17 września 2015

Paluszki Good Time z nadzieniem czekoladowym, Mister - recenzja produktu

Kto zna firmę Mister? Albo Złoty Kłos? Tę od pieczywa w Biedronce.
Ja mam to szczęście, że mieszkam wcale nie tak daleko od siedziby (w samym centrum Gór Świętokrzyskich). Sklepiki firmowe Mister są bardzo popularne w Kielcach, sprzedają pyszne ciepłe pieczywo ... i nie tylko.
Natomiast w mojej miejscowości handel obwoźny tej piekarni dostarcza pod dom pyszności z tej piekarni.

A prócz chleba, bułek, drożdżówek, ciast i ciasteczek produkują także...



Paluszki Good Time z nadzieniem czekoladowym, Mister
Paluszki nadziewane z nadzieniem o smaku czekoladowym


Paluszki z nadzieniem o smaku czekoladowym to jedne spośród kilku rodzajów paluszków smakowych firmy Mister. Wśród nich znajdują się z nadzieniem orzechowym czy szpinakowym.

Paluszki zamknięte w paczuszce foliowej. Mieści się w niej 100 g nadziewanych paluszków. 

Na etykiecie zamieszczono fajną, zabawną grafikę paluszków na spotkaniu przy kawie. Z tyłu zamieszczono informacje o składzie, wartościach odżywczych, producencie, lecz także świetną opowieść :) Niemal bajecznie poetycką o jedzeniu paluszków.

Skład:

mąka pszenna, woda, nadzienie cukiernicze 13% cukier, tłuszcz roślinny [palmowy, słonecznikowy], kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (13,5%), skrobia modyfikowana, lecytyna sojowa, pasta z orzechów, aromat, olej roślinny rzepakowy, miód sztuczny płynny, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, wodorowęglan amonu, wodorowęglan sodu, cukier wanilinowy, aromat
Może zawierać: jęczmień, żyto, owies, jaja, soję i sezam.


Wartości odżywcze:


Wartości odżywcze:
W 100 g
W 2 paluszkach (5 g)
Wartość energetyczna
435 kcal
22 kcal
Białko
8,9 g
0,5 g
Węglowodany
71 g
3,6 g
Tłuszcze
12,1 g
0,6 g

Niestety kalorycznie paluszki nie są najbardziej dietetyczną przekąską. Te ratuje fakt, że są ciężkie :) I szybko znikają gdy jemy je w kilka osób.

Paluszki już po otworzeniu paczki kuszą pięknym zapachem wanilii i czekolady. Przyzwyczajeni do słonych paluszków, rzadko sięgamy po słodką wersję. A szkoda, bo paluszki są w smaku naprawdę pyszne. Ciasto aromatyczne, waniliowe, raczej twarde. Mało słodkie. Paluszki mają piękny złocisty kolor. Nadzienie czekoladowe bardzo ciemne, smakuje naprawdę wybornie.
Paluszki są połączeniem dwóch wspaniałych smaków, które w całości tworzą idealny duet.



Jeśli będziecie mieć w sklepie możliwość kupna tych smakołyków, to zdecydowanie polecam.







Paluszki Good Time z nadzieniem czekoladowym, Mister 
Ocena: 6/6
435 kcal/ 100 g
22 kcal/2 paluszki (5 g) 
Kupione w: Mister
Cena: 1,99
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? TAK :)

50 komentarzy:

  1. Chciałabym spróbować, ale w dalszym ciągu nie mogę znaleźć :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie znalazłam je ostatnio w sklepie sieci Gama

      Usuń
  2. Kurczę, pora nie ta, ale zjadłabym coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze widzę! Lubię takie wynalazki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nigdy takich nie widziałam! Chętnie bym spróbowała takiego połączenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paluszki plus czekolada, to coś co moje dziecko kocha najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz takie coś widzę, paluszki w czekoladzie - znam, ale z czekoladą, brzmi jeszcze fajniej, niestety u mnie nie ma takiego sklepu/piekarni, więc nie spróbuję..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy takie nadziane :D Tych jeszcze nie widziałyśmy nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa tez takie z nadzieniem szpinakowym? ;O Widzialam je dzis markecie E.Leclerc ale tylko z nadzieniem czekoladowym i orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie paluszki, chętnie bym spróbowała. ;) Uwielbiałam takie z nadzieniem paprykowym, więc ciekawi mnie jakby mi te przypadły do gustu, będę wypatrywać. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że istnieją paluszki z czekoladą! :D Ale ja zacofana :D Jestem ciekawa jak smakują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakują jak zwykłe paluszki z solą, czekolady i innych nadzieni nie poczujesz, więc omijaj szerokim łukiem!!! Myślę, że "Klaudia Cebula" to osoba odpowiedzialna za marketing w tej firmie! Spróbowałem dwóch smaków "Czekolada" i "Orzech", niestety oba nie oferują doznań smakowych wspomnianych przez producenta!
      W środku paluszka pusto, a jedynie ścianki paluszka mają zmieniony kolor (chyba jakimiś środkami wzmacniającymi smak"), mimo wszystko gdy zaczynasz je jeść nie czujesz nic poza smakiem zwykłych paluszków solonych!

