5 października 2015

Crunchy, baton musli orzech i migdał, Polskie Młyny - recenzja produktu

Internet niewiele mówi o istnieniu tych batonów.
Ja wiem jedno: w moim sklepie na wsi dostępne są 2 wersje. Ta i czekoladowo-bananowa, którą zrecenzowałam uprzednio.

Crunchy, baton musli orzech i migdał, Polskie Młyny

Baton musli orzechowo-migdałowy


Ciekawe opakowanie w niebiesko-białych barwach, na którym naprawdę dużo się dzieje :) Jest zabawna czcionka, zdjęcie przedstawiające baton w towarzystwie orzechów i migdałów.

Crunchy sygnowany marką Polskie Młyny, tak naprawdę jest batonem zbożowym wyprodukowanym przez firmę Sante.


Batonik o wadze 

Skład:

produkty zbożowe 34,4% (płatki owsiane, mąka kukurydziana, mąka ryżowakasza, kukurydziana) syrop glukozowy, orzeszki arachidowe 10%, orzechy laskowe 7%, sorbitole, tłuszcz palmowy, migdały 3%, cukier trzcinowy, płatki kokosowe,aromaty, cukier,sól, sól morska,  lecytyny sojowe, ekstrakt słodowy z jęczmienia.
Może zawierać inne orzechy, mleko. 

Skład niemal identyczny jak w batonie Crunchy Sante, zmienna jest jedynie proporcja 


Wartości odżywcze:


Wartości odżywcze:
W 100 g
W 1 batonie  (30 g)
Wartość energetyczna
450 kcal
135 kcal
Białko
8,1 g
2,4 g
Węglowodany
61 g
18,3 g
Tłuszcze
19 g
5,7 g

Ile kalorii ma baton Crunchy Musli orzech i migdał, Polskie Młyny?
Baton Crunchy Musli orzech i migdał, Polskie Młyny ma 135 kalorii.


 Baton składa się z posklejanych ze sobą cząsteczek zbóż i płatków, a także orzechów i płatków migdłowych uprzednio troszkę posiekanych. Ma prostokątny kształt i jest naprawdę sprytnie uformowany, delikatnie zaokrąglony na zwieńczeniu. 
Baton ma średniointensywny aromat migdałów, całkiem przyjemnie pachnie.
Baton bardzo słodki, ziarenka oblepione są sztucznym miodem (niestety z syropu glukozowego), jakąś część tego kleju stanowi cukier trzcinowy ale niestety to znikoma ilość.
Ziarenka i płatki są twardawe i długo trzeba je przeżuwać, co akurat dla mnie jest bardzo korzystne, bo ja lubię się czasem pastwić nad jedzeniem. 
Niestety migdały zdominowały batonik i smak orzechów jest prawie niewyczuwalny.


Jeśli miałabym porównać batonik o smaku banana i czekolady z tym orzechowo-migdałowym, to ta wersja niestety wygląda blado.
Zdecydowanie bardziej przypada mi wersja czekoladowo-bananowa. 

Crunchy, baton musli orzechy i migdał, Polskie Młyny
Ocena: 3/6
450 kcal/ 100 g
135 kcal/ baton (30 g) 
Kupione w: OdiDo
Cena: 1,40 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz?Nie

24 komentarze:

  1. Wydaje się być smaczny :) Uwielbiam takie batoniki, pełne płatków i słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz migdały, to pewnie Ci posmakuje

      Usuń
  2. Czekolada- banan dla mnie zawsze najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć takie rzeczy ;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tych ziarenek i płatków, ostatnio jadłam corny i właśnie bardzo mi przeszkadzało to długie żucie które odbiera smak batonikowi *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusta i guściki, mi akurat to nie przeszkadza, ale gdy byłam młodsza to nie lubiłam :)

      Usuń
  5. Ostatnio coraz częściej sięgam po tego typu przekąski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie batoniki zawsze średnio mi smakują, ale to chyba dlatego, że naprawdę nie miałam jeszcze szczęścia trafić na porządny produkt z tego rodzaju. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam tego produktu :) i jak dla mnie mają trochę za dużo cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak już inwestuję w takie batony to te z firmy ''Ania'' czy jakoś tak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie jadłam, za to mam straszną ochotę na ciasteczka od Ani

      Usuń
  9. Przez syrop glukozowy jest u mnie na spalonej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi zlepkami, od czasu do czasu mogę skubnąć, ale lepiej wziąć kawałek czekolady, no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nas nie przekonuje ale znamy osoby, które je bardzo lubią jak się niedawno okazało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, ja wybierając na półce też nie wybieram ze szczególną ochotą, ale testy, testami ;)

      Usuń
  12. Ja wolę zrobić sobie takie musli-batony w domu :) Zdrowiej i taniej wychodzi.

    OdpowiedzUsuń