16 października 2015

Sun Wax, Wax Pilomax, Odżywka w spray'u do włosów - recenzja produktu

Co prawda lato się już skończyło, nadeszła jesień i baaa... nawet spadł śnieg (patrz zdjęcie na dole postu), to odżywka Sun Wax wciąż jest potrzebna :)

Kosmetyki do włosów nigdy się mi nie znudzą:)


Sun Wax, Wax Pilomax, Odżywka w spray'u do włosów

Sun Wax od marki Pilomax to taki kosmetyk do włosów, który warto mieć.
Jest to odżywka w sprayu, która chroni nasze włosy przed czynnikami zewnętrznymi:
- promieniami słońca w lecie
- wiatrem - jesienią
- solą morską - gdy spędzamy przyjemnie urlop

Ma w swoim składzie pantenol (czyli prowitaminę B5) i witaminę E

Sun Wax jest lekką odżywką w mgiełce o konsystencji lekkiego lotionu. Nie obciąża włosów i nie przetłuszcza ich.
Delikatnie odświeża, a dzięki temu, że naprawdę obłędnie pachnie włosy są zadbane i zawsze kuszą zapachem :) Zakochańce coś o tym wiedzą :P

Włosy po zastosowaniu odżywki lepiej się rozczesują, co jest dla mnie bardzo ważne zwłaszcza gdy stosuję je na mokre włosy po kąpieli.
Natomiast często też używam tej odżywki na suche włosy tuż przed prostowaniem czy modelowaniem, gdyż stają się bardziej poddatne.

Odżywka nie zawiera parabenów ani SLS.

Ma bardzo praktyczną objętość 100 ml i mieści się w niewielkiej buteleczce.
Stosowałam go 2-3 razy w tygodniu i zawartość buteleczki wystarczyła mi na 1,5 miesiąca :)


Plusy:
- cudowny zapach
- delikatna i nieobciążająca konsystencja
- wygodny w użyciu
- włosy się dobrze po nim rozczesują

Minusy:

- brak


Kupione w: prezent
Cena: 13,99 zł (TU)
Czy kupię ten produkt ponownie:  Tak


Mój śnieg:


13 komentarzy:

  1. Fajnie, że brak minusów bo Pilomax bardzo bardzo lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam i jakoś mnie nie kusi ;) ale dobra recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiatrem, jesienią?
    Przed rozczochraniem również? xD Przydałoby się coś tak dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na rozczochranie to tylko mocny lakier, a ewentualnie już po, by łatwiej ujarzmić :)

      Usuń
  4. Trzeba by wypróbować, jak bez minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie to tak sniegowo? W Polsce? juz taka zima? ciekawa odzywka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odżywka, mega nawilżająca i pomocna podczas urlopu i kąpieli słonecznych. Niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam, użyłam i rewelacja!

    OdpowiedzUsuń