4 stycznia 2016

Wyzwanie Kiedyś przeczytam – edycja 2016

Pamiętacie jak mówiłam, że nie stawiam sobie żadnych wyzwań w 2016.
No to od wczoraj zaczęłam.
Dziś dodaję kolejne :))



Kryptonim wyzwania: Kiedyś przeczytam
Gdzie: Na blogu Lustro Rzeczywistości w poście TU
Czas trwania: cały 2016 rok
Zasady:
- układasz stosik 12 książek
- wpisujesz się na listę pod postem (nie u mnie, link wyżej)
- edytujesz swoją listę wykreślając przeczytaną pozycję i zgłaszasz link do recenzji pod wspomnianym postem
- i już 12?? no to od nowa :))



Moja lista:

1. Po bandzie, czyli jak napisać potencjalny bestseller
Sekretnik, czyli przepis na szczęście
Kaszmirowy szal
Zadbam o to, żeby cię nie stracić
Nic bardziej mylnego
6. Nałkowska i jej mężczyźni. Zwolenniczka wolnej miłości i praw kobiet
W drodze do domu. Opowieści wigilijne z Norwegii
Kobiety niepokorne
Ewa i jej goście
Przestań się przejadać. Jak zerwać z jedzeniem emocjonalnym w miesiąc
Słodsze niż czekolada
Oddawaj różdżkę, Phong!













50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rzutem na taśmę to moje pierwsze 12 książek, obecnie na półce mam jeszcze koło 70ciu :)

      Usuń
    2. o matko, mam przez Was kompleksy xDD Co do pozycji najbardziej ciekawi mnie 10 i 11 pozycja! Wiadomo <3 E-booka nie słuchałam nigdy, ale moja współlokatorka tak :)

      Usuń
    3. wszystko co ma w tytule jedzenie jest pyszne :)
      a tu chyba się pomyliłaś, bo to ebook, a miałaś na myśli audiobooka :)

      Usuń
    4. widzisz... nawet moja niewiedza mnie kompromituje i jest przeciwko mnie. Ale masz całkowitą rację :) ,,Mam" angielskiego ebooka ale nie wiem co z nim począć. Bo jak wracałam pociągiem siadł obok mnie anglik i bajerował na to cacko... ale wysiadł w Waw-ie... jak już byłam gdzieś dalej... patrze leży to cacko!? Myślę o matko... co zrobić... ( nie wiedziałam dokładnie co to szczerze jest ) ale bałam się, że ktoś ukradnie. Więc dałam bratu by sprawdził czy jest jakiś adres, no i znalazł pocztę e-mailową. Wysłałam e-maila, ale ni widu, ni słychu :/ Pół roku minęło i mój tato chciał go sprzedać, ale mogą nas oskarżyć o kradzież bo nie ma reszty. Sama nie wiem. Tato śmieje się, że takiej biednej studenciny sprawiałam pozory, że go zostawił, ale nie wierze w to. Musiałby nie mieć 5 klepki... Dziwne że na pocztę nie włazi!

      Usuń
    5. hmmm... czasem ludzie zakładają konto tylko do urządzenia i już z niego nie korzystają, to taj ze smartphonami, żeby korzystać musisz mieć konto na google, a w ramach bezpieczenstwa niektórzy zakłądają podwójne, by nie logować się z prywatnego, więc sądzę, że tak było :)
      Najlepiej sprzedać komuś znajomemu (np. mi) :P

      Usuń
    6. hahaha, ale czy chciałabyś taki używany bez ładowarki i opakowania? Musiałabyś dokupić, a nie chce Ci dziadostwa wciskać xDD

      Usuń
    7. musiałabyś mi podać model, a ładowarkę mogę dokupić :)

      Usuń
    8. jak wstanie brat to ci napiszę :)

      Usuń
    9. to jest amazonkindle z pokrowcem. Musiałabyś dokupić ładowarkę na necie. W polsce mało ich sprzedają :/ Nie jest jakiś piękny, nawet ma rysę i widać, że używany. Jeżeli chcesz podaj mi e-maila to Ci wyślę zdjęcia. Mój brat powiedział, że z 120 zł jest wart. Kabel na necie ok.15 zł kosztuje. Czy ja wiem czy warty jest w sumie ok. 135zł? Hah przynajmniej jestem szczera xDD to jest model D00901

      Usuń
    10. wyslij mi zdjecia a ja jeszcze si ezorientuje jak to jest z ta rejestracją, żebym się póżniej nie wkopała i jeszcze jakbys mi napisala ile temu byla ta akcja z pociagiem :)

