11 sierpnia 2015

Balsam do ciała Sensitive and kind, Anovia




Balsamy do ciała to coś co wsmarowuję w siebie na potęgę. I to chyba takie prywatne zboczenie, nic innego. Zawsze jakiś mam w zanadrzu: w łazience po kąpieli, w korytarzy przed wyjściem z domu, w kuchni, przy porannej kawie, w salonie przed telewizorem, w pracowni gdy czekam na aktualizację, w pokoju gdy czytam książkę, w torebce itd.

Dziś przedstawiam Wam balsam angielskiej marki Anovia, który można kupić i w Polsce na stronie internetowej drogerii Safira.



Sensitive and Kind Body Lotion, Anovia
Nawilżający balsam do ciała




Informacja z opakowania i strony drogerii:

Głęboko nawilżający balsam do ciała z wyciągiem z aloesu i olejkiem awokado. Delikatnie nawilża i odżywia skórę. Łatwo się wchłania, pozostawiając świeży przyjemny zapach. 







Balsam umieszczono w bańczastej buteleczce. Mieści się w niej 250 ml produktu. Zamykanie typu press, co jest zaletą. Kolory etykiety w morskich barwach. Na opakowaniu umieszczono informację o użyciu naturalnych składników, zawiera olejek z awokado i ekstrakt z aloesu.

Moja opinia:

Balsam w delikatnym mleczno-pistacjowym kolorze. Bardzo delikatny i należy do kategorii tych rzadszych w konsystencji. 
Ma bardzo przyjemny aloesowy zapach, nie jest to moja ulubiona kategoria zapachowa, ale np. mojej siostrze bardzo pod tym względem przypadł do gustu.
Balsam jest lekki, niezbyt tłusty więc dobrze rozprowadza się na skórze. Czas rozprowadzania do wchłonięcia się ok 20-30 sekund. Należy jednak jeszcze trochę odczekać zanim włożymy ubranie, by go nie potłuścić.
Zapach długo utrzymuje się na skórze.
Do uzyskania "głęboko" nawilżonej skóry trzeba go zastosować jednak więcej niż jeden raz.
Najlepszy efekt osiągnie się codziennie go stosując.

Nie jest to jakiś szałowy produkt i nie zostanie moim faworytem. Jednak jest on przyjemny, dlatego nie oddam go nikomu i zużyję do końca :)




Plusy:

- delikatny i lekki
- przyjemny zapach, długo się utrzymuje
- wygodna buteleczka
- szybko się wchłania

Minusy:

- brak spektakularnych efektów nawilżenia


Kupione w: drogeria Safira
Cena: 14,90 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: Nie




Dziękuję za możliwość przetestowania kosmetyku Martynie z bloga Testuję i opiniuję oraz drogerii Safira

6 komentarzy:

  1. Nigdy o nim nie slyszałam ani tej drogerii nie mam w poblizu Szczerze to pierwszy raz widzę ale to mi sie podoba bo lubie na blogach czytac o takich rzeczach,ktorych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie slyszałam ani tej drogerii nie mam w poblizu Szczerze to pierwszy raz widzę ale to mi sie podoba bo lubie na blogach czytac o takich rzeczach,ktorych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się w miarę sprawdził :) Moja skóra nie jest aż tak wymagająca, więc u mnie jest ok :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim, sprawdził się całkiem dobrze u Ciebie to się cieszę. Nawet jeżeli bez większych rewelacji. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno kosmetyk jak i firma jest mi całkowicie obca.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten balsam lecz jeszcze nie testowałam:D

    OdpowiedzUsuń