4 października 2015

Liebster Blog Award 2

Kolejna nominacja do LBA, tym razem od Ady z Fitnessada

Postanowiłam nie nominować aż 11 osób, dlatego że w ubiegłym tygodniu nominowałam całą jedenastkę. Dziś lista szczuplejsza, ale pytań 11. Dlatego jak macie ochotę odpowiedzieć, to będzie mi bardzo miło, nawet jeśli nie dostaliście nominacji

LBA nr 1


1. Czy dla Ciebie jest równowaga w życiu?

Równowaga to stan w zasadzie nieokreślony. To takie 50%, które nie daje satysfakcji. 


2. Czy myślałaś kiedyś o tym aby wyemigrować z naszego kraju? Jeśli tak to dokąd i dlaczego akurat tam?

Mentalnie chciałabym się przenieść do Norwegii (tak Ada, bardzo Ci zazdroszczę:P) natomiast jest to podróż bardziej palcem po mapie niż pragnienie przeniesienia się gdziekolwiek. Ja jestem maksymalnie szczęśliwa w miejscu, w którym mieszkam - w małej polskiej wsi. 


3. Ulubione danie ( słone/słodkie/ niekoniecznie fit)?

Tak się ostatnio zastanawiałam i w zasadzie nie wiem. Od czasu do czasu lubię zjeść jakieś dobre ciasto (choć nie mam mocno ulubionego, prócz sernika z kokosem), lubię kebab i pizzę, ale też nie do przesady. Na tym samym poziomie plasują się pierogi, szare kluski i placki ziemniaczane. 

4. Dom to dla mnie..?

Miejsce, w którym odpoczywam i gdzie mieszkają ludzie, których kocham. 


5. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?

Cieszyć się błahostkami, nie brać wszystkiego na serio. Żyć na takim poziomie by nie trzeba było zbyt wysoko skakać, a w konsekwencji później spadać na dno. 

6. Bez czego nie wychodzisz z domu?

Bez telefonu, bez książki, bez czegoś co mogłabym na siebie ubrać gdy zrobi się chłodno.

7. Wygrywasz niewyobrażalnie dużą kwotę w Lotto.. co będzie pierwszą rzeczą którą zrobisz lub kupisz?

Biorę moją rodzinę do centrum handlowego i mówię: szalejcie" 

8. Jakim zwierzęciem chciałabyś być?

Kocham koty, więc chyba kotem. Aktywnym stworzeniem, które umie odpoczywać leniuchując:) 

9. Ulubione powiedzonko?

Masakra. 

10. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?

Fałsz jaki tworzą wokół siebie niektóry.

11. Najszczęśliwszy moment w życiu?
.
Zaręczyny



A teraz pytanie ode mnie:

1. Kim chciałaś zostać będąć dzieckiem?
2. Czy w szkole byłaś typem kujona, czy może olewałaś naukę?
3. Jaki program w tv najbardziej Cię drażni?
4. W tym samym czasie chce sie z Tobą umówić niezbyt urodziwy choć popularny aktor i przystojny "chłopak z sąsiedztwa". Którego wybierzesz?
5. Zostałaś nominowana do udziału w Talent Show - co nam pokażesz?
6. Właśnie teraz, w tej chwili dowiadujesz się, że jesteś w ciąży. Jak reagujesz?
7. Jaki mebel jest najczęściej przez Ciebie oblegany w Twoim domu? (łóżko do spania się nie liczy)
8. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
9. Z jakich osiągnięć jesteś zadowolona?
10. Jakich cech szukasz u partnera?
11. A jeśli miałabyś stworzyć idealną wizję związku to jakie 3 rzeczy byłyby najistotniejsze?

Nominuję:

Karolina S z bloga Codzienna dawka słodyczy
Knigoholiczka z Recenzje Knigoholiczki
Z miłości do..
Screalieve Rebel z bloga Chwila smaku



A i dla tych co nie wiedzą przypominam!!!
Na blogu i na FP jest konkurs słodyczowy!
Wbijać, bo można mieć podwójne szanse jeśli weźmie się udział i tu i tu.


5 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu odpowiedzi: sernik z kokosem już wiedziałam, że byśmy się dogadały. :D Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, fałsz najgorszy w ludziach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż kotów nie darzymy zbyt wielką miłością to mogłybyśmy nimi być. Zawsze chodzą własnymi ścieżkami i nie poddają się tak łatwo tresurze ;) Kurczę mamy tyle tych nominacji, że nie wiemy kiedy na nie odpowiemy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbawiłaś mnie tą masakrą, nadużywam tego słowa, choć staram się panować nad sobą ;)

    OdpowiedzUsuń