5 kwietnia 2016

Mały zestaw SPA, Calcot Manor

Dziś zestaw kosmetyków w wersji mini w opakowaniu.
Świetna propozycja na prezent gdy brak nam kreatywności i czasu na coś kombinowanego.
Przyznajcie się ile razy się Wam to zdarzyło?
Mi chyba kilkanaście.
Sama jednak nie obrażam się i nie dąsam gdy dostanę taki prezent. Zawsze to coś w standardzie co pewnie prędzej czy później się przyda.

Mały zestaw SPA, Calcot Manor

 Zestaw opakowany jest w kartonowe pomarańczowe pudełko z ornamentowym motywembiałych okrągłych niby-dmuchawców.
W środku opakowania okienko w kształcie łezki pozwalające zajrzeć do środka.
Kosmetyki wewnątrz umocowane są w przezroczystym plastikowym pudełeczku.

Na zestaw kosmetyków składa się:


  • Żel do kąpieli (50 ml)
  • Lotion do ciała i rąk (50 ml)
  • Myjka z siatki
Gama kolorystyczna całego zestawu utrzymana w kolorach pomarańczowo-białych.

Zarówno żel jak i balsam znajdują się w takich samych tubkach, zakręcanych nakrętką.

Źel do kąpieli




Ma raczej rzadką konsystencję, w zasadzie powiedziałabym, że przypomina bardziej gęstszy płyn. Przez co jest mało wydajny.
Pachnie delikatnie kwiatową nutą z wyraźnym akcentem owoców cytrusowych.
Ładnie się pieni, jest delikatny dla skóry.
Zapach utrzymuje się przez jakiś czas, ale bez szału.


Lotion do ciała i rąk


Zapachem bardzo przypomina żel. Widać od razu, że są swoim uzupełnieniem i współgrają z serią.

Ma konsystencję gęstszą niż żel, ale też nie należy do najbardziej gęstych.
Jest bardziej wydajny niż poprzedni kosmetyk z zestawu.
Czas wchłaniania nie powala. Trzeba trochę odczekać, ale za to plusem jest dość długo utrzymujący się na skórze przyjemny zapach

Myjka do kąpieli,


Nie jest to produkt na miarę moich potrzeb. Pamiętam, że w dzieciństwie służył mi do zabawy podczas kąpieli (nie miałam znanych z amerykańskich filmów kaczuszek, a jedynie myjkę, gąbkę i kilka pustych butelek po szampanie)
Myjka fajnie ściera skórę, ale nie na zasadzie zdzieraka a bardziej drapaka.
Ciężko utrzymać na niej płyn.
Nie lubię tego typu akcesoriów do kąpieli. Dlatego też pełni rolę ozdobno-zbędną w mojej łazience.


Nie można ich zachwalać. Nie mają w sobie nic specjalnego, a jednak jestem zadowolona, że je dostałam bo okazały się być niesamowicie praktyczne podczas weekendowego pobytu w hotelu, gdzie i tak zawsze zabieram ze sobą niewielkie kosmetyki na wypadek gdyby okazało się, że hotel ich nie zapewnia.
Żel zużyłam w ciągu weekendu, natomiast lotion służy mi teraz jako krem do rąk gdy noszę go w pomarańczowej torebce :)

Plusy:

- niewielki rozmiat (akurat tu okazał się być trafem w 10tkę)
- przyjemny zapach

Minusy:

- niewydajny
- niepraktyczne zakręcanie w przypadku żelu pod prysznic
- myjka to coś co mnie ani trochę nie zadowala

Kupione:  prezent
Cena: 10/20 zł w UK w Tesco
Czy kupię ten produkt ponownie: nie


48 komentarzy:

  1. Podobają mi się opakowania, fajny mają design i kolorek :) Jednak wady zniechęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam a kiedy zobaczę to raczej nie kupię... nie kusi mnie a ja sama lubię kupować produkty, które są wydajne i starczaja na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat czasem kupuje mniejsze, bo ja prowadze koczowniczy tryb zycia :D

      Usuń
    2. Koczowniczy piszesz??? :P Podróżujesz? ;) A co do opakowań to po jakimś czasie zapach też się nudzi :)

      Usuń
    3. Podróżuję, ale nie po świecie :) To wszystko związane z moją pracą, pracą mojego narzeczonego i jeszcze studiami podyplomowymi. Średnio w tygodniu więc śpię w 3 różnych miejscach.

      Usuń
    4. E tam zaraz po świecie - Polska jest piękna :) Najpierw trzeba zwiedzić Polskę (nawet jesli jest to związane z pracą - tak przy okazji) a potem podbijać świat :) W wakacje do Polski przyjeżdża dużo cudzoziemców :) Jak jeździłam do Zamościa to tam też było ich sporo ;)

      Usuń
    5. Nie zaprzeczam bo tak jest :)

      Usuń
  3. zapach mógłby mi się podobać ale dla samego zapachu nie będę kasy wydawać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, tym bardziej ze w Pl niedostepne

      Usuń
    2. o to chwała mu jakby nie patrzec;p

      Usuń
    3. niech się tu nie pokazuje :)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie, ale ja nie lubię dostawać takich prezentów, bo i tak większości nie zużywam - lubię sprawdzone kosmetyki konkretnych firm i jak już dostaję to od najbliższej rodziny na specjalnie zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie umiem zażyczać sobie prezentów :)
      więc wyobraź sobie jakie było moje zdziwienie gdy dostałam wymarzoną paletę cieni, którą otoczyłam kiedyś kołem w Cosmo a pod choinką była ona :D

      Usuń
  5. Hm, lubię ładne zapachy pod prysznicem, ale nie lubię niewydajych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako oszczędne stworzenie lubię kosmetyki wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My akurat nie lubimy takich rozwiązań bo nam ciężko dogodzić z kosmetykami xD
    Jak się uczepimy czegoś co lubimy to inne kosmetyki stoją i się kurzą :D
    Ale opakowanie mają ładne i na prezent wyglądają nawet spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie takie myjki także nie przekonują - miałam jedną dłuższą - porażka totalna.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Lubię domowe spa, zwłaszcza po ciężkim dniu. Ekstra zestawik. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaak :0 ale mi dzisiaj juz chyba zadne spa nie pomoze...

      Usuń
  10. Miałam podobny zestaw dołączony do perfum oczywiście zapach był identyczny jak perfumy ale efekt nawilżenia czy mycia nie był dobry podobnie jak i wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubię takich myjek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już same opakowania kuszą, żeby sięgnąć po te produkty. Pierwszy raz je widzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich niewygodnych opakowań :) myjkę bym zniosła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez sensu by mocować się z zakrecaniem zelu pod prysznicem :/

      Usuń