8 marca 2016

Napój proteinowy Super Body Active o smaku bananowym, Mlekovita

Gdy tylko mój wzrok padł na półkę od razu poziom serotoniny mi podskoczył :)

Wzięłam, machając przed nosem mojemu P. że oto jest jakiś produkt, nie dość że nowy, to jeszcze proteinowy i że zamierzam go zaraz wypić... ale zaraz... no dojadę do domu, bo przecież zdjęcia zrobić trzeba a ja wzięłam na próbę póki co tylko jedno opakowanie...

Napój proteinowy Super Body Active o smaku bananowym, Mlekovita

Super Body Active jak na napój Super ma całkiem ładne srebrne opakowanie. Błyszczy się i można się w nim przejrzeć niczym w lustrze.
Jak na produkt dla bardziej aktywnych osób przystało krzyczy wszystkimi fit, active, body, gym itp.
Produkt ma nakrętkę w kolorze smaku i banany jako wyróżnik na samym dole opakowania



Na głównej stronie opatrzono napis iż w produkcie mamy aż 20 g białka :) (To daje nam 6 g białka na 100 g)

W tyle samo co w 100 gramach drobiowego cyca, tyle samo co w 1 i 1/2 dużego jaja, w dwóch szklankach naturalnego jogurtu czy połowie kostki twarogu.
Nie jest to aż tak zadziwiająco proteinowy wynik, więc do was należy decyzja.

Zważywszy na to, że mój ulubiony jogurt grecki z Piątnicy ma 7 g białka /100g (smakowy) i prawie 9 g białka (naturalny) to moja opcja wyboru pomiędzy jogurtem a napojem wydaje mi się być logiczna.
Ale porównując z moją obecną odżywką białkową Nitro Pure Whey z Biotecha w porcji mam porównywalną ilość białka.



Napój ma konsystencję zagęszczonego mleka
. Kolor zdecydowane przypomina mi bawarską herbatę, którą pije moja babcia.
Po otwarciu opakowania uwalnia się bananowy zapach, niezbyt naturalny i z takim chemicznym polotem, którego nie lubię.
Ale pomimo takich małych niezbyt pochlebnych szczegółów postanawiam spróbować.
Pierwszy łyk i czuję tylko słodycz, ale taką, która daje po zębach. Produkt to taki mocny ulepek, że ktoś zdecydowanie przesadził ze stewią, Nic dziwnego, bo gdy czytam na forum okazuje się, że na 8 g węglowodanów stewia to aż 3 g.
Ja całą szklankę słodzę szczypta stewii a co dopiero do setki wsypać łyżeczkę 0.o

Bananowy aromat jest odrobinę mdlący, gdzieś pomiędzy przebija się posmak mlecznego napoju z kartonika dla dzieci. 

Całość jest dla mnie okropna. Nie byłam w stanie wypić więcej, poszłam do brata, posmakował, stwierdził, że da się wypić.
Czy ze mną coś nie tak?
Nie wiem...
Dla mnie było mdło, słodko i bleh.. :/

Skład: mleko, substancja słodząca: glikozydy stewiolowe, stabilizator: karagen, aromaty naturalne, barwnik: karoteny

Dodatek karagenu w napoju po raz kolejny go dyskwalifikuje.

W 100 g napoju znajduje się 66 kcal.
Kartonik napoju Super Body Active o smaku bananowym ma w sobie 231 kcal 


Napój proteinowy Super Body Active o smaku bananowym, Mlekovita
Ocena: 2/6
66 kcal/100g
231 kcal/kartonik (350 ml)
Kupione w: Delikatesy Centrum
Cena: 3,99
Czy kupię jeszcze raz?  Nie

44 komentarze:

  1. Jeszcze go nie widziałam ale jak zobaczę to i tak kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Tobie posmakuje, jest jeszcze czekoladowy i truskawkowy, może czekoladowy będzie lepszy...

      Usuń
    2. Wiesz... nigdy nie byłam wielbicielką takich napoi czy pitnych jogurtów - nie ma co ryzykować ;)

      Przy okazji chciałabym złożyć Ci spóźnione życzenia z okazji Dnia Kobiet - wszystkie, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    3. ja swego czasu lubiłam pitne jogurty, ale teraz już mniej...
      Dziękuję, mam nadzieję, że i Ty dzień kobiet świętujesz co dzień :)

      Usuń
    4. Ja nigdy nie lubiłam ani takich jogurtów ani im podobnych. Kiedyś moja starsza siostra piła ale od dłuższego czasu jej "odbiło" i we wszystkim widzi chemię... ma takie różne fazy - najpierw dieta warzywna i kaszowa, potem olej lniany, potem coś jeszcze, teraz olej kokosowy... no masakra.. to już chyba podchodzi pod ortoreksje.. no ale mniejsza o to...

