12 kwietnia 2016

Milka, Milkinis

Jestem dużym dzieckiem a jak każde dziecko uwielbiam mleczne czekoladki.



Milka, Milkinis
Batoniki z czekolady

Milka Milkinis ukryte są w prostokątnym kartonowym pudełeczku, które wyglądem przypomina opakowania lepszej klasy czekolad (choć to już chyba nie wyznacznik :P)

Opakowanie standardowo jak dla Milki utrzymane w konwencji fioletowych barw, tu pojawia się też wizerunek najukochańszej na świecie krowy czyli fioletowej krowy :) Jednak główną część opakowania stanowią dwie czekoladki: jedna w papierku, druga bez w dodatku przedstawiająca całe wnętrze.
A wszystko to zostało przedstawione na tle zielonej trawy, stokrotek gdzieś u podnóża Alp.

Opakowanie skrywa w sobie 8 podłużnych czekoladek. 
Każda z nich waży niemal 11 g co ogólnie daje nam rachunek 87,5 g w całym opakowaniu. 

Czekoladki opakowane są w łaciate fioletowo-białe papierki. Sygnowane logiem marki a co ciekawe mają bardzo kolorowe literki w nazwie, co szczególnie spodoba się dzieciakom.

Ułożone w dwóch rzędach jedne obok drugich.

Batonik czekoladowy ma postać prostokątnego kawałka czekolady i z zewnątrz pokryty jest mleczną czekoladą o odcieniu średniego brązu. 

Czekoladka dzieli się na 4 kwadraciki. Każdy z nich na górze ma wytłoczoną krowę z dzwoneczkiem umocowanym u szyi.

Czekolada pachnie jeszcze nim wyjmiemy ją z papierka. Jest słodka i bardzo mleczna. Nie jest jej jednak zbyt wiele, ale takie też jest założenie tego produktu, że musi być jeszcze miejsce na nadzienie.

We wnętrzu czekoladki znajduje się dość twardy mleczny krem. Ma białą barwę o lekko żółtym tonie.

Krem jest bardzo słodki o wiele bardziej słodszy od czekolady. 
Ma wyraźnie mleczny smak. 

Całość świetnie się komponuje. Pyszny duet kremowego nadzienie i bardzo dobrej czekolady. Bardzo szybko rozpuszcza się w ustach i powoduje naprawdę niezapomniane wrażenie. 

Jeszcze nie raz sięgnę (i sięgnęłam) po te czekoladki. Dorównuję Kinderkom, mają równie pyszny smak :) 



Składniki:

cukier tłuszcz roślinny (palmowy) serwatka w proszku (z mleka) tłuszcz kakaowy odtłuszczone mleko w proszku miazga kakaowa tłuszcz mleczny śmietanka w proszku (3%) pasta z orzechów laskowych emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa) aromaty 
 
 
 
 
Milka, Milkinis
Ocena: 6/6
580 kcal/100g
63 kcal/1  czekoladka (ok. 11 g)
Kupione w: Carrefour
Cena: ok. 3,99 zł/
Czy kupię jeszcze raz? TakMyślę, że tak

62 komentarze:

  1. Uweilbiam takie czekoladki, ogólnie kocham czekoladę milki niestety dieta nie pozwala :(

    Mogę prosić o kliknięcie w dwa linki w ostatnim poście?:) Bardzo mi pomożesz ;)
    BUziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że da się dużo schudnąć i trzymać dietę nawet jedząc słodycze.
      No chyba, że to jakaś gastryczna dieta, to co innego

      Usuń
  2. O mniam :) ja bym to rozpuściła i zrobiłam taką polewę do świeżo robionych lodów z zamrożonych truskawek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mniam :) Terez to dopiero zrobilo sie smacznie

      Usuń
  3. Też je uwielbiam ;) Szczególnie za te urocze mini kosteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką Kinder i zawsze planuję zakup tych Milkowych czekoladek, żeby móc je sobie porównać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, mogę się założyć że te również będą Ci smakować

      Usuń
  5. Nigdy chyba ich nie jadłam i teraz wiem, że szybko to muszę zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zmień bo to małe pyszności :)

      Usuń
  6. Nie jadłam, ale moja siostra je lubi. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja w większości przypadków mogę się pod tym podpisać

      Usuń
  8. recęzuję ksiązki i filmy zapraszam . http://missy-master.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wszystko co chciałaś mi powiedzieć?
      Słaba reklama :)

      Usuń
  9. Takie ala kinderki, których nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę.. źle się wyraziłam :P Chodziło mi o to, że tej "podórbki" Kinderek nie jadłam :) Wybacz ;)

      Usuń
    2. to ja pewnie źle odczytałam przecinek i sens :) zdarza się w sieci :) a myslalam ze to tak jak z nutella :)

      Usuń
    3. Nutelle po raz pierwszy w życiu zjadłam w tym roku :P A co do czytania ze zrozumieniem to mi też się zdarza coś źle przeczytać albo poprzekręcać wyrazy :)

      Usuń
  10. lepsze czy gorsze od kinderkow ? jak myslisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm bardziej waniliowe więc nieco gorsze ale tak o 0,25 oceny :)

      Usuń
  11. Przefajne te batoniki. A jaką mają ładną krówkę na tych kosteczkach. Muszę ich spróbować, bo bardzo lubię słodycze od Milki. Kojarzą mi się bardzo z Kinderkami :D Smak dzieciństwa. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są urocze, naprawdę :) Koniecznie wypróbuj, bo jak na Milkę to moim zdaniem jeen z lepszych produktów. Są podobne do Kinderków, troszkę w kremie wyczuwalna waniliowa nutka, której w kinderkach nie ma.

      Usuń
  12. Nie jadłam, ale już mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy ich nie jadłam, ale jako że Kinderki kocham to z chęcią bym spróbowała. Czuję, że mogłyby mi nawet smakować bardziej, bo wydaje mi się, że mają więcej mlecznego nadzienia, a to preferuje bardziej niż nawet najlepszą czekoladę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, że nadzienia jest więcej bo tutaj warstwa czekolady jest niewielka i dość cienka. Kupuj, smakuj :)

      Usuń
  14. Jeju chyba wieki ich w sklepach nie widziałam.. Narobiłaś mi takiej ochoty, że pierwsze co zrobię będąc w Carrefour to poszukiwania MM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że mają aż tak stare korzenia :) Są też w Delikatesach Centrum

      Usuń
  15. Dla mnie produkty milki są nieco za słodkie. Z jednej strony to dobrze, bo zje się mniej. Jednak mam wrażenie, że Milka robią takie same produkty pod względem smakowym na cała Europę. A wiadomo, że każda nacja ma inne preferencje smakowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy które, a tch próbowałaś?

      Usuń
  16. Lubię produkty Milki, ale staram się jeść okazyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda rewelacyjnie! Jednak ja nie jadam takich rzeczy^^ Mimo wszystko świetna recenzja! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny chętnie poznam powód :)

      Usuń
  18. Mniam! Uwielbiam czekoladę milki, ona nie ma sobie równych ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam Kinderki. :D Takich milkowych chyba nawet nie widziałam?
    No ale ; Milka, to Milka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, a ja ich wczesniej takze nie widzialam

      Usuń
  20. Chyba nie jadłyśmy ale już czujemy, że by nam smakowały :) Do dziś uwielbiamy kinderki więc czemu nie przenieść się na milki? :D Mają śliczne krowy wygrawerowane xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jadłam ale coś czuję że mi by bardzo smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam je! Łatwo się uzależnić :c
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłabym je dla mojej siostry. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń