24 sierpnia 2015

Crazy Drawings - pokaźna dawka zabawy :) Kolorowanki antystresowe dla dorosłych

Obiecywałam więc jest :)

Cieszę się, że zapałaliście tak entuzjastycznie na moją propozycję. I o to właśnie chodzi, by czerpać radość z życia, małych chwil. By na chwilę się zatrzymać i po prostu oderwać się od codzienności.
Sprzątanie - nic nie stanie się jak nie wytrzepiesz dywanu
Gotowanie - mąż nie zabije Cię za ryż z kurczakiem zamiast kartaczy z gulaszem na obiad
Dzieci chcą byś pobawiła się razem z nimi?

Od teraz przedstawiam Ci ogrom zabawy, gdzie także możesz poczuć się jak dziecko.

Crazy Drawings 






Słyszeliście już pewnie o manii kolorowania, która opanowała niemal całą Polskę?
Jak grzyby po deszczu wyrastają nowe kolorowanki dla dorosłych, które pozwolą Ci się wyciszyć i jednocześnie sprawią Ci wiele frajdy.
Ale jak wybrać właściwą, która będzie najlepsza?

Wybór oczywiście należy do Ciebie, ale popatrz na Crazy Drawings


Książka pełna niesamowitych kolorowanek. Myślisz, że to banał i prościzna? O nie... Jedna prosta kolorowanka to około godziny pracy. Natomiast w książce znajdziesz całe mnóstwo trudnych obrazków.
Książeczka zawiera 25 kart do kolorowania, zadrukowanych z dwóch stron co daje aż 50 kolorowanek!. Zamknięta jest w solidną okładkę, a całość spięta kołem. To świetne rozwiązanie, bo ja najbardziej lubię kolorować z siostrą. Łatwo więc się nią podzielić, po prostu wyrywasz kartkę i już. Bez żadnego uszczerbku.
Do wyboru jest wiele wzorów i jak już pewnie się domyślacie w zależności od upodobań, mnie przypadły do gustu abstrakcje, natomiast nieszczególnie lubię kolorowanki, gdzie trzeba dużo uwagi poświęcić twarzom, nie mam pomysłu na fajne odcienie skory.

Czym można kolorować? 
Czym tylko się chce, ja mam całe duże pudło kredek po kartonie z wódki:D Do tego cienkopisy, flamastry, zakreślacze i pastele olejne.
Jestem początkująca, nie skupiam się na cieniowaniu, po prostu koloruję, bo bardzo to lubię :)

I wiecie co jest najfajniejsze?
Że już nie muszę się wymawiać, że w przedszkolu, gdy koloruję razem z dziećmi to wmawiam wszystkim, że ich dopinguję. Teraz mogę mówić: KOLORUJĘ - BO TO NAJLEPSZY SPOSÓB NA STRES




Gdzie kupić Crazy Drawing?
Na stronie internetowej www.crazydrawings.pl

A inspiracje możesz czerpać z okładki (bo wewnątrz znajdują się przykładowe wzory niektóych obrazków), lub na stronie FP na facebooku https://www.facebook.com/crazydrawingspl \
Koloruj, wymieniaj się obrazkami i pokaż jak ty widzisz świat :)




Nie mogłam się doczekać, aż do mnie przyjdą. I byłam zła, bardzo zła, że przyszły do mnie akurat gdy ja wyjechałam na wakacje. Ale mama zadzwoniła, że czekają na mnie w domu i powiem Wam szczerze, że to była moja główna myśl: "Jak wrócę to będę kolorować". A gdy siostra powiedziała mi, że już sobie coś pokolorowała, to byłam niemal wściekła, bo jak tak można... :D
Ale teraz obie mamy mnóstwo frajdy. I wieczorem rozkładamy się na tarasie z pudłem kredek i CRAZY DRAWINGS i jak widzicie nawet mój Brunko chciałby ale nie opanował jeszcze sztuki posługiwania się kredką, i w dodatku podobno psy widzą świat w czarno-białych barwach :)


Pokolorowałam około 1/5 całej książeczki, ale już z niecierpliwością czekam na wiadomość, czy pojawią się kolejne wydania:)



12 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że chętnie bym się pobawiła z taką książką. :D Lubię takie rzeczy, sama zawsze kochałam rysować i mam w sobie coś z ,,artystki". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam talentu, ale probuje go w sobie rozwiajac

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kolorowanki dla dorosłych :) Wyciszają, uspokajają i dają upust emocjom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie mam, a wciąż przybywa mi coś nowego. To wciąga! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio i mnie złapała sie mania kolorowania-książeczka ta bardzo kusi :D ojjjj chętnie i w nią się zaopatrzę :D
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna, nie wpadłabym że takie coś jest dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw-zazdroszczę... Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń