20 listopada 2015

Teledysk "Czas pokaże"

Kochani, jak wiecie bestseller wydawnictwa Znak "Czas pokaże" Anna Ficner - Ogonowska​ jest już na półkach księgarni i pewnie wielu z Was.
W weekend opublikuję oczekiwaną recenzję. Już teraz mogę Wam zdradzić, że warto ją kupić i się w niej rozczytać. Tym bardziej, że na stronie Wydawnictwa Znak obecnie można ją kupić z 25% zniżką :)





Zapraszam do obejrzenia teledysku.
"Czas pokaże" w wykonaniu mojej koleżanki Klaudii Dzwonek


Gorąco polecam!






20 komentarzy:

  1. Przyjemnie się to ogląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kusisz, kiedy ja nie mam czasu, nosz skaranie z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyzbys nie miala nudnych wykładów?

      Usuń
    2. nie jak jest 5 osób w sali, a wykładowca patrzy Ci się centralnie w oczy =.=

      Usuń
  3. Mam wielką ochotę na tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką ochotę na tę pozycję, choć jej objętość nieco mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałyśmy recenzję książki na innym blogu i szczerze mówiąc nie przekonałyśmy się, nie nasz klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi :) ja tez mam kilka gatunków przy których się męczę

      Usuń