8 października 2015

Płatki jaglane z żurawiną i truskawką, SunFit - recenzja produktu

Gdy tylko odkryłam istnienie tych płatków na półce sklepowej w Kauflandzie, zapragnęłam je mieć.


Płatki jaglane z żurawiną i truskawką, SunFit


Ten produkt to moje pierwsze płatki jaglane. Jakoś ostatnio owsiane górskie mi się przejadły i szukałam alternatywy, myślałam o ryżowych, ale natrafiłam na te. Bardzo zadowolona z siebie wyszłam ze sklepu z torebeczką zawierającą 250 g płatków jaglanych.
Opatrzono produkt logiem marki SunFit, jednak producentem jest Eska.

Płatki jaglane otrzymywane są z prosa, są bezglutenowe i lekkostrawne.

Płatki jaglane stanowią 74% zwartości. Żurawina to 24 % całości, natomiast sporadycznie pojawia się liofilizowana truskawka 2%.

Płatki są cienko poszatkowane dość twarde, mają żółty kolor i przypominają rybie łuski.
W paczuszce znajduje się żurawina, jest ona bardzo zróżnicowana, bowiem zdarzają się całe suszone owoce, ale także drobno posiekane suszki. Nie wiem od czego to zależy. Żurawina dość widoczna pośród jaglanych płatków.
Liofilizowana truskawka to nic innego jak popularny składnik musli. Jest jej niby niewiele, ale z drugiej strony ma ona niewielkie kawałki, więc w każdej porcji płatków co nieco jej znajdziecie.

Mieszanka układa się w paczuszce doskonale i równomiernie i nie ma mowy o tym by sypiąc płatki z paczki przypadły wam same płatki jaglane bez żurawiny czy bez truskawek.

Płatki należy zalać mlekiem lub wodą. Ja zalewam je wodą, gdyż po mleku jest mi ciężko na żołądku (pewnie to nietolerancja), próbowałam raz zalać je mlekiem sojowym a raz napojem orzechowym Alpro, jednak najbardziej podpasowała mi wersja z wodą.

Wodę (wrzątek) leję ok 1 cm ponad powierzchnię płatków (40 g) w miseczce i nakrywam spodkiem by płatki wciągnęły płyn. Już po ok. 5 minutach płatki wchłaniają wodę, pęcznieja i stają się mięciutkie.
Próbowałam ich i w wersji na ciepło i na zimno i w obu przypadkach smakują wyśmienicie.
Czasem posiłkuję się również owocami wkrojonymi do środka - wybornie smakują z brzoskwinią, jabłkiem czy gruszką.

Jeśli użyjecie więcej wody, płatki będą miały konsystencję zupy, te zalane ponad 1 cm przypominają pudding.

Żurawina jest słodka, truskawki kwaskowe, całość komponuje się wspaniale.

Są jeszcze inne wersje, których recenzji niebawem bedziecie mogli sie spodziewac

Dla mnie jest to absolutnie rewelacyjny produkt, pokochalam sniadania odkad go mam!



Płatki jaglane z żurawiną i truskawką, SunFit
Ocena: 6/6
346 kcal/ 100 g
Kupione w: Kaufland
Cena: coś koło 4 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? TAK!!!

18 komentarzy:

  1. Uuuu, a tego nie znam! :O Chce to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie,a już szczególnie ze świeżymi owocami ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! uwielbiam dodawać świeże owoce, choć np. moja siostra woli po prostu z mlekiem

      Usuń
  3. wyglądają pysznie i pociągająco:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pociągające owszem są, bo wytwarzają taki naturalny kleik :D

      Usuń
  4. Czytałam bardzo dużo dobrego o tych płatkach więc muszę się skusić na nie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaglanych jeszcze nie próbowałam, a ostatnio widziałam chlebek jaglany, też jeste, ciekawa jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś jadłyśmy płatki jaglane z Kupca. Są bez żadnych dodatków ale same wrzucamy tam chia, orzechy lub owoce. Nigdy nie widziałyśmy już takich z dodatkami. Jeśli będziemy je widzieć na półce to na pewno kupimy :) Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cieszę się, że trafiłam właśnie na te z dodatkami

      Usuń
  7. Smacznie to wygląda z owockami :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń