17 listopada 2015

Świąteczne DIY - Cukierki w słoiczku

Jakkolwiek odległe Ci się to wydaje:


IDĄ ŚWIĘTA


Możesz przygotować już dziś efektowne ozdoby i schować je w szafce, by w grudniu grunt nie palił Ci się pod nogami.






Czego Ci potrzeba:

* świeczka w słoiczku
* świąteczne wydanie M&M's
* czerwona kokardka


By słoiczek nadawał się do przechowywania spożywczych artykułów. Należy wypalić świeczkę do końca a słoik czterokrotnie wygotować w wodzie, po czym umyć go jeszcze płynem do naczyń i przetrzeć spirytusem.

M&M'sami napełnić słoiczek w odpowiedniej kolejności, a po zamknięciu słoiczka obwiązać wstążką i zawiązać kokardkę.


39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent, takie ręcznie robione cieszą najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata już się ucieszył, a do świąt jeszcze ho ho

      Usuń
  2. Bardzo fajny i prosty pomysł na wykorzystanie takiego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał, będę robić więcej :))

      Usuń
  3. Cudownie to wygląda ale nie miałam pojęcia, że to taki pracochłonny proces, ale dla efektu warto ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dużo pracy nie, ma można kupić gotowy słoiczek i wtedy to szybciutko się zrobi :)

      Usuń
    2. dobra myśl, dziękuję ^^

      Usuń
  4. Jaki świetny pomysł ! :)

    www.majkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt niezły, a świąteczne M&M's widziałam już dzisiaj. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym sie nie różnią, wiem bo tak jakimś cudem się wszystkie z paczki do sloiczka nie zmieściły
      :P

      Usuń
  6. O, jak pięknie wyglądają :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglada taki prezent, widac ze chociaz odrobine trudu sie w niego wlozylo :)/K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby nie tak wiele a każdego łasucha ucieszy

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! 2 wizyty małych kuzynów i po cukierkach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat powiedział: I po co to robisz, jak przyjdzie tata i tylko będzie myślał, jak to zrobić, eby otworzyć słoik tak by nikt nie zauwazyl

      Usuń
  10. Bardzo fajny i wyjątkowy pomysł na prezent.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł! Ja w tamtym roku używałam dużych słoików, napełniałam je solą i dodawałam np małe drzewka...bardzo ładny efekt to dawało :)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobny słik ma kawa rozpuszczalna Douwe Egberts :) I więcej cukierków się zmieści :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! A ja wyrzuciłam... hmmm...
      Mam jeszcze jeden ale trzymam w nim przyprawę do kawy :) Ale nie przesypię, bo ma cudnie szczelne wieczko

      Usuń
  13. Szybki i prosty pomysł na wyjątkowy prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O taki słoiczek świąteczny wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste, a jakie efektowne :) ps. obserwuję w g+, żeby być na bieżąco :) i zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :)) miło mi i zaproszenie przyjmuję ^.^

      Usuń
  16. bardzo ładny słoiczek wyszedł, mam tylko problem z M&M's, nie wiem czy dam radę nie zjeść wszystkie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre ćwiczenie albo adwentowe postanowienie :P

      Usuń
  17. Święta - to, co lubię! Ta atmosfera, choinka, śnieg i te wszystkie piękne rzeczy, wskazujące na Święta :)

    OdpowiedzUsuń