8 sierpnia 2015

Happy Twist czarna porzeczka, Zielona Budka

Nieszczególnie przepadam za lodami Zielonej Budki, ba jeśli nawet mijam stoisko firmowe z tymi lodami to nie mam ślinotoku, co ogarnia mnie przy Galateriach czy Carte D'orze.

Happy Twist to seria lodów od Zielonej Budki, o której producent tak pisze na stronie:

Linia lodów Happy Twist to zakręcone lody sorbetowe z lodami o smaku śmietankowym.

Lody te występuję w 3 wariantach smakowych, dziś przedstawiam Wam:

 Happy Twist czarna porzeczka, Zielona Budka
Lody o smaku śmietankowym i sorbet czarna porzeczka




Opakowanie:

Foliowe opakowanie w kolorze biało pomarańczowym. U góry logo producenta, na dole nazwa produktu, główna część to zdjęcie produktu (w miarę tożsame z samym produktem) wyróżnik smakowy stanowi graficzne przedstawienie czarnej porzeczki.
Na odwrocie zamieszczono informację o gramaturze (69 g, czyli 100 ml), skład (po polsku, rosyjsku, czesku i litewsku), wartości odżywcze, warunki przechowywania

Skład:



woda, cukier, mleko odtłuszczone odtworzone, sok z czarnej porzeczki z zagęszczonego soku z czarnej porzeczki 9%, syrop glukozowy, tłuszcz kokosowy, serwatka w proszku (z mleka), zagęszczony sok z buraka ćwikłowego, kwas cytrynowy, emulgatory mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar,) barwnik (kompleksy miedziowe chlorofili i chlorofilin) aromaty
Może zawierać soję, gluten, jaja, orzeszki arachidowe i orzechy.

Jest cukier jest i syrop glukozowy, na szczęscie występuje dopiero na późniejszej pozycji. Cukier wiadomo, musi być słodko.
Poza tym jest w miarę ok.

Wartości odżywcze:



Wartości odżywcze:
W 1 lodzie (69 g/ 100 ml)
Wartość energetyczna:
88 kcal
Białko:

Węglowodany:
17 g
Tłuszcze
1,6 g




Ile kalorii ma Happy Twist o smaku czarnej porzeczki?
1 lód Happy Twist porzeczkowy ma 88 kcal


Wygląd:

Puszysty lód, powinien posiadać wyraźną spiralkę sorbetową na tle śmietankowej zawartości ale jak to z lodami bywa, mogą ulec uszkodzeniu i nie warto je w tej kategorii oceniać. Wszak w większości przypadków to nie wina producenta a dystrybutorów.
Część śmietankowa biała, sorbet w buraczkowym kolorze. Całość tworzy owalny kształt. 
Lód umieszczony na drewnianym patyczku.

Zapach:

Właściwie nie da się wyczuć zapachu loda

Smak:

Słodka śmietanka  w połączeniu z kwaśnym sorbetem sprawia, że jest bardziej kwaśno niż słodko. Dla mnie zdecydowanie idealny smak. Uwielbiam czarną porzeczkę i ten kwaskowy posmak.
Lód w smaku kremowy, pyszny.

Podsumowując:

Przekonałam się do Zielonej Budki. Ten lód mnie kupił :)
Pyszny, łączy w sobie dwa pyszne smaki. A w dodatku ma niewiele kalorii. 

Plusy:

- smak
- wygląd
- idealnie kwaśny
- mocno orzeźwiający
- ma niewiele kalorii
- dobra cena

Minusy:
-

 Inne warianty:

Dostępny również o smaku

- malinowym
- cytrynowym

Happy Twist czarna porzeczka, Zielona Budka
Ocena: 5/6
88 kcal/1 lód (69 g / 100 ml)
Kupione w: sklep spożywczy
Cena: 1,30 zł
Czy kupię ten produkt jeszcze raz? Tak




10 komentarzy:

  1. Jadłam cytrynowy i był pyszny, ten orzeźwiający, kwaśny smak ^^ idealne na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nie jadłam lodów z Zielonej Budki, ale takie ,,sorbetowe" lubię, więc czuję, że byśmy się polubili. :-) A jadłaś Magnuma strawberry white? Też ma podobny środek i moim zdaniem jest pyyyszny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jadłam chyba, albo sobie nie przypominam :)

      Usuń
  3. Jadłam je rok temu - bardzo przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za lodami. Jedynie takie robione z maszynki czasem spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wrażenie, ze lody z Zielonej Budki są za słodkie. Mimo to na czarną porzeczkę też byśmy się skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! I to jest coś czego szukałam, bo uwielbiam lody, ale zazwyczaj wybieram właśnie sorbety, ale te też dość często zamiast przyjemnie orzeźwiać kwaskowatym smakiem, są mega słodkie ;/ Chociaż ostatnio wysyp lodów naturalnych, przynajmniej we Wro i wszędzie można takowe kupić i te zazwyczaj nie zawodzą ;D wczoraj próbowałam lodów o smaku cydru i muszę powiedzieć, że były pyszne, smakowały poprostu jak zamrożony cydr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam żadnej fajnej lodziarni w mojej mieścinie (choć powinna być, bo przecież Sandomierz to typowo turystyczne miasto).
      Zazdroszczę Ci :)

      Usuń