4 grudnia 2015

Perfumy męskie inspirowane od Perfumik.pl - One million, Signature, Magic Men, Euphoria, The one Gentleman

Ostatnio sporo narzekałam do koleżanek, że mój facet jak się uprze, to w kółko używał by tylko jednych perfum, Signature od Beckhama.
Owszem ja je uwielbiam, lecz jakoś po prostu mi się już znudziły.
Postanowiłam więc zamówić perfumy inspirowane - ryzyk fizyk, jak sie nie spodobają, to ogromnej straty nie będzie... Jak okażą się fajne, to zamówimy pełne, oryginalne.

Wybrałam 5 rodzajów perfum męskich, niektóre z nich były mi znane inne wybrałam spontanicznie.
Przy tym zamówiłam też sobie perfumy jako dodatek w promocji, za które nie zapłaciłam nic, a przesyłka również była darmowa :)
Dziś przedstawię Wam tę kolekcję męskich perfum, a na damskie zrobię może osobny post.

Perfumy męskie inspirowane od Perfumik.pl



Wszystkie wody toaletowe na stronie dostępne są w podłużnych flakonikach o pojemności 33 ml. Są podobne wyglądem do tych, które często spotykamy w rolletkach, ale na końcu znajduje się atomizer spray.
Przezroczysta buteleczka doskonale ukazuje kolor płynu, perfumy mają metalowe zatyczki w kolorze złotym lub srebrnym
Umieszczone są w pudełku i wsuwane w kartonik.
Rozmiar idealny jeśli chodzi o testowe wersje a także użyteczność, mieszczą się i w niewielkiem przegródce torebki i w kosmetyczce.
Ze względu na "koczowniczy tryb życia" mojego narzeczonego, taki rozmiar jest bardzo komfortowy.
Na uwagę zasługuje po pierwsze fakt trwałości, jestem pod wrażeniem, bo dotychczas prawie nie znałam takich zamienników, gdzieś tam sporadycznie pojawił się epizod z FM z którego zadowolona nie byłam, a tu taka niespodzianka.
Po drugie identyczność zapachów z oryginalnymi odpowiednikami, co zauważyłam na znanych mi już perfumach (Signature oraz Euphoria)
Po trzecie bardzo korzystna cena 15 zł za 33 ml (45gr/1ml)




Signature - Beckham


To zapach niesamowicie świeży, a jednocześnie męski, zmysłowy i tajemniczy. Świeży, drzewny z uwodzącymi nutami.
Zapach najbardziej nam znany i przez nas uwielbiany. Niesamowicie męski i świeży. Polecam. 
Kategoria: świeżo - drzewna 
Nuty zapachowe: mandarynka, arbuz, woda morska, cyprys, jałowiec, bursztyn, paczula, dąb  
Magic Men - Bruno Banani
 Wyraża pełnię czaru, humoru i swobody oraz magicznie podkreśla charyzmę mężczyzny. Ten niezwykły aromat przyciąga kobiety swoją nowoczesnością i świeżością, emanuje magią. Jest wyrazisty, orzeźwiający, zdecydowany i w pełni wyjątkowy. Stanowi doskonałe uzupełnienie mężczyzny, który uwielbia być męski, a jednocześnie doskonale rozumie kobiety.
Zapach umiarkowanie słodki, odrobinę korzenny, również bardzo go lubimy. 
Typ: drzewny 
Nuty zapachowe: kadzidło, kardamon, ziele angielskie, cyklamen, kakao, nagietek, bursztyn, indonezyjska paczula, nuty drzewne
Euphoria - Calvin Klain
Wolność bez ograniczeń, pasja oraz spełnienie wszystkich pragnień. Zapach pełen mocy uwodzenia i czaru, niesamowicie zmysłowy.
Głównie dla mężczyzn zdecydowanych i pewnych siebie. Dla tych, którzy skrywają w swoim wnętrzu potężne pokłady pozytywnej energii.
Delikatny, umiarkowanie słodki. 
Typ zapachu: orientalno- drzewny
Nuta zapachu: sudachi, nuta imbirowo-pieprzowa, szałwia, cedr, zamsz, ambra, paczuli, drzewo czerwone.

