24 kwietnia 2016

Marchewkowy placuszek "Cocolate" (215 kcal)

Uwielbiam wszelkiego rodzaju placuszki i śniadaniowe omleciory. Wiem, że Wy też ;)
To kolejna wariacja na ten temat :)

 Marchewkowy placuszek "Cocolate"


  • 1 jajko
  • 1 białko
  • 15 g odżywki białkowej o smaku białej czekolady
  • 5 g mąki kokosowej
  • 30 g marchewki 
  • 2-3 łyżki mleka kokosowego
  • jogurt owoce leśne 
  • kiwi
 1. Białka oddzielić od żółtek.
2. W misce wymieszać  żółtko z odżywką i mąką. Dodać startą bardzo drobno marchewkę. Wymieszać i dodać 2-3 łyżki mleka kokosowego.
3. Żółtka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę. Dołożyć do masy i lekko zmieszać.
4. Na patelni posmarowanej olejem kokosowym smażyć omleciora.

Podawać z czym kto chce, ale z jogurtem o smaku owoców leśnych i kiwi było chyba opcją najlepszą z możliwych.

Moja porcja ma 215 kcal / 21,2B,9,9W,8,8T


37 komentarzy:

  1. Lubię placuszki i omlety marchewkowe - brakuje mi tylko masla orzechowego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zbyt bogaty w białko, ale na pewno był pyszny, a kawałki marchewki w środku wspaniale wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można odżywkę zastąpić mąką :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu zakupić mąkę kokosową, żeby móc robić takie wspaniałości smakowite. W życiu nie powiedziałabym, że w środku jest marchewka ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo ja nim kupiłam to się naczytałam, że rzadko z niej wychodzą omlety czy naleśniki. A jak się okazało to wg. mnie jest ona łatwiejsza w obsłudze niż pszenna.

      Usuń
  4. wygląda bardzo smacznie i pożywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko, co wiąże się z marchewką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje smaki! Uwielbiam marchewkę, więc kradnę przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie placuszki na słodko smażone na oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdecydowanie subtelnie podkresla smak :)

      Usuń
  8. Uwielbiam dodatek marchewki w wypiekach i plackach, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory trafiałam tylko na jakieś ciężko-tłuste ciasta :/

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. zapewniam że równie dobrze :) albo lepiej :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie! :D Tylko w swoich - daję jeszcze więcej marchewek :DD
    Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo tego omleciora mogłybyśmy wsunąć na drugie śniadanko ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooo takie coś bym zjadła :) na śniadanko i na deser i tak na zagrychę :P

    OdpowiedzUsuń