3 marca 2016

Tapety na pulpit - Marzec 2016

Święta Wielkanocne w tym roku wcześnie.
Wiosna wydaje się spóźniać.

Co można zrobić by trochę ją przywołać?
Można umaić pulpit.

Polecam Wam tapetę z kalendarzem, ja sama korzystam z takiej opcji od kilku lat.
To połączenie praktycznego rozwiązania z ciekawym designem.

By pobrać w większym rozmiarze wystarczy kliknąć na obrazek.
Nie musisz go ściągać na swój dysk, wystarczy, że prawym kliknięciem myszy wybierzesz opcję "Ustaw jako tapetę..."


1

 2

 3


4


5

6

 7

8

 9
10
11



 Źródła: 
5

37 komentarzy:

  1. Piękne propozycję :) Szczególnie przypadła mi do gustu ta z kwiatowym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest jedna z mniej atrakcyjnych dla mnie, ale to dobrze, że są gusta i guściki :)

      Usuń
  2. Skradłabym wszystkie. Bardzo podoba mi się jedenastka. Fajny pomysł z tym kalendarzem, bardzo użyteczny :) Ach, od razu czuć wiosnę ! :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ustawiłam 4kę, ale 11 też mocno mnie przekonuje :) cieszę się, że pomimo ponurej pogody widać jakąś fajną aurę wiosny :)

      Usuń
  3. Fajne te tapety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one śliczne! U mnie konkurs! Zapraszam na melodylaniella.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są bardzo ładne, a opcja kalendarza na tapecie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, czwartą sobie ustawiłam <3, W następnym miesiącu też poproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam czwartą :)
      oczywiście się pojawią taki mam zamiar :)

      Usuń
  8. Piękne tapety ale my od roku mamy na pulpicie Ji Chang Wook'a i na razie nie zamierzamy go zmieniać ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, ja na pulpit wolę jakieś ładne, przyrodnicze zdjęcia :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Marzec to miesiąc moich urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta fioletowa i z zachodem słońca.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow niektóre tapety naprawde mega :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te tapety, ale kurcze na jasnej nie widzę swoich ikonek muszę mieć ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń