23 marca 2016

Dietetyczna jajecznica bananowa z rodzynkami - jajecznica na słodko (230 kcal)

Miałam w swoim życiu szalony okres gdy omlety mi się znudziły, serki wiejskie też, a śniadanie białkowe jem na zmianę z węglowodanowym.
Musiałam się ratować i powstało szaleńcze połączenie, ale naprawdę bardzo smakowite.

I choć zapewne wyda wam się dziwne jak można jeść słodką jajecznicę, to zapewniam Was, że jest ona pyszna i zdrowa :)

A  że święta za pasem, to jajka na tapecie :)

Dietetyczna jajecznica bananowa z rodzynkami - jajecznica na słodko



Na 1 porcję:

  • 2 białka
  • 10 g odżywki białkowej o smaku jogurt cherry
  • 1 banan
  • 2 łyżki rodzynek
dodatkowo ulubiony serek homo :) u mnie truskawkowy Vitello z Biedronki

Białka ubić, dodać rozgnieciony banan i wsypać odżywkę. Dodać rodzynki i smażyć na rozgrzanej patelni posmarowanej leciutko olejem kokosowym



25 komentarzy:

  1. Nie jadłam nigdy jajecznicy na słodko jedynie omlety ;)
    ciekawy przepis uwielbiam taskie dietetyczne;)
    muszę spróbować!
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam z żółtkami :) Kiedyś uwielbiałam, ale teraz jajek unikam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię słodką jajecznicę, ale z bananem nie jadłam :) Zrobię może niedługo, ale z całych jajek i bez odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie banan się zgrywa z jajkami :)

      Usuń
  4. Kidyś robiłam omlet na słodko z twarogiem a że mi sie rozleciał to wyszła jajecznica, tylko ja robiłam z całych jajek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez swietna alternatywa :)

      Usuń
    2. Pamiętam, że sama się zdziwiłąm jakie to dobre ;P

      Usuń
  5. Omlet na słodko zjem, ale jajecznicę już nie, takie przyzwyczajenie:) Zrobię omlet z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm kwstia przełamania się, myslalam podobnie :)
      omlet z bananem też pycha :)

      Usuń
  6. takiej jajecznicy to ja jeszcze nigdy nie jadłam. bardzo mnie zaciekawiłaś, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawy pomysł! Jutro spróbuję, bo nigdy nie robiłam jajecznicy na słodko. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz koniecznie czy taka przypadla do gustu :)

      Usuń
  8. Inspirujące! Nie jadłam jajecznicy na słodko nigdy. Ciekawy pomysł :) Z chęcią bym się przekonała czy takie smaki mi podchodzą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jajka najbardziej lubię na miękko, jajecznica mi tak średnio podchodzi :P ale jeśli chodzi o banany ostatnio sobie je mrożę i robię z nich lody lub shake :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na miękko nie zjadłabym przenigdy :D
      banany zamierzam jesc zmrozone ale jak zrobi sie cieplej

      Usuń
  10. Jakoś nie wyobrażam sobie bym mogła zjeść jajecznicę na słodko, a jem codziennie na śniadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajecznica na słodko? czemu nie :D Nam taki zestaw odpowiada :P

    OdpowiedzUsuń
  12. niespotykany pomysł, ale bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń