30 lipca 2015

Wino śliwkowe, Potęga tradycji - recenzja produktu

Uwielbiam wszelkie Jarmarki i Targi regionalne.
Zawsze wydaję tam majątek. Zupełnie nie żałuję wtedy pieniędzy na produkty regionalne: chleby, podpłomyki, smalce, smarowidła kanapkowe, kiełbasy, oscypki, wina i piwa.
Kupuję dla siebie i rodziny.
Takim sposobem też nabyłam pyszne winko.


Ale zanim się z nim rozprawię, warto wspomnieć o samej firmie:

Potęga tradycji - to firma, które specjalizuje sie w trunkach tradycyjnych. Swą siedzibę ma w Koninie. O swoich winach piszą tak:

Wprowadziliśmy na rynek grupę jedenastu win z polskich owoców m.in. aronii, wiśni, czarnej porzeczki, śliwki, jarzębiny, dzikiej róży i truskawki. W grupie tej znajdują się m.in. wina ekologiczne, wina wyróżnione znakiem Poznaj Dobrą Żywność a także produkt regionalny. W okresie zimowym oferujemy wino grzane. (1)
Ja przyznam szczerze, że piję wino dla przyjemności i rzadko łączę je z potrawami. Nie wiem jak to jest u Was, ale u mnie wino do posiłków pije się "od wielkiego dzwona".
Ale jeśli często podajecie wino do obiadu, to producent na stronie rekomenduje w poradniku jakie wino pasuje do danego posiłku: poradnik do pobrania w pdf
Uwielbiam pić wino w chłodne wieczory, gdy ogrzewa mój przełyk.
Latem, zamiast wina częściej zdarza mi się sięgnąć po piwo.
Tego dnia było jednak inaczej - był bardzo gorący dzień, skwar niesamowity, dlatego Jarmark oblecieliśmy niemal szybkim pędem. Po powrocie wino było niemal gorące i od razu wylądowało w chłodziarce. Wieczorem było wspaniale zmrożone <3

Wino śliwkowe, Potęga tradycji


Wino śliwkowe jest winem słodkim. Producent na stronie pisze o nim:

Słońca promienie, szelest wiatru i aksamit śliwki w butelce korkiem zamknięto. Magia receptury, czar owocu i bogactwo wrażeń przeniesie Cię w krainę letniego szaleństwa.

 Aromat wina przywodzi na myśl suszone śliwki. Naprawdę wino urzeka aromatem. Dawno nie wąchałam tak pysznie pachnącego trunku.
Smak delikatnie słodki, odrobinę cierpki na języku. Wino piłam mocno zmrożone, dlatego jego smak naprawdę był ostry i przyjemny.
Kolor wina bursztynowy, widać naturalną mętność.
Naprawdę pyszny i dobry produkt, po który sięgnę jeszcze nie raz gdy tylko będę miała okazję.
Wino ma 13% alkoholu i znajduje się w korkowanej butelce o poj. 750 ml


Wino śliwkowe, Potęga tradycji
Ocena: 6/6
Kupione w: Jarmark Jagielloński w Sandomierzu
Cena: 20 zł

4 komentarze:

  1. Nie piłam śliwkowego, ale że uwielbiam wynalazki - skusiłabym się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie nowości, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wino, to mój ulubiony rodzaj napoju z procentami, chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pijemy alkoholu ale... słodkie winko i do tego śliwkowe... czemu nie! :D

    OdpowiedzUsuń