      Ja nie obchodzę tego dnia. Faceta nie miałam, nie mam i nie zapowiada się bym miała. Tato składa zyczenia od niechcenia, brat od niechcenia wysłał sms-a i to tylko do mnie a o innych swoich siostrach nie pomyslał... tylko szwagier przyniósł kwiatka i czekoladę, której i tak nie zjem ale liczy się pamięć, więc i tak jestem szczęśliwa ;)

      Usuń
    5. Każdy ma jakieś świry jedzeniowe :) mniejsze, większe, ale ma :D

      Niezbyt fajne gdy ktoś nie pamięta o jakieś ważnej dacie ;P ale... chodziło mi o tą wyjątkowość z bycia kobietą na codzień :) bo to udział kobiet jest ważniejszy w całym tym święcie niż obecność facetów :D

      Usuń
    6. Zgadza się ale też nie można popadać w paranoję ;)

      Gdybym ja tak się czuła.. no cóż... A co do kobiet to niektórzy faceci są tak niezaradni, że nie poradzili by sobie bez nas :D

      Usuń
    7. Hehe :)
      A ja posunę się dalej i powiem Ci, że sama uważam, że świat byłby piękniejszy gdyby kobiety wiązały się w związki z kobietami :)
      A faceci... wtedy szybko by wyginęli :P

      Usuń
    8. Wiesz mimo iż niektórzy faceci są jak duże dzieci, czasem denerwują to są potrzebni - bez nich byłoby nudno ;)

      Usuń
  2. Ja to nie ufam takim wynalazkom, wole dostarczac sobie bialko naturalnie w pozywieniu, a nie takie,, mleko,, No ale, czego nie zrobia dla marketingu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, akurat tu nie wypaliło, ale marketing pewnie zrobił swoje :)

      Usuń
  3. Uf! Dzięki Bogu, że tego ustrojstwa nie kupiłam. Po raz kolejny zostaję przy swoim i bananowych jogurtów unikam jak popadnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nieszczególnie przepadam z tym smakiem w jogurtach

      Usuń
  4. Nie za bardzo podoba mi się skład, raczej nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest to napój bogów :P

      Usuń
  5. Już nie raz go widziałam w promocji... po 3,99 zł.
    Spojrzałam na skład i odłożyłam, stwierdzając jednocześnie, że nie wnosi nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sobie uświadomiłam, że nie opublikowałam ostatniej części notki z ceną :)

      Usuń
  6. Mi smakował truskawkowy :D

    http://marrstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... nie wiem czy mam ochotę kupić go ponownie, może po prostu kupię bratu i od niego spróbuję ... :/

      Usuń
  7. Mimo wszystko ten banan mnie już zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to próbuj i się podziel opinią, bo jestem ciekawa co myślą inni :)

      Usuń
  8. Ciekawy produkt choć za tyle kalorii powinnam sie najeść a soczek/jogurt tego nie zapewnia ;/ Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie, myślę że i tak cięzko zmóc całą butlę przez ta słodycz...

      Usuń
  9. Przyznam, że nie lubię takich mlecznych napoi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, nigdzie nie widziałyśmy ale teraz to już nie wiemy czy kupimy jeśli wpadnie nam w oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze warto sprobowac by samemu to oszczacowac :)

      Usuń
  11. Ja lubię takie napoje :) ale robię je sama jeśli jest owocowy to nie słodzę stawią tym bardziej cukrem :). Wystarcza mi banan lub daktyle np 2szt na szklankę :) i jest mmmm oczywiście żeby mi się nie przepiło robię też takie napoje na bazie warzyw :) nawet dodaję liście rzodkiewki i natkę marchewki , nikt ich nie docenia zawsze lądują w koszu a to taki zbiór naturalnych witamin :) :) u mnie nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ten w niczym nie przypomina domowych :/
      ja natkę z marchewki próbowałam jako dziecko w ramach eksperymentu :) ale rzodkiewki nie probowałam, ale może być smaczna :) za to nałogowo wiosną zjadam pokrzywę i mlecz :)

      Usuń
  12. Bleee, nawet z wyglądu mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby nie, choc jesli wezmiemy pod uwage kolor naturalnego utleniajacego sie banana to wchozi na to, że jest podobny, ale tu barwnik robi jednak swoje

      Usuń
  13. Mój kolega mówi, że dla niego było pyszne. :D No i w sumie z głównie takimi opiniami się spotykałam. :D Ogólnie nie przepadam za smakowymi mlekami, krowiego nie piłam już łohohoh… Tu zachęca w sumie to, że skład nie jest aż tak tragiczny i niezła ilość białka. W sumie, skuszę się chyba za 1,5 tygodnia, przyda się szybkie podładowanie baterii między meczami w zawodach. :D Tylko… wybiorę pewnie inny smak, bo banana w gotowych produktach przetrawić nie mogę. :D Co innego do domowych wypieków. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na instagramie widziałam opinię, że czekladowa wersja jest pyszna, więc i ja się skuszę, by nie być jednostronna :)

      Usuń
    2. O właśnie na czekoladową wersję też się czaję. :D

      Usuń
    3. szkoda tylk, ze jeszcze jej nie widziałam :)

      Usuń
  14. W netto pełno tego (banan i czekolada) - przy śmietance do kawy i mleku zagęszczonym - 3,99pln. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń