4 września 2015

Krakersy wędzonka, Lajkonik - recenzja produktu

Na krakersy mam fazy - raz je bardzo lubię innym razem mnie nie interesują.
Historia zjedzenia ich jest bardzo zabawna i sięga czasem aż miesiąc wstecz :)

5 sierpnia były moje urodziny. Ja zapracowana, P. zapracowany wieczorem wyskoczyliśmy na shopping, potem mój szarmancki facet wręczył mi kwiaty i oznajmił, że tradycyjnie wybierzemy się do restauracji na kolację.. Ja głodna nie byłam, okazało się, że on też nie. Więc weszliśmy do Kauflandu i kupiliśmy krakersy, zjedliśmy potem w samochodzie. :D


Krakersy wędzonka, Lajkonik
Krakersy solone o smaku bekonu


Krakersy w foliowym opakowaniu i co dziwne jak na Lajkonika mało tu żółtego, a wkracza kolor krwistej wołówki :D
Nie mam danych od kiedy te krakersy są na rynku, jednak przyznam się, ze ja po raz pierwszy zobaczyłam je w wakacje :)


Skład:

mąka pszenna, olej roślinny palmowy, tłuszcze roślinne (kokos, palma),jęczmienny ekstrakt słodowy, syrop glukozowy, laktoza (z mleka), sól, substancje spulchniające: węglany amonu, węglany sodu, jaja w proszku, serwatka w proszku (z mleka), aromat (zawiera mleko), przyprawy, barwnik: ekstrakt z papryki, aromaty dymu wędzarniczego. 
Może zawierać: sezam, soję.


Skład przeciętny, mamy spulchniacze, jest syrop glukozowy, sporo tłuszczy.


Wartości odżywcze:
W 100 g
W krakerse (5 g)
Wartość energetyczna:
482 kcal
21 kcal
Białko:
9,7 g
0,5 g
Węglowodany:
60 g
3 g
Tłuszcze
22 g
1,1 g


1 krakers Lajkonik Wędzonka ma 21 kalorii.



Krakersy prostokątne ułożone pionowo w rządku w paczce. Posiadają na wierzchniej powierzchni 12 otworków. Z wierzchu posypane są przyprawami. Kruche i łamliwe. Pięknie pachną wędzonką. Uwielbiam ten zapach.
Smaczne, aczkolwiek zapychające, radzę mieć przy sobie picie.
Bardzo słone, choć naprawdę smaczne i ten posmak wędzonki :)


Krakersy wędzonka, Lajkonik
Ocena: 5/6
482 kcal/100g przygotowanego produktu z 2% mlekiem
21 kcal/1 krakers 5 g) 
Kupione w: Kaufland
Cena: 3,99 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? Chyba tak

7 komentarzy:

  1. Też je mam, kusiły mnie i kupiłam, ale miałam pewność, że są o smaku wędzonego sera, a tu taki klops XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ciekawi mnie smak ,,wędzonki" :D Do czego mogłabyś go porównać? Do typowych bekonowych chrupek? Te uwielbiam więc jeżeli te krakersy smakują podobnie, to muszę je kupić. :D Szkoda, że bardzo słone, bo ja soli nie używam wcale, więc pewnie dla mnie to już zupełnie będą przesolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to taki aromat bekonu, ale inny niż w Peppiesach czy bekonowych chrupkach, bardziej może jak smak karbowanych Laysów o smaku bekonu

      Usuń
  3. Pierwszy raz je widzimy. Smak wędzonki nie wiemy czy nas przekonuje. Same byśmy ich nie kupiły ale jak ktoś nas poczęstuje to chętnie spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też chce pić po takich krakersach. Muszę posmakować je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę, ale raczej nie zaglądam na półki ze słonymi przekąskami, więc nie zdziwię się jeśli okaże się, że mijałam je codziennie. Jeśli już krakersy to wolę te najzwyklejsze, smak wędzonki jakoś mnie nie przekonuje, zapewne dla tego, że moje serce oddałam piersi z kurczaka i indyka, więc całkiem co innego. Ale przyznać muszę, że jest to raczej ciekawy smak krakersów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze próbuje wszystkiego co ma smak bekonowy, wędzony itp, chętnie bym spróbowała też tych krakersów, niestety w okolicy nie ma Kauflandu a na razie nigdzie nie rzuciły mi się w oczy :(
    Za to bardzo smakują mi bake rollsy bekonowe ;)

    OdpowiedzUsuń