego euforii, gdyż dla niej tym co wyznacza granice szczęścia jest miłość. Fakt, że jej kochany syn nie ma kobiety dręczy ją okrutnie.

Dla świętego spokoju matki Hudson umawia się z Alayną, przedstawia ją matce, ale kobiety nie przypadają sobie do gustu.
Hudsona i Alayne prócz ukartowanego spektaklu łączy jeszcze seks. 

Akcję Obsesji rozpoczyna nowy związek w jaki wkraczają Alayna i Hudson. Mogą już oficjalnie przyznać, że po dwóch tygodniach znajomości zostali parą.

Cienie przeszłości drzemią nie tylko nad przystojną i uwodzicielską Alayną, lecz także Hudson ma w swojej kartotece plamy na męskim honorze. 
Oboje cierpią na dysfunkcje społeczne: ona kocha zbyt obsesyjnie, on nie jest zdolny do miłości.



Czy związek tak skrajnych postaci może mieć miejsce? 
Czy ich problemy znów staną na przeszkodzie by stworzyć trwałe więzi? 
A może miłość leczy rany i okaże się balsamem na wszystkie dotychczasowe fobie? 



Zachęcam do przeczytania nie tylko Obsesji, lecz także pierwszego tomu Pokusy (który wciąż przede mną). Z niecierpliwością oczekuję kolejnego tomu.

Powieść pełna seksu ale nie od strony tylko technicznej. W każdej scenie seksu miłość łączy się z namiętnością i czułością. Nic nie dzieje się mechanicznie i spontanicznie. Dlatego też powieść tak bardzo przypadła mi do gustu. 
Brakowało mi w literaturze i trylogiach takiego czystego i trochę powszedniego uczucia miłości i seksu, bez wszystkich perwersyjnych doznań, biczów i gadżetów rodem z s-f.

Powieść o zaufaniu, sile miłości, naprawianiu błędów i ich popełnianiu. Zapewniam, że się Wam spodoba, bo mnie pochłonęła naprawdę mocno.
Wyidealizowani choć barwni bohaterowie w zasadzie nie są snobistyczni a bardzo ludzcy i zwyczajni, ot tacy których można by pozbawić milionów a i tak nie odjęłoby im to uroku.

Laurelin Paige 
Amerykańska pisarka, autorka powieści erotycznych i romansów.
Miłośniczka seriali typu Game of Thrones, Walking Dead. Wielbicielka Michaela Fassbendera. Członkini Międzynarodowego Klubu MENSA.
Prywatnie żona i matka trzech córek.




Moja ocena: 9/10
Średnia ocena z lubimyczytac.pl: 7,5/10

Średnia ocena z goodreads.com: 4,3/5   
  • Po przeczytaniu tej książki zyskałam 2,8 cm do akcji "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu"
Pozostało mi jeszcze: 134,50 cm

24 komentarze:

  1. Ciekawe połączenie bohaterów, to może być dobra mieszanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest, fajnie układają się ich losy.
      Nie są do końca przewidywalne choć jak to w romansach bywa, wiadomo że się dobrze musi skończyć po perypetiach, ale nie ma tu takich wyświechtsnych już obrazów literackich

      Usuń
  2. Nie czuję potrzeby jej przeczytaniu w obliczu książek, jakie czekają na mnie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) ale warto zapamiętać gdyby ktoś zapytał o fajny erotyk niekoniecznie w stylu Greya czy Crossa

      Usuń
  3. Sama okładka tej książki jest ciekawa i zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale przyznam ze mialam obawy przed czytaniem jej w miejscu publicznym

      Usuń
  4. Lektura "nie z mojej bajki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja chyba też miałabym obawy przed czytaniem jej w miejscu publicznym. Już widzę te gromiące spojrzenia emerytów, gdybym się zdecydowała czytać w tramwaju ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dochodzimy słusznie do wniosku, zę takie okładki jednak się nie sprawdzają :)

      Usuń
  6. hmm, może być dosyć ciekawa :) nie słyszałam o niej wcześniej. :P i zgadzam się z moją przedmówczynią - w miejscu publicznym to bym jej chyba nie czytała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeznam szczerze, że wczesniej tez o nich nie slyszalam. Ale naprawdę polecam :)

      Usuń
  7. Nie do końca niby moja tematyka, ale całość mnie zaciekawiła - zwłaszcza bohaterowie, którzy są z trochę różnych światów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bohaterowie są ciekwi ale przy tym dość zwyczajni jeśli chodzi o ich styl bycia

      Usuń
  8. Nie pierwszy raz wspomnę, ze czytać nie lubię, ale również zdarzyło mi się kiedyś przeczytać książkę od drugiego tomu i na tym się skończyło. Niemniej jednak była ciekawa. xD
    ,,Oboje cierpią na dysfunkcje społeczne: ona kocha zbyt obsesyjnie, on nie jest zdolny do miłości." Jak typowo mi to zabrzmiało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) znaczy, że wszystkie kobiety są zbyt ambitne w uczuciach a faceci jak zwykle olewaja temat :D

      Usuń
  9. nie moje klimaty wolę coś krwistego;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wpisy o książkach. Szkoda, że erotyki to też nie mój styl ;)
    Ale podoba mi się u Ciebie i Cię obserwuję, o ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą i inne więc zapraszam częsciej :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. moze teraz bedziesz miec troszke wiecej czasu przy okazji wypoczywania :)

      Usuń
  12. Okładka mega! Raczej nie do czytania na uczelni xD Hahah ale to byłaby akcja xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzielam, ale tez ja skrywałam i nikomu nie pokazałam nawet kawałka okładki tytułowej

      Usuń