8 marca 2016

Woda różana do twarzy, Avon Naturals

Od dawna miałam na nią ochotę, miałam już zamawiać przez internet, aż w końcu wypatrzyłam ją w Avonowym katalogu :)

Notkę zaczęłam pisać wczoraj (a właściwie sie do niej przymierzyłam) teraz jednak myślę, że fajnie jest umieścić ja tutaj w Dniu Kobiet :)

Woda różana, Avon Naturals

Woda różana umieszczona jest w buteleczce przezroczystej o pojemności 150 ml. Zamykana na klik, posiada niewielki otwór, pozwalający odpowiednio dozować wodę na wacik czy łyżeczkę.

O właściwościach wody różanej pisać nie będę, bo po pierwsze możecie sobie wygooglać (a jej działanie jest naprawdę fajne) po drugie to nie jest czysta woda różana i nie należy do kategorii "pure" i "natural" więc też bezsensu byłoby pisanie o jej różnorodnym zastosowaniu np. w kuchni i gotowaniu jeśli ta po prostu nie nadaje sie do spożycia. 

Woda ma konsystencję wody (powiedziała, co wiedziała). Jest przezroczysta, ale po wstrząśnięciu butelką tworzy dość obfitą pianę. 

Po otwarciu nakrętki ulatnia sie delikatny różany, choć trochę chemiczny aromat. Pachnie konfiturą do pączków, ale jest to zaledwie ułamek tego zapachu, co akurat dla mnie jest to korzystne.

Produkt świetnie się sprawdza do przemywania twarzy. Skóra prócz tego, że jest czysta i świeża, to jeszcze do tego ładnie pachnie.

Jednak tę wodę różaną, nie kupiłam jedynie po to by przemywać nią twarz.
Głównym jej przeznaczaniem jest wykorzystanie wody różanej jako bazy do wszelkiego rodzaju glinek. 
Muszę Wam przyznać, że odkąd stosuję wodę różaną zamiast zwykłej zmineralizowanej nakładanie glinki stało się o wiele przyjemniejsze, chyba dzięki temu zapachowi.

Nie polecam natomiast stosować już wtedy mocno aromatyzowanych olejków, bo może was zemdlić, jak mnie po marakui i róży :)


Podsumowując:

Woda różana z Avonu to fajny i praktyczny produkt. Nie jest on naturalną wodą różaną, ale taką mam zamiar pozyskać we własnym ogródku.
Plusem jest  na pewno to, że nie zawiera alkoholu. Nie podrażnia, nie wchodzi w interakcje z innymi kosmetykami. 
Niestety szybko się zużywa, zwłaszcza jeśli dolewamy jej do kąpieli. Choć tego akurat nie polecam, bo zapach nie jest intensywny i by uzyskać naprawdę fajną różaną kąpiel trzeba by chyba wlać całą butelkę.


 Plusy: 

- ładny zapach
- fajnie odświeża
- idealny jako baza do glinki
- niska cena
- nie podrażnia


Minusy:

- nie jest to produkt 100% naturalny
- niezbyt wydajna








Kupione u: konsultantki Avon
Cena: 6,99
Czy kupię ten produkt ponownie: nie, ale chętnie skuszę się na naturalną wodę różaną, którą będę mogła wykorzystać także w kuchni




Kochane moje i Piękne Kobiety :)
Tyyyyle dobroci Wam życzę z okazji Dnia Kobiet :)

By zawsze uśmiech widniał na Waszej twarzy i w Waszym spojrzeniu :*


Wisława Szymborska
Portret kobiecy


Musi być do wyboru.
Zmieniać się, żeby tylko nic się nie zmieniło.
To łatwe, niemożliwe, trudne, warte próby.
Oczy ma, jeśli trzeba, raz modre, raz szare,
czarne, wesołe, bez powodu pełne łez.
Śpi z nim jak pierwsza z brzegu, jedyna na świecie.
Urodzi mu czworo dzieci, żadnych dzieci, jedno.
Naiwna, ale najlepiej doradzi.
Słaba, ale udźwignie.
Nie ma głowy na karku, to będzie ją miała.
Czyta Jaspersa i pisma kobiece.
Nie wie po co ta śrubka i zbuduje most.
Młoda, jak zwykle młoda, ciągle jeszcze młoda.
Trzyma w rękach wróbelka ze złamanym skrzydłem,
własne pieniądze na podróż daleką i długą,
tasak do mięsa, kompres i kieliszek czystej.
Dokąd tak biegnie, czy nie jest zmęczona.
Ależ nie, tylko trochę, bardzo, nic nie szkodzi.
Albo go kocha, albo się uparła.
Na dobre, na niedobre i na litość boską.

13 komentarzy:

  1. Niezbyt przepadam za różanym zapachem (ale to już mój osobisty problem), poza tym produkt wydaje się fajny. Na prezent na przykład. Ciekawe czy przypomina te oryginalne tureckie wody różane, które są fenomenalne :) Pozdrowieńka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety ja nie znam tych tureckich, co kiedyś chciałabym nadrobić w swojej niewiedzy :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię wody różane, ale właśnie te naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... a jakąś mi polecisz w rozsądnej cenie?

      Usuń
  3. szkoda że nie jest w 100% naturalny :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy całą butelkę wody różanej ale spożywczej :P Nie przepadamy za aromatem tego kwiatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włąśnie na nią poluję :) ja bardzo lubi,e aromat i zapach róż

      Usuń
  5. Szkoda,że nie do końca naturalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam ją sobie właśnie w ostanim katalogu to będzie moja pierwsza woda różana i pomyślałam ,że najpierw wypróbuję tę z avonu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też kochana wszystkiego najlepszego 🎁 :) jeśli chodzi o wodę różaną za taką cenę śmiało można testować :) sama jestem na kupnie jakieś fajnej :)

    OdpowiedzUsuń