29 sierpnia 2015

Lody Latte Macchiato, Jacobs - recenzja produktu

Widziałam te lody już tyle razy w recenzjach blogowych, że w końcu musiałam je kupić.
Chciałam Daim ale nie było, te jedyne jakoś tak na mnie patrzyły więc wzięłam.

Lody Latte Macchiato, Jacobs
Lody kawowe i śmietankowe z kawałkami czekolady  z rozdrobnionymi ziarnami kawy posypane kawą mieloną


Lody znajdują się w złotym kubeczku o poj. 185 ml (90 g). Kubeczek nakryty solidnym wieczkiem, zabezpieczony folijką.

Skład:

mleko  odtłuszczone, śmietanka 21%, syrop glukozowy, cukier, mleko zagęczone odtłuszczone, miazga kakaowa, serwatka w proszku (z mleka) emulgatory mono- i diglicerydy kwasow tłuszczowych, lecytyny (z soi), stabilizatory: mączka chleba świętojańskiego, guma guar, kawa mielona parzona, tłuszcz kakaowy, rozdrobnione ziarna kawy 0,4 %, kawa rozpuszczalna, kakao o obniżonej zawarości tłuszczu,  aromat
Może zawierać orzeszki arachidowe, jaja, gluten i inne orzechy.



Nie ma w produkcie jakiś strasznie groźnych składników. Wiadomo to słodycze wiec ochow i achów sie nie spodziewac ;)



Wartości odżywcze:

W 100 g lodów jest 224 kcal / 100 ml - 120 kcal

Kubeczek lodów to 90 g (185 ml) co daje 200 kalorii w 1 kubeczku lodów Latte Mcchiato Jacobs



Lodyśmietankowe mają jasną barwę bardzo klasyczną, niemal bielutką.  Natomiast pewną część stanowią lody kawowe o złoto-brązowej barwie. Musiałabym skłamać gdybym napisała, że jest ich po połowie. Niestety nie. Choć może dla kogoś to plus.
Lody po wierzchu posypane są zmieloną kawą (0,5% zawartości).
W zawartości lodów ukryte są kawałki czekolady, a także twarde ziarna kawy, któe są rozdrobnione (aż 9 %, co jest niewyczuwalne aż w takiej ilości), ja lubię rozgryzać nawet takie ziarna z paczki więc dla mnie ten smak jest "swojski", natomiast narzeczony narzekał, że gorzko i twardo :)


Lody smakowo szaleństwa nie robią. Spodziewałam się lepszego smaku. Jeśli miałabym wybierać pomiędzy tymi lodami a mrożoną kawą (a wolę ciepłą i z kubka) to wybrałabym mrożoną.
Smak umiarkowanie słodki, mocno kawowy (więc tylko dla fanów tego smaku), czekolada zbyt twarda jak to już bywa w lodach.
Fajerwerki nade mną nie zapłonęły, co nie oznacza, że nie skuszę się na inne wersje tych lodów.
A jakie?
Taaakie :)


Zbyt drogie i nie mogłam sama zjeść całego kubka, dlatego tej wersji już nie kupię.

Plusy:

- kuszący produkt
- miła wersja

Minusy:

- smak nie powala
- cena odstrasza

Lody Latte Macchiato, Jacobs
Ocena: 3/6
224 kcal/100g
202 kcal/1 kubeczek (90 g)
Kupione w: OdiDo
Cena: 4,99 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? Nie

30 komentarzy:

  1. Cena faktycznie spora jak na taki kubeczek. Ale ciekawostka dla mnie, nie wiedziałam że są takie lody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto skosztowac :) chocby dla samej idei

      Usuń
  2. Znam je, ale jakoś mnie nie poraziły. Oreo wygrywają według mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jadłam więc nie powiem, za to jadłam oreo w kształcie ciasteczek i tfu.. bleh

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę te lody :) Szkoda, że smakiem nie powalają. Ja skusiłabym się na wersję Daim lub Milka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja absolutnie uwielbiam kubeczkowego Daima, tego jeszcze nie jadłam ale jako, że kocham kawę to muszę spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kawę w słodyczach, ale w lodach, jeszcze nie próbowałam :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jadlam tylko ten, ale uwielbiam kawe :3 wiec ta posypka chyba zrobiona z mysla o takich ludziach jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam Daima w kubeczku, Jacobs nie jadłam, kawy aż tak nie kocham, ale nie powiem, że nie lubię, spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiem, że w wakacje bede na niego polowac

      Usuń
  8. Nie znam tych lodów, ale tych o smaku Oreo chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś szczególnie na Oreo ochoty nie mam

      Usuń
  9. Nie lubimy kawy, nawet w deserach więc te lody zawsze omijamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można kawy nie lubić, nie pojmuje :)

      Usuń
  10. Jeszcze nie trafiłam na te lody, ale mimo wszystko chciałabym ich spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak dobre lody mają taki przerażający skład...

    OdpowiedzUsuń
  12. no i nie wiem teraz co zrobić :P uwielbiam kawę pod każdą postacią, latem zwłaszcza frappe i lodami też nie gardzę, tych jeszcze nie próbowałam, a po twojej recenzji mam mieszane uczucia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm a może wypróbuj mój przepis na mrożoną kawę :) jest o niebo lepszy

      Usuń
  13. Ja uwielbiam wszystko co ma smak i zapach kawy :) Coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jadłam wszystkie, mój ulubiony to Daim, potem oreo ^^za kawowymi smakami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym postawiła na daima, ale nie jadłam to sie nie wypowiem

      Usuń
  15. Mi tam bardzo smakowały. ;)

    OdpowiedzUsuń