25 października 2015

Owsiana panierka pomysł na niedzielny obiad

Zdarza się tak, że w niedzielę przybywają na obiad Ci, którzy niepanierowanych kotletów nie uznają.
I wtedy właśnie pojawiają się na stole kotlety z piersi w "innej" niż standardowa panierka, bo ja niestety mam awersję do takich, standardowych kotletów panierowanych w bułce tartej.
Po prostu ich bym nie przełknęła...


Owsiana panierka pomysł na niedzielny obiad



  • 2 łyżki mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 100 g płatków owsianych górskich
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • jajko
  • ok. 1/4 szkl mleka
  • sól, pieprz, papryka słodka i tymianek
1. Kotlety (bądź udka, albo co tylko chcemy opanierować) oprószamy przyprawami i obsypujemy mąką pszenną.
2. Jajko łączymy z mlekiem i intensywnie rozkłócamy widelcem
3, Do talerza wsypujemy zmielone, bądź posiekane drobno płatki oraz mąkę ziemniaczaną
4. Zanurzamy mięso w jajku i panierujemy. 

32 komentarze:

  1. Obiadek wygląda apetycznie, aż mi ślinka cieknie... A pomysł na panierkę ciekawy, chyba wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i polecam, zawsze to jakaś alternatywa :)

      Usuń
  2. Nie ma nic lepszego niż kurczak, a z dobrą panierką i dodatkami to już w ogóle. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja preferuję bez panierki, ale wiem, że wiele osób sobie nie wyobraża inaczej :)

      Usuń
  3. wow! super pomysł na panierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie u Ciebie się zrobiło :) Wypróbować trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie to wygląda <3

    ____
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaam jaki pyszny obiadek!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj robiłam drobiowe kotlety mielone w panierce z owsianki ale owsiankę nie mieliłam... ale taką całą.. i bardzo dobrze to wyszło i jak smakowicie. Dla tych co nie lubią owsianki albo nie lubią odchodzić od tradycyjnej bułki tartej nawet nie poczują że to owsianka i ile zdrowsze :)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wydawało się, że będą zbyt twarde i przemieliłam :)

      Usuń
  8. Rzadko sięgam po panierkę, ale to fajna alternatywa. Obiadek wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedzielny obiad z takim obiadem.... do tego jeszcze ulubiony deser i niedziela idealna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysł na panierkę, na pewno smakowite kotleciki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis, chętnie bym taki kotlet zjadła, bo również nie jem takich w panierce z bułki :) Lubię panierkę z płatków, z orzechów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie próbowałam z orzechami, ale za to z wiórkami kokosa bardzo lubię

      Usuń
  12. ja i normalne bym zjadła, ale wolę milion razy twoje! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, już dawno nie robiłam wpadnij będę mieć motywację :)

      Usuń