9 września 2015

Cukierki Liqueur: Vodka, Cherry, Coconut, Mieszko

Lubię wszelkie cukierki z alkoholem.
Najbardziej chyba wiśnie w likierze :)

A zatem z całą przyjemnością zapraszam na recenzję

Liqueur: Vodka, Cherry, Coconut, Mieszko
Cukierki likierowe


Cukierki opakowane w kartonowe prostokątne pudełko. 
Wzór zadruku srebrno-biały z błyszczącymi wstawkami. Przód opakowania stanowi grafika 3 rodzajów cukierków. Tył to informacje o producencie, składzie, gramaturze, natomiast boki to znów grafika i dodatkowo na jednym z boków znajduje się tabela wartości
Skład:

syrop cukrowy (cukier, woda) czekolada 30% (cukier, miazga kakaowa, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, lecytyny sojowe, polirycynooleinian poliglicerolu, aromat), alkohol etylowy 4%, likier wiśniowy 1,1% (cukier, alkohol etylowy skoncentrowany, sok wiśniowy 3%, woda, : kwas cytrynowy,, aromat), mleczko kokosowe 0,9% (świeże kokosy 85%, woda, białka mleka, guma ksantanowa) syrop sorbitolowy, koncentrat soku wiśniowego 0,08%, aromaty.
Masa kakaowa w czekoladzie min. 43%



Wartości odżywcze:
W 100 g
W 1 cukierku (13 g)
Wartość energetyczna:
403 kcal
52 kcal
Białko:
1,6 g
0,2 g
Węglowodany:
69 g
9 g
Tłuszcze
9,1 g
1,2 g


Ile kalorii mają cukierki z alkoholem Mieszko Liqueur Likierki?
1 cukierek Vodka, Cherry lub Coconut ma 52 kcal.

Cukierki opakowane są w szeleszczące sreberka. Dla wyróżników smakowych mają właściwą sobie grafikę. Cukierek z wódką "Vodka" ma napisy w golorze granatowym, cukierek z likierem wiśniowym "Cherry" ma czerwony nadruk, natomiast z likierem kokosowym "Coconut" ma kolor niebieski.

Cukierki oblane są ciemną czekoladą. Spód płaski na górze troszkę owalne wykończenie. Pod warstwą czekolady znajduje się skorupka cukrowa, złożona z syropu cukrowego. Pod skorupką kryje się nadzienie alkoholowe.
Czekolada tłusta, w smaku raczej deserowo-gorzka.
Syrop cukrowy fajnie pęka pod naporem języka czy dziąseł uwalniając płyn ze środka cukierka. Kolor skorupki jest przezroczysty. Otoczka cukrowa bardzo słodka, strzela w zębach podczas jedzenia.
Nadzienie cukierków stanowi alkoholowy płyn. W zależności od smaku jest on aromatyzowany według rodzaju.Wszystkie cukierki mają dość mocny alkohol i przyjemnie palą w gardło, choć jakby się wydawało likier nie jest słodki. Nazwa wskazywałaby na likier w środku, jednak alkohol zupełnie nie jest gęsty, jest wodnisty o konsystencji... wódki :) Ja uwielbiam połączenie alkoholu i słodyczy :)
Najbardziej zasmakował mi oczywiście cukierek CHERRY, o mocnym wiśniowym posmaku likieru.
Kolejne miejsce zajmuje COCONUT, bardzo mocno kokosowy, przyjemnie pachnie i bardzo dobrze smakuje.
Najmniej zasmakował mi cukierek wypełniony wódką. Może dlatego, że za samą wódką ja nie przepadam. Cukierek VODKA najbardziej ostry i w zasadzie smakuje jak zwykła wódka ze sklepu.

W pudełku o wadze 180 g jest 14 cukierków po 5 kokosowych i o smaku wódki i niestety tylko 4 z wiśniowym alkoholem. 

Niestety w mojej paczce tym razem znalazł się jeden (innym razem były to 2) cukierki, które uległy zmiażdżeniu, więc płyn wyciekł. I pozostał sklejony cukierek bez nadzienia.

Cukierki Liqueur: Vodka, Cherry, Coconut, Mieszko
Ocena: 4,5/6
403 kcal/100g 
52 kcal/1 cukierek (13g) 
Kupione w: Kaufland
Cena: 6,99 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? Tak

11 komentarzy:

  1. Mam problem z czekoladkami nadzianymi alkoholem (albo traumę z dzieciństwa) ale na prezent dla kogoś w sam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osob nie przepada, ja jako dziecko też nie bardzo :)

      Usuń
  2. Nie lubię czekoladek z alkoholem:( Ale wyglądają ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja je bardzo lubię :) Jak byłam mała to były te takie mieszanki z różnymi alkoholami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostawałąm od rodziny z ameryki takie małe czekoladowe buteleczki wypełnione alkoholem :) coś jak nasze baryłki

      Usuń
  4. Niestety z alkoholem to nie dla mnie... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie tylko likier w czekoladkach :3 wiec troszke nie moje smaki, ale ciekawi mnie czy mozna prowadzic samochod po kilku cukierkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubimy słodyczy z alkoholem a cukierków z wódką wręcz nienawidzimy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzą mi się na choince jakje rodzice wieszali, zawsze je omijaliśmy z daleka, a teraz bym pojadła :D

    OdpowiedzUsuń