One Million - Paco Rabanne
Woda perfumowana o owocowo kwiatowym, dynamicznym i tajemniczym aromacie. Kompozycja iskrzy się nutami mandarynki, świeżej i chłodnej mięty pieprzowej, którym ciepła dodaje uwodzicielski cynamon wraz z absolutem róży tureckiej. Całość zamyka i utrwala zmysłowa ambra i skóra. Woda dedykowana mężczyznom o wyrafinowanym guście, pragnącym otaczać się luksusem.
Zapach bardzo słodki,  trzeba mieć na niego wyraźną ochotę, bądź szczególnie lubić taki typ zapachów. 
Typ zapachu: orientalny 
Nuta zapachowa: mięta pieprzowa, włoska mandarynka, cynamon ze Sri Lanki, absolut róży tureckiej, kardamon, ambra, skóra 

The One Gentleman Dolce&Gabbana
To zapach na bazie orientalnych nut. Polecany dla osoby o wyrafinowanym guście. Mieszanka idealna dla szarmanckich mężczyzn, umiejących zaimponować nawet najbardziej wymagającej kobiecie.
Wyjątkowo męski zapach. 
Typ: orientalny
Nuty zapachowe: grapefruit, pieprz, lawenda, koper włoski, kardamon, wanilia, paczula 

Dostępne zapachy męskie TU  i damskie TU

Cena: 15 zł (33 ml)
Czy kupię ten produkt ponownie: TAK :) 


PRYWATA :) 

W końcu weekend, strasznie tego potrzebowałam, wygoniłam P. i leżę się relaksując nadrabiając zaległości społecznościowe. 
Nade mną krąży widmo tworzenia strony internetowej ale mam na to wylane :P 
Dziś szkolne mikołajki, jako najmłodszej nauczycielce przypadła mi rola Śnieżynki :P Wiecie co mi przyniósł Mikołaj? Raffaello, masło do ciała z Planet Spa i żel z Yves Rocher  - ten facet coraz lepiej mnie zna :) 

29 komentarzy:

  1. NA wodach i perfumach to ja się nie znam :)

    Musiała być z Ciebie słodka Śnieżynka :) Wypoczywaj - zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ekspertem nie jestem :) Hehe, ale ale.. wiem co ładnie pachnie a co nie :P
      Dziękuję :P Byłam śnieżynką, rajstop nie miałam, bo ekhm... mojemu narzeczonemu, który miał mi je dowieść (bo ja gapa zapomniałam z pośpiechu) wyleciały na podwórku do kałuży :D

      Usuń
    2. Wiesz - mi też jedne wody się podobają a inne nie.. to kwestia gustu :)
      Śnieżynka bez rajstop??? Może być i tak :) Pewnie elfy na Ciebie spoglądały :)

      Jeśli chodzi o książki to ja mam sentyment do nich sentyment.. tak damo jak do pamiętników, zeszytów z przepisami mojej mamy.. dla mnie jest w nich jakaś magia, coś niezwykłego... a zapach książek uwielbiam :)

      Usuń
  2. pierwszy raz widzę je na oczy

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dowiedziałam się o nich dopiero w listopadzie :)

      Usuń
  3. Śnieżynka? Geniusz, musiałaś być urocza! :3

    Weszłaś na wyższy poziom z recenzją perfumów męskich-wymiatasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam, mam w domu brata, który jest z tych przesadnie dbających o swój wygląd, więc często wymieniamy się kosmetykami :D

      Usuń
    2. Ten brat w takim razie to błogosławieństwo :D

      Usuń
    3. Ojoj... dopchać się do łazienki rano.. katastrofa, na szczęście teraz mamy na inne godziny do pracy i gdy ja wstaję to jego już nie ma.
      Ale gdy mieszkałam w mieszkaniu studenckim i powiedziałam współlokatorką, że do naszego mieszkania wprowadza się mój brat, to były ochy i achy. A potem szara rzeczywistość ściągnęła ich na ziemię, jak rano okazało się, że on spędza w łazience więcej czasu niż wszystkie razem :D

      Usuń
    4. hahaha chciałabym go poznać :D Ale faktycznie z tą toaletą daje czadu, mój brat co prawda wylewa na siebie pół flakonika perfum, ale jak zajmuje łazienkę to wszytskich się pyta czy może na dłuższą chwilę :)

      Usuń
    5. przyzwoity, mój przeciwnie, wszystko i zawsze należy się tylko jemu

      Usuń
    6. cichaj bądź! Co za reklamie robisz swojemu braciszkowi! >.<

      Usuń
    7. nic mu nie bedzie, ale moze masz rację, jeszcze mi się oberwie gdyby jakimś cudem zechciał czytać mojego bloga

      Usuń
    8. mwahahaha jesteś niemożliwa :D

      Usuń
  4. Damska wersja Euphorii to moje ukochane. :D Pewnie męskie też by mnie zachwyciły. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąchałam lecz nie miałam, muszę kiedyś kupić :)

      Usuń
  5. Nie kojarzę tego producenta, ja w DDD zamówiłam odpowiedniki w perfumerii Neness. Też stwierdziłam, że jak się nie spodobają to dużej straty nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam te perfumiki za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z takimi zamiennikami.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrych perfum nigdy za wiele :) Żadnego nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czasem by się przydały takie pojemności, żeby wrzucić do kosmetyczki ;) albo wypróbować dany zapach ;) czasem zamienniki nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam zrażona, potem się przekonałam, a teraz... ? hmm... zamówiłam z innej firmy i klapa

      Usuń