      Usuń
    11. znaczy on leży w szafce i nikt go nie użytkuje. Po pierwsze, nikt nie umie z nas, po drugie to niemożliwe z rozładowaną baterią xD Spytałabym tego anglika, ale nie odpisuje :D To nie było chyba tak dawno... czekaj wracałam chyba na wszystkich Świętych... był taki tłok... tak to na pewno było na wszystkich świętych :) pod koniec października :D Ja też nie chciałabym się przyczynić do żadnych niemiłych konsekwencji :< Na razie jedynie się kurzy :D wysłałam :)

      Usuń
  2. Witaj w wyzwaniu :) Mozno trzymam za Ciebie kciuki, stworzyłaś piękna listę :) Mam tez nadzieję, że nie będzie to Twoja ostatnia dwunastka, a rozprawisz się ze wszystkimi 70 pozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby tylko, kolejne już do mnie idą, i chciałam je umieścić w pierwszej dwunastce, ale nie mogłam zrobić zdjęcia, więc polecą na następny stosik

      Usuń
  3. Ja też zgłosiłam swój udział w wyzwaniu :) Mój stosik powinien pojawić się na blogu prawdopodobnie jutro - o ile wszystko pójdzie zgodnie z planem ;) Oby nam się udało! Z doświadczenia wiem, że to wyzwanie wymaga wiele motywacji i samozaparcia zwłaszcza przy ciągle wydawanych nowych książkach, które tak kuszą... ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, te pokusy są najgorsze, a do mnie idą nowe książki, których nie mogłam umieścić tu w pierwszym stosiku, więc może mnie to zmotywuje.
      Chętnie z Tobą powspółuczestniczę, czy też porywalizuję :)

      Usuń
  4. Niezłą lista! My byśmy ustawiły taką listę przepisów z cyklu "kiedyś upiekę" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku było takie kulinarne wyzwanie :)
      Nie wiem czy w tym też organizowali, była lista produktów do zrealizowania, np. własny chleb itd.

      Usuń
    2. Nasz wymarzony chleb czeka już rok xD To dlatego, że 3 razy robiłyśmy podejście do zakwasu i lipa... wkurzyłyśmy się i zbieramy ponownie siły :P

      Usuń
    3. wstyd sie przyznac, ale ja tez jeszcze sama chleba nie upieklam

      Usuń
  5. Jaki ładny stosik! Ja chcę przeczytać w tym roku 52 książki, ale jakie dokładnie to jeszcze nie wiem, teraz czytam już 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie drugą :) powodzenia :)

      Usuń
  6. Ja póki co odpuściłam książki, najpierw muszę poskładać serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, tak zdrowotnie czy uczuciowo?
      życzę Ci, żeby wszystko się poukładało

      Usuń
  7. To dobre wyzwanie dla mnie:D chyba wezmę w nim udział :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zmierzyć :) i rozprawić z niepotzebnymi ksiazkami

      Usuń
  8. Wyzwanie bardzo mi się podoba :) Chciałabym więcej czytać, ale nie mam kiedy i w wolnym czasie głównie czytam blogi - to moja ulubiona "lektura", ale mimo wszystko staram się książki czytać i to nie tylko o jedzeniu :P W tym roku przed świętami chciałabym przeczytać pozycję numer 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo chciałam ją przeczytać i zaczęłam przed świętami, ale jednak te opowieści są mocno sztampowe :) Niemniej jednak można znaleźć i takie które przypadną do gustu.

      Usuń
  9. Wyzwanie bardzo mi się podoba :) Chciałabym więcej czytać, ale nie mam kiedy i w wolnym czasie głównie czytam blogi - to moja ulubiona "lektura", ale mimo wszystko staram się książki czytać i to nie tylko o jedzeniu :P W tym roku przed świętami chciałabym przeczytać pozycję numer 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia! Nie znam żadnej pozycji z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzuć sobie tam jeszczę "Poczwarkę" Terakowskiej jeśli jeszcze nie czytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, czytałam. Ale dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  13. Ja tez robię wyzwanie czytania 52 książki (i 12 butelek whiskey) w 2016 ;;;) x zaczynam czytać drugą, a zamówione 12 książek już do mnie jedzie ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho ho "_" wymienię whisky na wino i dołączę, ale jesteś pewna że w tym wyzwaniu jest tylko 12 butelek? :D

      Usuń
  14. Very cool blog! I like it a lot.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!

    My Blog |




    New Freebies for your blog

    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra pomysł na wyzwanie. ;) Może sama się go podejmę. ;)
    Wstyd się przyznać, że mam w domu tylko pozycję nr 10.. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pewnie masz inne, które tez warto przeczytac :)

      Usuń