19 grudnia 2015

Dietetyczne szybkie muffiny z kaszy gryczanej (55 kcal)

Dziś przepis na świąteczne zdrowe muffinki :)
Pachną wybornie i są bardzo dobre  :)



Dietetyczne szybkie muffiny z kaszy gryczanej 


Na 12 małych muffinek

(1 muffinka to ok. 55 kcal)
  • 100 g kaszy gryczanej palonej
  • 1 duży banan (ok. 150 g)
  • 2 łyżki płatków żytnich
  • 50 g jogurtu 0%
  • 1 łyżka miodu rzepakowego
  • cynamon
  • szczypta proszku do pieczenia 


1. Kaszę ugotować.
2. Jogurt wymieszać z płatkami żytnimi i miodem i odstawić.
3. Kaszę rozgnieść z bananem widelcem.
4. Połączyć wszystkie składniki.
5. Foremki do muffinek wyłożyć papierem (jeśli są silikonowe to sobie odpuszczamy) nakładamy po solidnej łyżce ciasta.
6. Piec ok 15 min w 170*C






28 komentarzy:

  1. takie zdrowe i niskoodkładające się? Zamawiam całą paczkę naraz :D Może być z dowozem do domu xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy następny raz je zrobię, ale pomyslę o Pani :P

      Usuń
    2. dobrze, dobrze, ja to sobie zanotuję :D

      Usuń
  2. Kasza gryczana z bananem jest już pyszna :D A co dopiero z resztą składników :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, a ja nie ufałam do tej pory temu połączneiu :P

      Usuń
  3. Uwielbiam kaszę gryczaną i choć muffinków z jej udziałem nigdy nie robiłam, to jestem pewna, że smakowały świetnie ;) Bardzo lubię połączenie kaszy gryczanej i banana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na tym nie kończą się moje pomysły na to połączenie :))

      Usuń
  4. Genialnie to wymyśliłaś! Pysznie, zdrowo i do tego uroczo wyglądają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis i jakie ładne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z wykorzystaniem tej kaszy w muffinkach. Interesujący przepis warty wypróbowania :)
    Zapraszam na http://iwonka-bloguje.blogspot.com do zapoznania się z przepisami na świąteczne ciastka i do udziału w pysznym konkursie z marką Sante :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie Cię odwiedzę i zapraszam do odczarowywania kaszy gryczanej :)

      Usuń
  7. Kaszy gryczanej nie lubię, nie wiem jak smakowałaby w takich mufinkach, a boję się zaryzykować. Choć może kiedyś... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem więc czy powinnam Ci polecać skoro nie lubisz :)

      Usuń
  8. Ja robię z mąki gryczanej i ryżowej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero odkrywam mąkę gryczaną :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. wyjdzie, możesz dodać jajko więcej lub badaj konsystencję i nie dodawaj płatków

      Usuń
  10. Z kaszy gryczanej ?? ::O ja dzis robię muffiny z buraka, bo mnie intrygują ::) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój debiut, całkiem udany a buraka też kiedyś rozgromię :P

      Usuń