26 stycznia 2016

Jaglany pancakes z czekotubką i fistaszkami (350 kcal)

Są dni gdy kobieta wyje do księżyca, w te dni kobieta wciąga tabliczkę czekolady napotykając współczujący wzrok narzeczonego. W te dni On o nic nie pyta. W te dni pomaga mi dokupując jeszcze więcej czekolady.
Ale co zrobić gdy nie ma Go blisko?
W te dni muszę sobie radzić sama, było mi smutno i źle i tak oto powstał naleśnik na kolację, z czekoladą i zrobiło mi się lepiej :)
Jako, że jest on na kolacją to zdjęcia są brzydkie, strzelone pudełkiem do zapałek :/ Ale uwierzcie ten smak... mmm to był jeden z lepszych omleto-naleśników jaki jadłam
Cudna propozycja śniadaniowa :) Łatwo zapakować go do lunchboxa i w drogę :)

Jaglany pancakes z czekotubką


1. Płatki zalewamy wodą tak by je tylko przykryła. Odstawiamy pod przykryciem do napęcznienia.
2. Jajko roztrzepujemy w misce, dodajemy Czekotubkę i mieszamy.
3. Do masy dodajemy przestudzone płatki i posiekane orzeszki ziemne.
4. Omleta smażymy na suchej patelni do wypieczenia (po ok. 1,5 min z każdej strony)
 
 Na wierzch co się wam rzewnie podoba :) U mnie:

* winogrono, mandarynka, fisztaszki, serek Almette wiśniowo-żurawinowy i polewa z Czekotubki :)

Wartości dla pancakesa bez powyższych dodatków :)

Kasza niejedno ma imię i oblicze- edycja II- ciasta i desery
Pancake Day

42 komentarze:

  1. Czekotubka nie koniecznie ale placuszek jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na codzień też nie jem z takim wyposażeniem, ale "te" dni mają swoje zachwiewajki :P

      Usuń
    2. Rozumiem :) Moja siostra w "te" dni pozera tabliczkę lub dwie czekolady :P

      Usuń
    3. ja mam tak rzadko, ale jednak czasem to nieuniknione :)

      Usuń
  2. Pancakes bardzo lubię, spróbuję i w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. luię molety i to bardzo, ale ostatnio jadłam w Wakacje biszkoptowego. Narobiłaś mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezu :D co to są molety ? :D
      Ja często na śniadanie jem omlety ale nie aż tak na bogato :P

      Usuń
    2. aaaa ciemniak ze mnie :D omlety :D
      potrzebowałam na to ponad 12 godzin, żeby zrozumieć :D

      Usuń
    3. mwahahaha, ty ciemniak!? Ja przeczytałam teraz ten komentarz i zastanawiałam się dobrą minutę zanim drugi przeczytałam xDD

      Usuń
    4. :D ale wiesz co??? mega mi się podobają molety i od dziś będę tylko molety jeść a nie jakieś tam omlety :D:P

      Usuń
    5. wiesz co!? A ja też :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, choc zdjęcia są ubogie graficznie

      Usuń
  5. Co tam zdjęcie! już wyobrażamy sobie ten smak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło! Dodałaś przepis do mojej akcji, dzięki. :3
    A teraz wysyłaj mi tutaj to dzieło, bo robię się głodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, nawet nie wiedziałam :D Po prostu wstawiłam przepis, potem weszłam na durszlak, myślę sobie, może go wpasuję w jakąs akcję, a Tu proszę Ciebie widze na ikonce :)

      Usuń
  7. Ale narobiłas mi smaka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) a ja nie, bo miałam właśnie pyszny obiadek

      Usuń
  9. Już dawno nie jadłam, muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takimi dodatkami musiał być genialny :)
    Czekoladowy kryzys mi nie grozi, ale taki omlet z pewnością świetnie sprawdzi się na czekoladowego głoda w kryzysie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci się już znudzi czekolada jako taka to śmiało (tylko nie wiem czy może się tak stać?) :D

      Usuń
  11. a płatki można kaszą jaglaną zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko kaszę musiałabyś wcześniej ugotować

      Usuń
  12. Ostatnio jestem uzależniona od fistaszków, świetny naleśnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadłam ich zbyt dużo przed świętami, teraz mi minęło :) Dzięki :)

      Usuń
  13. No cóż staram się za często nie wyć lub używać zamienników cukru, ale czasami sama się przyznaje to nie wychodzi. Dodatkowo nie powiem ale takie fotografie sprawiają, że po prostu chce się zjeść coś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu wolno, bez sensu jest się zbytnio katować

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. dziękuję, już dawno zjedzone, gdzieś chyba w grudniu :D

      Usuń