7 lipca 2015

Testuj kosmetyki za darmo tak jak ja! Razem z Face&Look - a ode mnie prezent:)

W dzisiejszych czasach istnieje przekonanie, że nie ma nic za darmo.



Szczegóły poniżej :)



W zasadzie - racja.

Dziś ja proponuję Wam testowanie kosmetyków za darmo za pomocą portalu dla kosmetykomaniaczek Face&Look. Wystarczy załapać się do testów, a to naprawdę nie trudne.
Nie trzeba odpowiadać na skomplikowane pytania, nie trzeba wymyślać rymowanek, ani stawać na głowie. Wystarczy wypełnić zgłoszenie gdy rozpoczyna się kampania.






Ja dzięki temu portalowi mogłam przetestować już 6 różnych kosmetyków:

- serum do rzęs
- serum do włosów
- lakiery do paznokci
- płyn miceralny
- serum na popękane pięty

A to w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy. Bo też od tego czasu jestem tam zarejestrowana.

Portal obiecuje, że testów będzie coraz więcej.

Testujesz kosmetyk zupełnie za darmo ale od siebie też musisz coś dać - wpełnić ankietę, która składa się z kilku - kikunastu pytań.
Nic trudnego.
Link do niej dostaniesz na maila.

Nie musisz  być aktywna.
Ale jeśli będziesz dodatkowo zyskujesz punkty, które możesz wykorzystać do otrzymania kosmetycznych F&L Boxów.
Taka aktywność jest dobrowolna, ja za każdego zarejestrowanego użytkownika otrzymam 10 punktów, dlatego liczę na Waszą pomoc.

A teraz zadanie dla Was:

Mam dla jednej z Was Lotion odmładzający marki Marion Anti-age o pojemności aż 150 ml:



A teraz liczę na wasze wsparcie:

1. Zarejestruj się na stronie Face&Look z mojego linku polecającego:
http://www.faceandlook.pl/user/register?uid=13951&code=DQWXfU8j6qPJ7EC  
2. Udostępnij post na FB (+1), Google (+1) lub gdzie chcesz (+1)
3. Napisz komentarz

Dodatkowe losy za:
- dodanie bloga do obserwowanych (+1)

Rozdanie trwa od dziś 7.07 do 21.07.2015

Wzór zgłoszenia:

Zarejestrowałam się na F&L jako: (nick)
Udostępniłam FB/Google: (link)
Obserwuję blog TAK/NIE - (jako...)


8 komentarzy:

  1. Zarejestrowałam się na F&L jako: bb26
    Udostępniłam FB/Google: https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1686527028234836
    Obserwuję blog TAK Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarejestrowałam się na F&L jako: Katarzyna Leja
    Udostępniłam FB/Google: https://www.facebook.com/kasia.leja.39/posts/867444943292720
    Obserwuję blog jako: Kasia Leja

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarejestrowalam sie na F& L jako : Vivieen92
    Udostepnilam na FB : https://www.facebook.com/patrycja.urbaniak.1485/posts/1452999775023056?pnref=story
    Obserwuje blog jako : Patrycja Urbaniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę też udostępnienie na Google

      7,8,9,10

      Usuń
  4. Naprawde testowanie kosmetyków jest za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musisz tylko zapisać się w odpowiednim czasie do akcji testowej.
      Lub wymienić punkty na produkt.

      Usuń