21 września 2015

Efekty wybielania pastą Biała Perła Plus - System 5 dni



Jakiś czas temu zdecydowałam się na wybielanie zębów.
Rozważałam wykonanie zabiegu u stomatologa, ale stwierdziłam, że nim wydam kupę pieniędzy, spróbuję się poratować specyfikami do wykonania zabiegu wybielania w domu.
Moje zęby były już w stanie kiepskim, dużo kawy i stosowanie nie zawsze super świetnych past, mycie zębów dwa razy dziennie.


Jeśli chcecie poczytać więcej o wybielaniu zębów, bo ja ekspertem nie jestem zapraszam Was na portal Droga do Siebie i dział "Wybielanie zębów" gdzie znajdziecie masę artykułów o wybielaniu, przyczynach zżółknięcia, o najlepszych metodach i mitach związanych z wybielaniem. 

 Biała Perła Plus - System 5 dni


Kuracja do wybielania zębów przeznaczona jest do stosowania jedynie przez kilka dni.

W opakowaniu znajdziemy:


  • pastę do zębów o poj 50 ml (czyli pół tubki standardowej pasty) umieszczony w tubce
  • żel wybielający o poj. 65 ml (w niemal identycznej tubce jak pasta)
  • 3 aplikatory o gumowato-silikonowej strukturze (2 właściwe plus jeden w zapasie)
  • płyn do płukania ust o poj. 140 ml w buteleczce
  • etui do przechowywania aplikatorów
  • wskaźnik bieli
  • ulotkę


Przed przystąpieniem powinno się:


1. Sprawdzić odcień zębów na załączonym wskaźniku - dla mnie było to dość trudne zadanie, w zależności od tego jak spojrzałam miałam zęby w odcieniu od 10 do 8. 
Z tego samego powodu nie wstawiam też zdjec z wskaźnikiem, bo bardzo różnie to wygląda w zależności od światła

2. Przeczytać ulotkę i zastosować się do instrukcji. 

3. Zrobić odcisk szczęki korzystając z dołączonych aplikatorów, ale UWAGA! ściśle wg. instrukcji. Ja przy jednym się pospieszyłam i wsadziłam do zbyt gorącej i niestety się skurczył. Na szczęście producent to przewidział i dołączył jeden dodatkowy. 

Jak postępować?



1. Myjemy zęby pastą z zestawu
2. Wyciskamy żel do aplikatora. Zakładamy na zęby. 
Moja rada: warto oznaczyć sobie, który aplikator będziemy używać na dolną a który na górną szczękę. 
3. Odczekujemy 20 minut. Po czym wcieramy szczoteczką żel przez ok. 2 minuty
4. Przepłukujemy jamę ustną pastą.
5. Myjemy aplikatory, suszymy, wkladamy do etui.

Powtarzamy zabieg rano i wieczorem


Wrażenia:

Pasta: 

Nie jest to produkt obcy tym, którzy już stosowali inne pasty tej firmy. Podobna do pozostałych. Raczej neutralny smak, nie podrażnia, niezbyt mocna. Gładka w konsystencji. 

Żel:

Klejący i gęsty, trzeba sobie pomóc przy rozprowadzaniu. Smak niezbyt przyjemny, ale też nie najgorszy. Jego smak da się zaakceptować, niestety powoduje ślinotok i nie da się przeżyć tych 20 minut bez kilku chusteczek przy sobie. Najlepiej zachować pozycję siedzącą. Jeśli będziemy leżeć, to wszystko spłynie nam do gardła. A to do przyjemnych wrażeń nie należy. Jeśli będziemy próbować wykonywać codzienne czynności, to przy schylaniu z ust może zacząć kapać gęsta ślina ... :/ 
Po kilku zastosowaniach odczuwalne jest działanie pasty, które sprawia, że zęby staną się nadwrażliwe. Ciężko pić gorące, bardzo zimne bądź  jeść kwaśne owoce stosując kurację. 

Płyn:
Dla mnie najgorszy ze składników zestawu. Jego zapach jest odrażający, nie wiem czy ktoś z was pamięta wizyty w takich dawnych, komunistycznych gabinetach dentystycznych. Tak właśnie smakuje ten płyn. A jego zapach będzie Cię prześladował przez kolejnych kilka godzin. 



EFEKTY

Chciałam pokazać Wam w miarę realny efekt. Jednak profesjonalnym fotografem nie jestem, a zdjęcia robiłam smartfonem więc musicie mnie wysłuchać.

Kuracja wystarczyła mi na 8 dni. 
Zdjęcie na dole po lewej to fotka przed kuracją
Pierwsze efekty zauważyłam już po 3 dniach. Po 5 dniach (patrz dolne zdjęcie po prawej) efekt był już zauważalny nawet dla rodziny. 
Po 8 dniach, czyli zastosowaniu kuracji moje zęby zdecydowanie się wybieliły. Efekt widać na górze. 
Moim zdaniem zęby wybieliły się o 4-5 odcieni.

Jestem zadowolona z efektu, choć nie stosowałam się do wskazówek by nie pić kawy. Po prostu nie mogłam sobie tego odmówić. 
Jeśli chcesz wybielić zęby w domu, oszczędzając pieniądze, nie liczysz na natychmiastowe hollywoodzkie wybielenie zębów z kawowego do śnieżnej bieli, jeśli jesteś w stanie znieść niezbyt dobrą smakowo kurację, ślinotok i tygodniową nadwrażliwość, to polecam. 

Plusy

- szybki i zadowalający efekt
- łatwość użycia


Minusy:

- smak/zapach
- wywołuje ślinotok
- może powodować nadwrażliwość

Kupione w: apteka
Cena: 79,99 zł
Czy kupię ten produkt ponownie:  Tak, jeśli będę jeszcze kiedyś chciała wybielić zęby



19 komentarzy:

  1. Mnie nigdy tak nie wybieliła (w sensie ta kuracja), ale pewnie to dlatego że zrezygnować z kawy nie potrafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty są świetne! Sama się zdecyduję na taką kurację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś w stanie przecierpieć ten dyskomfort to jak najbardziej polecam

      Usuń
  3. Efekt widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że są tak zauważalne efekty. Sama zawsze sceptycznie podchodziłam do takich żeli wybielających, ale widzę, że warto zainwestować pieniądze w tę kurację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy też za sobą podobną kuracje... niestety nasze zęby są zbyt wrażliwe na te preparaty a dodatkowo leczone kanałowo więc efekt był kiepski i trochę bolesny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wrażliwych zębów się nie bardzo nadaje...

      Usuń
  6. Ja mialam 10dniowa i nic nie dala :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przyglądałam się takim produktom. Ale widzę, że warto ;) Efekt widać, a to najważniejsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle past co testowałam i na nic, ale widzę po twoim białym uśmiechu, że działa <3 Tylko ta cena... Ale - uśmiech to masz zniewalający ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt :) trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na każdym zdjęciu masz coraz bardziej niebieskawą twarz. Więc oświetlenie nie było porównywalne.

    OdpowiedzUsuń