      Usuń
    2. dziękuję, że zadałeś sobie tyle trudu by tak mnie przekrzyczeć, bezskutecznie, ale jeśli robisz to w celu dobra własnej firmy bądź produktu podobnego do tego, to zapraszam chetnie ocenie i Twoj

      Usuń
  11. o kurcze<3 ideał<3 nie wiedziałam że takie paluszki istnieją <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieją, choć trudno powiedzieć o ich znakomitości! Spróbowałem i nie smakują, raczej wolę wrócić do tradycji (paluszki solone), albo beskidzkie o smaku sera i cebulki, gdzie chociaż pewne jest, że poczujesz ten smak :-)

      Usuń
    2. Beskidzkie również są smaczne

      Usuń
  12. Nie spotkałam się z produktami tej firmy, a szkoda. Paluszki z czekoladą - to musi być pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj, to największe gówno jakie można kupić! Zmarnowane pieniądze, więc omijaj szerokim łukiem!!!

      Usuń
  13. o ja... nigdy ich nie widziałam!!! Oj spróbowałabym,i jeszcze ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serio to polecasz? Nadzienia w tym zadnego, plauszki jak paluszki. Srodek jest praktycznie pusty, smak czekolady ledwo czuc. Zaluje wydanych pieniedzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, ja jestem znudzona wyklymi paluszkami :)

      Usuń
  15. mam, ale nie wiem kiedy zjem i jaki mam smak czy nadzienie, czy wogóle je ma :D Jedynie co pamiętam to, że good time się nazywają i miały coś brązowego na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) może te ... wyciagnij przy wizycie gosci, to dobry sposob

      Usuń
    2. Produkt z najniższej półki, nie warto marnować pieniędzy! Lepiej je wydać na "Nic" niż na ten szjas który nie ma nic do zaoferowania!!!

      Usuń
  16. Są świetnie :) na półce widziałem też smak orzechowy, jadł ktoś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja jadłam, jest lepszy od czekoladowego :)
      o ile lubisz masło orzechowe, bo w zasadzie tak smakuje to nadzienie

      Usuń
    2. Przecież to gówno nie ma smaku i tym bardziej kremu orzechowego wewnątrz! Jak więc możesz pisać, że nadzienie (którego praktycznie można ze świeczką szukać w paluszkach) smakuje jak masło orzechowe?

      Usuń
  17. Kupiłem, spróbowałem i mogę od razu powiedzieć... to gówno! Szkoda pieniędzy! Kremu czekoladowego w nich nie znajdziecie, a i ze smakiem czekolady to raczej ciężko!
    Kupiłem pierwszy i ostatni raz! Wolę kupować produkty z serii TESCO value, przynajmniej wiem, że chociaż smakować będzie jak piszą! Jestem zawiedziony, ale cóż... chyba powinniśmy przywyknąć do marketingu, który odbiega od rzeczywistości w PL.

    Zainteresowanych ostrzegam, omijajcie szerokim łukiem, bo czekolady to raczej je konsumując nie poczujecie!!!
    Zmarnowałem pieniądze kupując to gówno pierwszy i ostatni raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. PS. Smaku "z kremem orzechowym" też próbowałem... sorry, ale tam nie czuć nic poza paluszkami z solą! Polecam firmie produkującej to gówno na przebranżowienie... zacznijcie produkować tacki i sztućce jednorazowego użytku, pewnie będą smakować podobnie :-P
    Ochyda...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję zaangażowania w pisaniu komentarzy pod Tym postem. Już dawno nikt mnie na tak długo i skutecznie nie odwiedził:D

      Usuń
    2. Panie Piotrze, być może Panu one nie smakują, ale innym możliwe, że przypadną do gustu. Przecież ich cena to zaledwie 1,99 zł. Przecież, jeżeli ktoś chce spróbować to niech je sobie kupi, a Pan wyskakuje z taką nienawiścią wobec Pani Klaudii i tych paluszków. Oh, śmiechu warte. Polecam spojrzeć do słownika ortograficznego i sprawdzić czy istnieje takie słowo, jak - "ochyda", bo z tego co ja wiem to piszemy "ohyda".

      `Lily

      Usuń